Toon posts:

Dikke finger ja, die 30 dagen en 50 posts regel!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja fijn, zo moet je weet ik hoeveel posts posten... :(

Wat is als je net als ik zo nu en dan post en dat dan vaak een mega-post wordt?
Al zit ik dan meestal op W&L, dan nog wil ik toegang tot alle forums hebben, ongeacht de hoeveelheid die ik gepost heb.

Het lijkt ja pure post-discriminatie! :(

De botte groeten, Barachem.

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

doeg he.

Discriminatie: je voldoet simpel niet aan de criteria voor toegang. Wat heb je aan add-on fora als je de normale fora niet bezichtigt.

[edit], W&L gaat niet op slot, dus waar je je druk om maakt is mij een raadsel

Verwijderd

Topicstarter
Nou en?
Wat als ik eens toch naar stuffis generalis wil?

Telt W&L dan als een tech-forum?

Bla@, Barachem.

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, maar GoT is een computerforum en daar kom je in eerste instantie voor de computergerelateerde fora... Daarnaast is er ook de General Chat waar je over andere dingen mag babbelen... We willen gewoon geen ander publiek dan computerliefhebbers hier, da's toch logisch?

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben een computerliefhebber, maar ben niet zo met technische details bezig?

Mag ik dan ook N vragen stellen, waar ik het antwoord al van weet?

LOL, Barachem:P

N:= 1 TO Infinity;

Verwijderd

Topicstarter
Is dit ook een tech-forum :?

• Grrrrrene
  • Niet online
Op Friday 15 June 2001 13:59 schreef Barachem het volgende:
Is dit ook een tech-forum :?
Nee, dit ook niet, gewoon de GC, SU en LA niet meetellen, dan heb je de techfora...

• Bigfoot
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-02 10:55
Barachem: ik denk dat er niks anders op zit dat je gewoon een beetje meepraat in de Tech fora. Ik zou alleen geen stompzinnige topics gaan openen om aan je 50 postings te komen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Ok, tijd voor Onnuttigeenschadelijketipsman :+

Hehehe..., Barachem >:)

Verwijderd

Topicstarter
Kennelijk heb ik allang genoeg posts, maar hoe, is me een raadsel, ach ja, wat zeur ik dan nog...

De mazzel, Barachem.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Typisch geval van overdosis W&L :) ga je van ijlen :P

Mijn iRacing profiel

• Moartn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

Moartn

Team Coco

Als je eens ophoudt met onder elke post je naam te zetten... Dan krijg je misschien wel toegang... >:) :P

Sint Moartn, Sint Moartn, de koeien hebben stoartn

• HaaZ
  • Laatst online: 00:44

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

ja, das vrij irritant.. je hebt al een sign en een ondertitel een gewone naam en een icoontje.. vaak is dat duidelijk genoeg >:)

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Topicstarter
Ach, wat een gezever over dat ik "Barachem" in me post zet.

Barachem, Barachem, die zit niet klem.

De groeten van mij, Barachem... LOL!

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-02 16:34

Floor-is

5.2

Op Friday 15 June 2001 14:46 schreef Barachem het volgende:
Ach, wat een gezever over dat ik "Barachem" in me post zet.

Barachem, Barachem, die zit niet klem.

De groeten van mij, Barachem... LOL!
En per heden heeft u een waarschuwing voor het telkens afsluiten met uw naam, ik zou u willen aanraden om de faq eens te lezen.

Bericht hierboven

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:29
'k snap niet waarom je zo nodig moet doorzagen Barachem.
je accepteerd toch ook dat je in Nederland niet door rood mag rijden :?
het lijkt me stug dat je bij Kok bent wezen klagen daarover..

Verwijderd

Hehehe, dan ben je het er niet mee eens, maar daardoor gaan ze het echt niet veranderen :D
Gewoon een beetje normale posts in de techfora, zo moeilijk is dat toch niet, als je een beetje geinteresseerd bent in pc's en alles daar omheen?

• Martin Sturm
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 12-02 13:47
Je moet gewoon niet zeuren. Als je computers leuk vind en er over wil praten moet je hier op GoT zijn, vind je computers wel leuk, maar wil je er niet over praten? daar is Fok toch voor opgericht? Dus ga je daar heen imho.
* Martin Sturm post bijna nooit in SG etc.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
We zijn vooral tegen mensen die telkens hun naam achter hun posts zetten >:) .

