Mogelijkheden om ingevulde opties te wissen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MdO82
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15:45
Ik ben regelmatig aan het kijken op de pricewatch en het komt natuurlijk wel eens voor dat je een optie invult om snel te kunnen filteren, maar deze optie is daarna niet te wissen.

Ik heb als voorbeeld vandaag eens gekeken bij televisies, en had om te kijken wat er overblijft de reactietijd aangepast.
Echter het komt natuurlijk ook wel voor dat dit niet ingevuld staat bij een product.
Stel dat de reactietijd van 1ms tot 39ms loopt en je past het zoekveld aan naar bijv. 2ms dan blijft dit veld actie staan ongeacht of je hem terugzet naar 39ms (alles hierboven wordt dan niet meer meegenomen).

Is het wellicht mogelijk om een "wis" knop te plaatsen zodat het ingevulde per gekozen optie gewist kan worden?

Je kan de boel wel wissen als je natuurlijk opnieuw begint ;)

Afbeeldingslocatie: http://i59.tinypic.com/1zdrcpd.jpg

2250 WP Zuid PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pwuts
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 04-09-2023

Pwuts

pwutst met vanalles en nog wat

Dat zou inderdaad een handige optie zijn ja. :Y
Ik meen mij te herinneren dat er ooit een "Alle filters wissen"-knopje was, maar dat zie ik nu ook niet meer. :'(

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

MdO82 schreef op zaterdag 07 maart 2015 @ 13:51:
Ik ben regelmatig aan het kijken op de pricewatch en het komt natuurlijk wel eens voor dat je een optie invult om snel te kunnen filteren, maar deze optie is daarna niet te wissen.

Ik heb als voorbeeld vandaag eens gekeken bij televisies, en had om te kijken wat er overblijft de reactietijd aangepast.
Echter het komt natuurlijk ook wel voor dat dit niet ingevuld staat bij een product.
Stel dat de reactietijd van 1ms tot 39ms loopt en je past het zoekveld aan naar bijv. 2ms dan blijft dit veld actie staan ongeacht of je hem terugzet naar 39ms (alles hierboven wordt dan niet meer meegenomen).

Is het wellicht mogelijk om een "wis" knop te plaatsen zodat het ingevulde per gekozen optie gewist kan worden?

Je kan de boel wel wissen als je natuurlijk opnieuw begint ;)

[afbeelding]
Het is inderdaad niet mogelijk om individuele filters te wissen. Ik zal dit topic doorzetten naar Mooie Features, zodat onze productmanager ernaar kan kijken.

Het voorbeeld wat jij gebruikt zou inderdaad een goede situatie zijn voor een individuele reset-optie. Vinkjes kan je uitzetten en bij enkele selecties kan je de radiobutton op "Geen voorkeur" zetten, maar bij sliders is dit niet mogelijk. In jouw voorbeeld staat het filter in eerste instantie ingesteld op "Toon alles, ook waar het niet is ingevuld", maar zodra jij een selectie maakt, zoekt'ie alleen op die selectie, ook al zet je de sliders weer terug naar de beginpositie. Je kan niet aangeven dat je de niet-ingevulde weer wilt zien.
MasterPrutser schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 07:58:
Dat zou inderdaad een handige optie zijn ja. :Y
Ik meen mij te herinneren dat er ooit een "Alle filters wissen"-knopje was, maar dat zie ik nu ook niet meer. :'(
In feite was dat niet meer dan een reload van de pagina, zonder de filterstring in de URL. Een erg simpele maar doeltreffende oplossing :+ Ik weet niet precies waarom deze is weggehaald, waarschijnlijk omdat het dubbelop is (een klikje op het tabblad Producten doet hetzelfde) of dat er wellicht veel misklikjes waren en mensen hun filterinstellingen wellicht ineens kwijt waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
We krijgen inderdaad wel vaker vragen over een mogelijkheid om te kunnen wissen. Op korte termijn staan de filters niet op de planning, maar we zullen het idee overwegen als we daar weer eens een blik op werpen. Bedankt voor je input!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
ACM schreef op woensdag 08 april 2015 @ 07:44:
Je kan filters niet 'uit' zetten, dit is volgens mij dezelfde issue als hier beschreven:
Mogelijkheden om ingevulde opties te wissen
Half, eigenlijk zou het filter gewoon totaal aantal PEG connectors moeten zijn. Als je namelijk vier 6 pins PEG connectors of twee 6 pins en twee 8 pins PEG connectors nodig hebt, mag dit natuurlijk ook twee maal 6 pins en tweemaal 6+2 pins zijn of vier maal 6+2 pins. Is dus een vrij lastig filter, maar wel één die heel vaak gebruikt wordt.

Pricewatch filters bij voedingen

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic