Simpel programma om muziek/films naar iDevice te krijgen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-09 08:26
Omdat ik helemaal klaar ben met iTunes zoek ik een zo simpel mogelijk programma voor op de Mac dat maar 1 ding hoeft te kunnen: muziek op de iPad/iPhone zetten.

Copytrans komt aardig in de buurt maar da's een Windows-progje.

Het mag betaald zijn, liefst gratis natuurlijk :)

Ik heb het topic "onmisbare tools voor de mac" helemaal gescand maar niks bruikbaars gevonden. Googlen op "itunes alternative" levert wel wat op, maar dit zijn vooral tools om je muziekcollectie te beheren en dat zoek ik niet. Ook vind je veel apps om muziek VAN van je iDevice naar je Mac te krijgen, wat leuk is, maar ik wil dat 't andersom gaat.

DIT IS MIJN WEBSITE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik zelf een windows progamma waar ook een Mac OS X versie van is, weet de naam echter niet meer uit mijn hoofd. Ik ga vanavond even voor je op mijn PC kijken. :) (reageer even zodat het in myreact komt zodat ik het mij herinner :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Ik denk dat je met Plex een heel eind kan komen: [Ervaringen] Plex Media Server - Deel II. Alleen de apps voor tablets, mobiele apparaten e.d. zijn helaas niet gratis, maar dat betaald zich heel snel terug in zaken als gemak e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01-10 20:14

Lawwie

Het beste bier, brouw je zelf!

CptChaos schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:23:
Ik denk dat je met Plex een heel eind kan komen: [Ervaringen] Plex Media Server - Deel II. Alleen de apps voor tablets, mobiele apparaten e.d. zijn helaas niet gratis, maar dat betaald zich heel snel terug in zaken als gemak e.d.
Met de gratis versie kun je alleen streamen, dan zul je al een maandabonnement moeten nemen van 4,99 per maand of direct een lifetime license van 150 euro. Dan pas krijg je plex sync waar je je content offline kan syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lawwie schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:30:
Met de gratis versie kun je alleen streamen, dan zul je al een maandabonnement moeten nemen van 4,99 per maand of direct een lifetime license van 150 euro. Dan pas krijg je plex sync waar je je content offline kan syncen.
Je kunt de losse apps los kopen van een Plex Pass abonnement. Ook zonder Plex sync kan je goed uit de voeten, mijn broer heeft dat namelijk. Ik heb zelf Plex met Plex Pass (sinds de launc ervan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

CptChaos schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:32:
[...]
Je kunt de losse apps los kopen van een Plex Pass abonnement. Ook zonder Plex sync kan je goed uit de voeten, mijn broer heeft dat namelijk. Ik heb zelf Plex met Plex Pass (sinds de launc ervan).
Ik heb ook beide gehad, maar plex sync zit bij de premium feature. Ik gebruik ook de betaalde app zonder premium, alleen moet je dan alles streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Lawwie schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:33:
Ik heb ook beide gehad, maar plex sync zit bij de premium feature. Ik gebruik ook de betaalde app zonder premium, alleen moet je dan alles streamen.
Op zich kan je een heel eind komen zonder Sync.
Je brengt het nu alsof Sync een vereiste is, maar zo gauw er waar je het meeste zit een WiFi verbinding (en natuurlijk internet) aanwezig is, heb je op zich geen problemen met het streamen via Plex.

Sync is alleen handig, als je ook momenten hebt wanneer je geen WiFi of (mobiele) internet verbinding hebt of wilt.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 03-03-2015 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawwie

Lawwie

CptChaos schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 16:38:
[...]
Op zich kan je een heel eind komen zonder Sync.
Je brengt het nu alsof Sync een vereiste is, maar zo gauw er waar je het meeste zit een WiFi verbinding (en natuurlijk internet) aanwezig is, heb je op zich geen problemen met het streamen via Plex.

Sync is alleen handig, als je ook momenten hebt wanneer je geen WiFi of (mobiele) internet verbinding hebt of wilt.
Omdat de TS dit zegt:
Omdat ik helemaal klaar ben met iTunes zoek ik een zo simpel mogelijk programma voor op de Mac dat maar 1 ding hoeft te kunnen: muziek op de iPad/iPhone zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Nu online
Ik snap niet wat nog nou zo verschrikkelijk is aan itunes? :X Je maakt gewoon een playlist aan met alle muziek die je naar op je telefoon wil zetten. Vervolgens zet je de settings op handmatig muziek syncen en vervolgens tik je op de playlist die je gemaakt hebt en klaar. alle muziek die je op je telefoon wil staat erop. Kost echt geen moeite, de muziek uitkiezen dat is een heel ander verhaal, maargoed dat is voor ieder persoonlijk.

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

Pagina: 1