JeanLucPicard

Steam

Verwijderd

ik vind het ook gelul die 50 posts per maand.
Er zijn ook mensen die niet dag en nacht achter hun pc zitten, maar toch geinteresseerd zijn.
Je moet gewoon een beetje zuivere van wie post er alleen in sg, en wie reageert er ook serieus op hard/software fora.

(hoppaaa weer een post erbij :9 )

Verwijderd

Op vrijdag 15 juni 2001 19:02 schreef KoMpAk het volgende:
Maar niet in een Techforum. >:)

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Je moet gewoon een beetje zuivere van wie post er alleen in sg, en wie reageert er ook serieus op hard/software fora.
En dat bewijs je dus door eerst een aantal posts in de techfora te zetten. Als je dat erg vindt (dus als je alleen voor SG komt) dan ben je precies het type persoon waarvoor ze dit hebben verzonnen.
dit is geen techforum >:)

Professioneel Hyves-weigeraar

Verwijderd

Op vrijdag 15 juni 2001 19:04 schreef WouterTinus het volgende:

[..]

En dat bewijs je dus door eerst een aantal posts in de techfora te zetten.
Maar kvind dus dat het geen VAST aantal hoeft te zijn, als het maar een beetje in verhouding ligt. Dus niet 100 in SG en 2 in techfora

(toch weer een post erbij, voor m`n profielutju dan 8-) )

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

Er zijn ook mensen die niet dag en nacht achter hun pc zitten, maar toch geinteresseerd zijn.
het is niet 50 posts per maand maar minstens 50 posts in totaal in de techforums EN een maand zijn aangemeld... volgens mij voldoe je aan beide eisen, dus zou het werken.. toch?

en andere mensen die nooit posten kunnen gewoon de techforums blijven volgen, ze missen dus niets...

Watch reality into the eyes. Dare to face it, walk towards it, through it and be curious to see what's behind it - HaaZ

Verwijderd

Ja maar ik heb het over de newbeezzzz.
die moeten dat wel toch, die posts in 30 dagen? of heb ik dat verkeerd begrepen.
Als het zo is vind ik het i.i.g. aan de hoge kant.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

neej... je kunt ook pas na 3 maanden (bijvoorbeeld) je 50ste post doen en dan mag je ook naar binnen. Andersom ook, als je in 1 week 50 posts doet moet je nog 3 weken wachten.

Professioneel Hyves-weigeraar

• HaaZ

HaaZ

Dat wel natuurlijk...

idd, die 50 posts hoeven dus niet BINNEN 30 dagen.. iedereen mag het dus rustig aan doen

wel is het dus zo dat je heeel veel post en na 2 weken al op 60 posts zit je niet naar binnen mag, omdat je die 30 dagen nog niet om hebt...
snappie?

Verwijderd

Ooooooooooohhhhhh,
dan is het goed heheheheh.
Zit ik me weer zorgen te maken om niks.
Ik kon het ff niet terug vinden in de faq.
Ik dacht al, 50 posts in 30 dagen..........
ik heb niets gezegd ehhhhhmmmm gepost bedoel ik.

• Ropniko
  • Laatst online: 31-03-2021
't is een goed systeem.. je leert na 30 posts wel een beetje de mensen kennen hier.. een beetje de manieren en de gebruiken.. top systeem!

en over discriminatie enz.. dit is gewoon een goeie manier om te zorgen dat het kwalitatief wat beter wordt hier.. niks mis mee.. ik bedoel als een bedrijf gaat saneren en er vallen ontslagen onder de nieuwe net aangenomen mensen dan klagen ze het bedrijf toch ook niet aan wegens discriminatie?? of wel soms?

beetje extreem voorbeeld maar goed.. toch is het zo..

NL: 18 19 31 32 34 37 39 47 57 60 66 67 68 70 72 73 77 79 80 82 83 85 90 94 95 96 98 02 04 11 12 | KB: 17 43 61 67 70 71 72 79 83 86 87 93 98 99 02 06 07 10 | SC: 93 94 95 | JCS: 02 05 06 | EC1: 71 72 73 95 | EC2: 87 | UC: 92 | WB: 72 95 | ESC: 72 73 95

Verwijderd

Ik vind persoonlijk die grenzen voor HK en SG nog veel te laag.

Bijvoorbeeld 150 posts + 3 maanden geregged voor SG en 500 posts + 1 jaar geregged voor HK.

• pica
  • Laatst online: 09-02 16:51
Telt spielerij ook mee als tech forum?

Steam

• Grrrrrene
  • Niet online
Op vrijdag 15 juni 2001 21:07 schreef Revolution het volgende:
Ik vind persoonlijk die grenzen voor HK en SG nog veel te laag.

