Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• desimal90
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-11 20:08
Ik zoek een?
Android Telefoon, minimaal 5" en en mogelijkheid tot STOCK android erop zetten. moet in broekzak passen

Wat is je budget?
Het liefst in combinatie met een nieuw abonnement. Minimaal 5 gig data en 90 minuten. Op dit moment zit ik aan de 35 euro per maand met sim only 1 jarig contract. Hier mag overheen

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Op dit moment een NEXUS 5. Gebruik het dagelijks veel voor internet,telefoneren,skype, foto's. Het liefst een telefoon die langer mee gaat dan de nexus 5

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb naar een aantal apparaten gekeken, maar ben door alle opties de draad kwijt.

Op dit moment heb ik dus een Nexus 5 met een 5gig/90min/maand bij t-mobile. Mag mijn abbo verlengen, en was benieuwd of er een optie was tot een upgrade zonder al te veel extra kwijt te zijn.

Op dit moment betaal ik 35 euro per maand voor de sim-only. De Nexus had ik een jaar geleden los gekocht voor 280 euro.

Edit: Als er op dit moment niet een ECHTE upgrade beschikbaar is het niet een MUST voor mij om een nieuwe telefoon te nemen.

[ Voor 5% gewijzigd door desimal90 op 06-03-2015 09:27 ]

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-11 12:05
In mijn ogen is de Nexus 5 nog goed genoeg, nieuwe processors zijn iets sneller maar vaak is de verschil miniem.

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
Ik zou een HTC overwegen, zij ondersteunen het unlocken van het toestel om custom software te kunnen draaien.

• Mizgala28
swhnld schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 13:34:
Ik zou een HTC overwegen, zij ondersteunen het unlocken van het toestel om custom software te kunnen draaien.
Dan zla hij wel op de M9 moeten wachten dan, de M8 is op papier een fractie sneller namelijk dan een Nexus 5.

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20:23

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Een echte upgrade vanaf een Nexus 5? Is er die dan? Daar zit toch al een Snapdragon 800 in? Echt veel snellers is er niet uitgekomen. Bovendien, heb je die snelheid wel nodig? Ik zou gewoon een sim-only abo nemen en dan je Nexus houden.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22:12
M9 wordt al aangeboden bij abonnementen online.

• Mizgala28
swhnld schreef op vrijdag 06 maart 2015 @ 16:48:
M9 wordt al aangeboden bij abonnementen online.
Met wekenlange wachttijd.

Dat terzijde, zoveel beters bestaat er niet dat een echte upgrade zou zijn.
Pagina: 1