Beste medetweakers... ik heb een vraag waarvan ik zelf niet 123 weet hoe dit te achterhalen. De laatste weken zijn er 2 liedjes voorbij gekomen die ik bovengemiddeld prettig vind klinken. Niet zozeer de tekst of de zang, maar meer het ritme dat beide nummers hebben en (voor mij) gelijkenissen vertoont. Door de gelijkenis heb ik het idee dat het te classificeren moet zijn naar een (sub)genre. Zeker in dance/electronische muziek zijn er (ongeveer) 14231+ (sub)genres om elk geluid een labeltje te kunnen geven, dus dat zal voor deze plaatjes ook het geval zijn.
Goed, om eerst maar even een indruk te geven, dit zijn de twee liedjes die bij mij zeer prettig in het gehoor liggen:
Lilly Wood & The Prick - Prayer in C
Lost Frequencies - Are You With Me
Iemand die me kan helpen aan het (sub)genre van deze twee riedeltjes? Met die info kan ik eens wat meer uit het genre opsnorren om te kijken hoe het bevalt.
Goed, om eerst maar even een indruk te geven, dit zijn de twee liedjes die bij mij zeer prettig in het gehoor liggen:
Lilly Wood & The Prick - Prayer in C
en
Lost Frequencies - Are You With Me
Iemand die me kan helpen aan het (sub)genre van deze twee riedeltjes? Met die info kan ik eens wat meer uit het genre opsnorren om te kijken hoe het bevalt.