Hallo alle,
Momenteel heb ik een GT640 videokaart. Helaas begint deze videokaart dubbel beeld te geven, en is hij toe aan een vervanging.
Mijn pc opstelling ziet er als volgt uit:
Nu zit ik zelf te twijfelen tussen 2 type videokaarten, aangezien dit echt de eerste keer is dat ik een eigen videokaart ga kopen, zit ik te twijfelen of hij wel compatible is met mijn setup, en of ik het maximale eruit kan halen. De 2 videokaarten die ik voor mijn ogen heb;
Welk type videokaart kan ik het beste nemen? De games die ik vooral speel zijn; GTA IV (komt GTA V bij), Battlefield 3 & 4, nou wil ik ook een beetje rekening houden met toekomstige games. Mijn budget is voor de videokaart is tot 400 euro.
Ik ben er ook van op de hoogte door reviews etc, dat mijn power supply niet echt een topbrand is maar meer een
. Deze ga ik ook vervangen, en het budget hiervoor ligt rond de 100 euro. Hiervoor had ik in oog;
Wat zeggen jullie van mijn keuze? Zijn er nog enige verbeteringen etc?
Momenteel heb ik een GT640 videokaart. Helaas begint deze videokaart dubbel beeld te geven, en is hij toe aan een vervanging.
Mijn pc opstelling ziet er als volgt uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 237,95 | € 237,95 |
| 1 | Asus H87-PRO | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Asus GT640-2GD3 | € 74,50 | € 74,50 |
| 1 | Acer G226HQL Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3B1K2/8GX | € 0,- | € 0,- |
| 1 | MS-Tech MS-N650-VAL Reb. B | € 40,80 | € 40,80 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 353,25 | |
Nu zit ik zelf te twijfelen tussen 2 type videokaarten, aangezien dit echt de eerste keer is dat ik een eigen videokaart ga kopen, zit ik te twijfelen of hij wel compatible is met mijn setup, en of ik het maximale eruit kan halen. De 2 videokaarten die ik voor mijn ogen heb;
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,- | € 359,- |
| 1 | EVGA GeForce GTX 970 4GB FTW ACX 2.0 | € 369,95 | € 369,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 728,95 | |
Welk type videokaart kan ik het beste nemen? De games die ik vooral speel zijn; GTA IV (komt GTA V bij), Battlefield 3 & 4, nou wil ik ook een beetje rekening houden met toekomstige games. Mijn budget is voor de videokaart is tot 400 euro.
Ik ben er ook van op de hoogte door reviews etc, dat mijn power supply niet echt een topbrand is maar meer een
| 1 | Corsair VS650 80plus | € 61,38 | € 61,38 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 61,38 | |
Wat zeggen jullie van mijn keuze? Zijn er nog enige verbeteringen etc?
Voron V0.2 | Prusa Core One+