Bijvoorbeeld 150 posts + 3 maanden geregged voor SG en 500 posts + 1 jaar geregged voor HK.
Hmm, er kunnen nu (schijnt) +/- 1500 users HK in, dat is genoeg vind ik... :) Als je de grenzen hoger stelt zit je straks met z'n 20-en in HK te lullen, dat is ook niet leuk natuurlijk

Verwijderd

Op Friday 15 June 2001 22:57 schreef Grrrrrene het volgende:

[..]

Hmm, er kunnen nu (schijnt) +/- 1500 users HK in, dat is genoeg vind ik... :) Als je de grenzen hoger stelt zit je straks met z'n 20-en in HK te lullen, dat is ook niet leuk natuurlijk
Jawel man, de GoT elite. ;)

En lijkt me dat het er wel wat meer dan 20 zijn. ;)

Verwijderd

Ehm.. welk forum nummer heeft HK? ik kom nl niet op de index :)

Verwijderd

Het is niet 50 posts per maand. het is 30 dagen gereged zijn en minimaal 50 posts hebben gedaan...Je hoeft mijns inzien niet elke maand 50 posts te doen...???

Verwijderd

Op Friday 15 June 2001 23:03 schreef sproggle het volgende:
Ehm.. welk forum nummer heeft HK? ik kom nl niet op de index :)
Is er nog niet, zal morgen wel komen denk ik. :)

Verwijderd

Op vrijdag 15 juni 2001 19:12 schreef KoMpAk het volgende:
Ja maar ik heb het over de newbeezzzz.
die moeten dat wel toch, die posts in 30 dagen? of heb ik dat verkeerd begrepen.
Als het zo is vind ik het i.i.g. aan de hoge kant.
De newbies zullen er dan inderdaad 50 moeten maken en ja wie weet duurt dat een ietsiepietsie langer dan 30 dagen. Nogmaals je komt hier niet om zwak te ouwehoeren. Je komt hier om leuke nieuwe dingen te weten te komen en te delen over computers en aanverwante artikelen. Ik vind dat het niveau van gathering.tweakers het laatste jaar drastisch naar beneden is gekelderd.

Enerzijds zal dat komen door het toenemend aantal geregistreerde gebruikers en daarmee aanwaaiende apen die niet leuk mee willen doen. Anderzijds komt dit ook door de branchevervaging die gathering ondergaat. Andere fora etc...

• Abbadon
  • Laatst online: 00:28
En dan te bedenken dat er hier malloten rondlopen (ik noem geen namen insoft ;) ) die 50 op één dag posten.
maar ik vind het wel een redelijke regel en kan me wel in de GoT argumentatie vinden (ik post overigens ook bijna nooit in SG, slap lullen doe ik wel in real life)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Er staat dat je minimaal een maand geregd moet zijn én 50 posts moet hebben, of jij er dan 28 of 380 dagen over doet om die 50 posts te halen, dat boeit niet.
Ohjahjah? (Dank voor het gebruik van je nick Ojahjoh :P )
Daar gaan we ook zeker wel rekening mee houden :)
Ik ook al, goh wat vreemd :P

Bericht hierboven

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Op zaterdag 16 juni 2001 11:14 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Er staat dat je minimaal een maand geregd moet zijn én 50 posts moet hebben, of jij er dan 28 of 380 dagen over doet om die 50 posts te halen, dat boeit niet.
[..]

Ohjahjah? (Dank voor het gebruik van je nick Ojahjoh :P )
[..]

Daar gaan we ook zeker wel rekening mee houden :)
[..]

Ik ook al, goh wat vreemd :P
Zeggeh, floris, ga je mijn registratiedatum nog veranderen?

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Joehoe! ik heb al genoeg posts. Ik vraag me af wat voor volluk er nu in HK gaat zitten, die 1500 die greeere? (schrijf je dat zo? ja ik weet, copy/paste is moeilijk ;( ) dat is voornamelijk de harde GoT kern. Ik denk dat ik al weet wat het eerste tipoc word...
'Wie mogen er in HK? reageer ff'

of iets dergelijks... Al ben ik wel blij dat OF terug is... Als je een dag hebt geprobeert een win2k server fatsoelijk te installeeren, heb je echt geen zin meer in hoogwaaridge crap. dan wil ik gewoon zwetsen. (onzin uitkramen - red.)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op zaterdag 16 juni 2001 11:16 schreef Nielsz het volgende:

[..]

ach jonge... 2 weekjes uit je neus eten...
je kunt anders ok vast gaan sparen voor HK rechten. ;)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 16 juni 2001 11:16 schreef Nielsz het volgende:

[..]

