Hulp met game systeem :)

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views

• Kaspervb
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01-02 17:48
Beste tweakers,

Ik ben opzoek naar een game systeem,

Wat ik nodig heb is een moederbord, Ram, Vid kaart, processor. voeding , Behuizing.

Nu heb ik geen voorkeur voor een Intel of amd processor. de kast vind ik ook niet erg belangrijk.

Ik wil +/- 600 euro spenderen. ik wil een goede pc hebben waar ik een aantal jaartjes mee vooruit kan.
Het liefst gta en de next gen games op high kunnen draaien! Tweede hands vid card mag ! zat te denken aan een r9 280x

daarom vind ik de processor en de vid kaart eigenlijk het belangrijkst. als ik geld kan besparen op een amd processor voor een vid card doe ik dat !
Schermen toetsenbord muis Hdd/ssd heb ik al. Windows heb ik ook.

Ik hoop dat jullie een lijst willen samenstellen wat ik voor dat geld het beste kan krijgen !

Mvg,

Kasper

[ Voor 4% gewijzigd door Kaspervb op 09-03-2015 19:59 ]

• Derpiederp
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-04-2025
Er wordt wel iets meer van je verwacht. Beantwoord de vragen die je in beeld kreeg. Verder moet je zelf ook met een lijstje komen, kijk hiervoor bijvoorbeeld bij de laatste bbg

• Mounty_078
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-12-2023
#ProductPrijsSubtotaal
1AMD FX-8350 Black Edition€ 166,95€ 166,95
1ASRock 970 Extreme3 R2.0€ 72,-€ 72,-
1Asus R9290-DC2OC-4GD5€ 259,-€ 259,-
1Cooler Master Silencio 352€ 49,80€ 49,80
1Cooler Master Hyper 212 EVO€ 26,95€ 26,95
1Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU€ 59,-€ 59,-
1Cooler Master GM G750M€ 72,95€ 72,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 706,65

Je kan eigenlijk wel een R9 290 halen (Ik heb zelf de Club 3D versie). Deze is wat stiller maar in het algemeen maakt een R9 290 redelijk wat lawaai dus een stille kast zal je waarderen op den duur (ik spreek uit ervaring, ik heb zelf een Fractal Design Define R4). De FX-8350 is een erg snelle processor en zal je zeker niet tegenhouden voor een redelijk prijsje. Het moederbord is erg uitgebreid en goed imo maar als je goedkoper wilt kan je ook een andere halen. 8GB RAM voor het spelen zonder problemen, meer dan 8GB is niet echt nodig en minder is underkill. 750 Watt voeding gekozen voor het geval dat maar het kan ook gewoon een 650 Watt zijn als het niet in je budget past, heb zelf ook een 650 Watt. Daarnaast heb ik een Cooler Master Hyper 212 EVO erbij gedaan sinds AMD processors best warm kunnen worden en dit is een erg goede cooler voor een klein prijsje en je kan de processor ook dus overklokken als het nodig is.

Als je dus de voeding terug brengt en een ander moederbord haalt als je dat wilt kom je ong uit op 670 euro. En de kast en cooler is ook optioneel en kan ook weg als het echt nodig is. En als je de kast en/of cooler wilt houden kan je ook de 8320 halen wat ook een erg goede processor is maar wel 20 euro goedkoper.

[ Voor 4% gewijzigd door Mounty_078 op 09-03-2015 21:54 ]

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Je kunt hiervoor de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best buy guide van november, januari en maart.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch kan je vervolgens een mooi lijstje maken. Met die informatie kan er ook gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

Dit topic is gesloten.