Toon posts:

Verloren klassieker

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Deze middag waren we in klas bezig over de games die we vroeger speelde, ik herinnerde mij nog een spel waar je in een stad onderdelen voor een fiets moest zoeken met als boodschap "veilig in het verkeer".

Buiten dat er ergens nog een "speelstraat" in het spel zat weet ik er voor de rest niets meer over.

Heeft iemand een idee waarover ik het heb ? Ik weet dat dit waarschijnlijk de vaagste beschrijving is van een spel maar ik weet er niets meer van.

Ik denk dat het spel zich eind jaren 90 begin jaren 2000 bevind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 19:22:
Deze middag waren we in klas bezig over de games die we vroeger speelde, ik herinnerde mij nog een spel waar je in een stad onderdelen voor een fiets moest zoeken met als boodschap "veilig in het verkeer".

Buiten dat er ergens nog een "speelstraat" in het spel zat weet ik er voor de rest niets meer over.

Heeft iemand een idee waarover ik het heb ? Ik weet dat dit waarschijnlijk de vaagste beschrijving is van een spel maar ik weet er niets meer van.

Ik denk dat het spel zich eind jaren 90 begin jaren 2000 bevind.
Was dit niet één of andere game die je gratis kreeg als je een Postbank (jaja, dat hadden we toen nog) rekening opende? Of was het van de Rabobank. Ik weet niet meer de naam maar volgens mij had het daarmee te maken?

In eerste instantie dacht ik echter ook aan 'Van Groot Gewicht' maar dat ging puur en alleen maar om het fietsen in het verkeer.