Dat kan ik niet :P Je hebt dus gewoon keihard pech! :+
Op zaterdag 16 juni 2001 11:18 wist Dirk-Jan weer eens iets niet:
Joehoe! ik heb al genoeg posts. Ik vraag me af wat voor volluk er nu in HK gaat zitten, die 1500 die greeere? (schrijf je dat zo? ja ik weet, copy/paste is moeilijk ;( ) dat is voornamelijk de harde GoT kern. Ik denk dat ik al weet wat het eerste tipoc word...
'Wie mogen er in HK? reageer ff'

of iets dergelijks... Al ben ik wel blij dat OF terug is... Als je een dag hebt geprobeert een win2k server fatsoelijk te installeeren, heb je echt geen zin meer in hoogwaaridge crap. dan wil ik gewoon zwetsen. (onzin uitkramen - red.)
De Mod's heten Llewella en Grrrrrene :)
Ik vraag me ook af wat voor folk er komen gaat, maar het moet wel duidelijk zijn dat deze mensen ook een bepaalde mate van zelfregulatie in het forum moeten brengen.

Bericht hierboven

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op zaterdag 16 juni 2001 11:24 schreef Floris_Diemel het volgende:

[..]

Dat kan ik niet :P Je hebt dus gewoon keihard pech! :+
[..]

De Mod's heten Llewella en Grrrrrene :)
Ik vraag me ook af wat voor folk er komen gaat, maar het moet wel duidelijk zijn dat deze mensen ook een bepaalde mate van zelfregulatie in het forum moeten brengen.
grrrrene he? okay... vergeet ik niet meer :)

wanneer komt die HK eigenlijk online?

• LeonT
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Kan iemand mij misschien vertellen vanaf welke datum je geregistreerd moet staan om niet aan de 30/50 regel te hoeven voldoen.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op zaterdag 16 juni 2001 11:32 schreef LeonT het volgende:
Kan iemand mij misschien vertellen vanaf welke datum je geregistreerd moet staan om niet aan de 30/50 regel te hoeven voldoen.
Als jij geregistreerd was voordat het werd ingevoerd is er niks aan de hand, je kunt er dus gewoon in. Ben je echter naa de invoering geregistreerd, dan moet je aan de crieria die jij al noemt voldoen.

Waneer HK precies word ingevoerd weten we nog niet, kan vanavond of morgen zijn, voorlopig hebben de adjes en modjes het te erg naar hun zin om toegang te verschaffen voor anderen. :P

Bericht hierboven

• AtomicShockwave
  • Laatst online: 08-02 23:24

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

ja en ik ben al 3 maanden geregged en heb officieel 350 posts. en waarom kan ik dan geen huiskamer zien?

edit:

moet ik hieruit opmaken dat deze nog niet online is? staat anders niet in de faq

• Sir Abarth
  • Laatst online: 18-01-2024

Sir Abarth

The secret word is: ToeT!

Op zaterdag 16 juni 2001 11:27 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]

grrrrene he? okay... vergeet ik niet meer :)

wanneer komt die HK eigenlijk online?
Nee-hee, het is Grrrrrene, met 5 'r'en ;)

ToeTerdeToeTToeT! | May the ToeT be with you | There is no ToeT | specs
Still the gentleman ;)
[Clan of ToeT]

• TiG
  • Laatst online: 16-01 19:34

TiG

Zou het dan niet slim zijn om users die niet aan de criteria voldoen wel leesrechten te geven? Dan kunnen ze alvast wennen aan wat er ongeveer gepost word en zo. Anders is het toch ineens een sprong in het diepe van helemaal niets zien tot alles zien en ook mogen posten.
Verder als er een interesante discussie is en je wilt die toch graag volgen maar je bent nog niet lang genoeg lid dan zou dat wel moeten kunnen vind ik. Je mag dan alleen nog niet posten.

U gaat door voor de retorische vraag...

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
WAAROM kan ik die andere fora's niet zien? ik zit hier al ruim een anderhalf jaar, en heb meer dan 3000 posts gedaan, (waarvan de helft verdwenen is door crash, en OF)

maar ik zie die andere fora's niet hoor, lekker knudde, (SG)

alleen als ik in de link bij topic=1 dan kom ik er wel, maar dat suckt, het moet gewoon normaal werken.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Mister_X: al eens uitgelogd en opnieuw ingelogd?

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1