Desktop verkopen, hulp nodig met de prijs

Pagina: 1
Acties:
  • 213 views

• Duikplank
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 13-08-2020
Dit is misschien niet het geschikte forum om deze vraag te stellen maar ik kon niks anders vinden, als er een betere plek is voor dit topic verontschuldig ik me bij deze.

Hallo allemaal,

Ik heb niet heel veel ervaring met het bouwen van PC's en ik heb er nog maar een gebouwd. Ik dit jaar veel reizen dus heb ik besloten hem te verkopen en te vervangen met een goede laptop.

Hij is ongeveer 2 jaar oud en ik heb ongeveer 1100 euro betaald voor de onderdelen. Ik ga hem verkopen zonder SSD of HDD om logische redenen. Er is een vrij duidelijke kras over de rechterkant van de case en het slot mechanisme van het bovenste PCI-X slot is kapot maar de elektronica is nog helemaal in goede staat.

Omdat ik niet heel bekend ben met de waarde en prijzen van onderdelen zou ik jullie hulp heel erg kunnen gebruiken. Alle hulp wordt gewaardeerd.

Mijn desktop:
Moederbord: ASRock B75 Pro3-M
CPU: Intel Core i5 3350P
GPU: Gigabyte Radeon HD7950 WindForce 3
RAM: 4x Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9
Optische schijf: LG GH24NS90
PSU: XFX Pro 550W
Heatsink: Scythe Mugen 3 PC Games Hardware Edition
Case: Fractal Design Define R4 Pearl Black
Wi-Fi adapter: TP-Link TL-WN851ND

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:07

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatietopics zijn niet toegestaan, zie DAA beleid.
Wat is mijn hardware/pc waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Om toch een idee te krijgen wat je hardware/pc nog waard is kan je de Howto: prijsbepaling (oude) hardware doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen V&A, Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.

[ Voor 74% gewijzigd door br00ky op 05-03-2015 20:32 ]

Dit topic is gesloten.