De Huepp app |
Deze app ontwikkeling is een voortzetting uit mijn eigen frustratie dat er geen ideale Philips Hue app was. Echter blijkt het onder de knie krijgen van alle verschillende componenten van de App lastiger als gedacht. Zelf doe ik veel simuleren met de SteveO emulator, omdat je dan debug informatie krijgt In de afgelopen weken ben ik hard bezig geweest met het opzetten van het framework en het toevoegen van functionaliteit. Uiteindelijk is het de bedoeling om een goed werkende app af te leveren op de Playstore. |
FAQ |
• Kan ik de app al downloaden? De .apk voor android is hieronder beschikbaar in de download sector • Voor welke OS komt Huepp allemaal uit? Eerst focus ik me op Android • Komt de App ook in de Playstore / Appstore? Zodra ik een versie klaar heb waar ik trots op kan zijn, komt die in de playstore • Is deze startpost al af? Nee nog lang niet • Heb je al een website? Ja ook die is even snel in elkaar gezet, Om te zorgen dat niemand mijn naam claimt op de interwebs. |
Download versies |
Hier is de Hue app momenteel als .apk te downloaden. Kijk wel even bij de Bug list was momenteel de huidige stand van de ontwikkeling is.
|
Bugs |
|
Functies |
Hieronder staat beschreven welke functies de app allemaal moet krijgen:
|
Functies momenteel geïmplementeerd |
|
Screenshots |
Einde startpost |
[ Voor 71% gewijzigd door flipkipse op 25-06-2015 18:35 ]
Certified Google Teacher.