Prijsalert houd geen rekening met filters

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• njitter
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik wil een prijsalert zetten op dit artikel: pricewatch: Canon PowerShot G7X Zwart . Deze staat bij de bekendere fotozaken overal op 599. Ik wil graag in de gaten houden dat deze gaat zakken.

In de Pricewatch geeft hij aan dat er 2 artikelen buiten het filter vallen: 'De onderstaande aanbiedingen voldoen niet aan de filters ('iDeal' en 'Opsturen')'. Bij Amazon.de wordt deze voor de veel lagere prijs van 522 aangeboden. Maar die wil ik dus niet meenemen in mijn Prijsalert.

Maar als ik nu een Prijsalert instel voor 575 dan komt die Amazon aanbieding er ook bij te staan.
Hoe kan ik deze weglaten uit mijn meldingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie ook hier.

Amazon wegfilteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:53

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

De prijsalert is 'dom' en kijkt puur naar de laagste prijs, zonder enige vorm van filtering. Het probleem is met eigen filtering, is dat het systeem niet meer simpelweg naar de laagste prijs kan kijken, dit kan cachen en pushen naar iedere gebruiker. Niet alleen in prijsalerts, maar over de gehele site, van de frontpage, tot reviews tot de categorieën. Dit probleem geldt dus voor veel meer zaken en is bijzonder complex om op te lossen. Ik gok dat dit nog steeds geldt, maar er waren altijd praktische en technische bezwaren waarom dit niet kon, het grootste punt hierbij is/was dat er niet meer gecached kan worden en dus in feite steeds on the fly de laagste prijs berekend moet worden op basis van ieders persoonlijke voorkeur.

Ik zet dit topic door naar Mooie Features voor verdere discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Het is nu inderdaad niet mogelijk om filters in te stellen voor een prijsalert. Ik kan me wel voorstellen dat dat interessant kan zijn, de alerts worden voor jou relevanter. We nemen je feedback mee, als we weer met dit onderdeel aan de slag gaan, bedankt!