Meerdere Apple-ID's op één iPad

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Ik heb zojuist met mijn eigen Apple-ID (tot dusver alleen gekoppeld aan mijn iPhone), via iTunes, een app gekocht.
Echter is het zo dat ik deze app niet kan openen op mijn iPhone maar dit moet doen via een iPad.
Op zich is dit geen probleem gezien het feit dat er hier in huis meerdere iPads zijn die ik kan gebruiken.
Echter zijn deze iPads in eerste instantie gekoppeld aan Apple-ID's van anderen.

Nu heb ik het één en ander gelezen.
Is er nu een manier waarop ik met mijn eigen Apple-ID kan inloggen op één van die iPads en vervolgens de gekochte app kan installeren en gebruiken, ZONDER dat mijn Apple-ID (of die van de originele ipadgebruikers) vervolgens 90 dagen wordt geblokkeerd en mijn iPhone niet meer kan gebruiken?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Niet online
Zag ik inderdaad.
Alleen moet je daar een soort gruppenführer aanstellen via waar alle betalingen gaan.
Dat zit me een beetje dwars.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 16:37
Het is mogenlijk om in te loggen op de appstore met een andere Apple ID, en dan die app te installeren.
Houd er wel rekening mee dat je bij elke update dan weer opnieuw in moet loggen met de gebruikte Apple ID om die app te updaten, ook niet echt handig :) is het zo'n dure app dat je m nietgewoon via meerdere id's kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jard
  • Niet online
Orii schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:07:
Het is mogenlijk om in te loggen op de appstore met een andere Apple ID, en dan die app te installeren.
Houd er wel rekening mee dat je bij elke update dan weer opnieuw in moet loggen met de gebruikte Apple ID om die app te updaten, ook niet echt handig :) is het zo'n dure app dat je m nietgewoon via meerdere id's kan kopen?
De app is €70. Dat is mij iets te veel om er meerdere versie's van te kopen.
Ik kan dus gewoon met mijn eigen ID inloggen op die ipad, de app installeren en vervolgens de originele gebruiker weer inloggen?

Kan ik dan de app op die iPad openen vanaf de originele gebruiker?

Kan ik dan vervolgens gewoon weer met mijn eigen ID gebruik maken van mijn iPhone zonder 90 dagen lockdown etc?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
Ja, dat is gewoon mogelijk :)

Hoe kom je er trouwens bij dat je account 90 dagen geblokkeerd word?

[ Voor 55% gewijzigd door Aherin op 11-03-2015 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je account wordt inderdaad (soms) geblokkeerd en het kost je wat tijd om dat weer op te lossen door met apple te bellen. Ik heb dit twee keer gehad, toen mijn broer gebeld dat hij niet meer op mijn account moest gaan zitten om zo de apps die ik kocht gratis mee te pakken (dat was de oorzaak dus). Sindsdien geen problemen. Maar het heeft me aardig wat tijd gekost . Ik kon niets meer kopen of installeren op 1 ipad...

Maar dat blocken gebeurde niet gelijk, denk dat het voor 1 app wel meevalt.

Ik wist niet dat het maar 90 dagen zou duren, ik dacht zelf voor altijd.

Zie mijn topic waar ik nog niet duidelijk had wat er aan de hand was:
Mag niks meer kopen in de itunes store

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-03-2015 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aherin
Bizar, ik heb het nog nooit mee gemaakt (gelukkig dan maar hehehe)

Wat ik me wel voor kan stellen is dat zoiets optreed als je je Apple ID aanmeld op meer dan 5 apparaten?

Nou ben ik benieuwd of het Jard gelukt is :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 23:06:
Ik heb dit twee keer gehad, toen mijn broer gebeld dat hij niet meer op mijn account moest gaan zitten om zo de apps die ik kocht gratis mee te pakken (dat was de oorzaak dus).

Zie mijn topic waar ik nog niet duidelijk had wat er aan de hand was:
Mag niks meer kopen in de itunes store
offtopic:
Misschien -voor anderen- goed om die boodschap nog even toe te voegen aan je oude topic (kan nog door het laatste bericht te editten?)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1