Hallo allen!
Ik ben van plan om op zeer korte termijn over te stappen van PS4 naar PC! Echter ben ik nog een echte 'noob'... Wanneer ik een grafische kaart zie met nummertjes erachter begrijp ik er (nog) niets van. Daarom ben ik dus hier. Ik vertrouw volledig op de mensen hier, want zelf begrijp ik er niet veel van.
Bouwen ga ik zelf en met wat vrienden doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk puur gamen en af en toe een schoolopdrachtje ertussendoor! Wel vrij eisende games als Battlefield en AC. Maar puur gericht op het gamen dus!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1000 euro voor een complete setup. Assemblage hoeft dus niet, Windows kan ik goedkoop krijgen.(Incl. monitor, muis en toetsenbord) Stel je hebt in dat laatste geen zin; pak dan een budget van 800 voor puur de pc zelf. Maar liever die van 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, het is mijn eerste PC!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals gezegd heb ik er niet veel verstand van. Maar misschien zou een SSD wel leuk zijn?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, als het kwalitatief maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een normale behuizing en niet een computer die veel lawaai maakt. Een intel i5 zou wel fijn zijn evenals een goede kaart. Ik wil games als Battlefield Hardline gewoon op High/Ultra op 40 fps willen spelen, als dat realistisch is tenminste, haha! En de PC moet wel uitbreidbaar zijn natuurlijk, zodat ik er even zoet mee ben.
Ga je overklokken?
Ik denk het wel. Dat zal een vriend voor mij gaan doen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Eigenlijk puur gamen en af en toe een schoolopdrachtje ertussendoor! Wel vrij eisende games als Battlefield en AC. Maar puur gericht op het gamen dus!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een budget van 1000 euro voor een complete setup. Assemblage hoeft dus niet, Windows kan ik goedkoop krijgen.(Incl. monitor, muis en toetsenbord) Stel je hebt in dat laatste geen zin; pak dan een budget van 800 voor puur de pc zelf. Maar liever die van 1000
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nope, het is mijn eerste PC!
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zoals gezegd heb ik er niet veel verstand van. Maar misschien zou een SSD wel leuk zijn?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen, als het kwalitatief maar goed is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Gewoon een normale behuizing en niet een computer die veel lawaai maakt. Een intel i5 zou wel fijn zijn evenals een goede kaart. Ik wil games als Battlefield Hardline gewoon op High/Ultra op 40 fps willen spelen, als dat realistisch is tenminste, haha! En de PC moet wel uitbreidbaar zijn natuurlijk, zodat ik er even zoet mee ben.
Ga je overklokken?
Ik denk het wel. Dat zal een vriend voor mij gaan doen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2015 10:54 ]