Opzoek naar headphones onder de €400

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seph32
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 17:51
Beste mensen,

Ik heb momenteel de Sennheiser Momentum, maar ik ben opzoek naar een upgrade. Ik ben wel opzoek naar een fullsized headphone, dus on ear vallen daar buiten.

Budget - €400
Source - Ik sluit m'n headphones aan op de Fiio E17 portable DAC / Amp dat ik vervolgens aansluit aan m'n PC of mobiel..
Ik gebruik m'n headphones ook regelmatig onderweg, maar ook vaak thuis dus ik zou zeggen zo'n 40/60.
Kwa toon balans vind ik bass wel belangrijk tot een bepaalde mate, maar ik ben geen basshead. Verder smooth midrange en sterke highs vind ik belangrijk.
Muziek:
Ik luister voornamelijk naar klassiek, orchestra, movie/game soundtracks en jazz. Soms wat pop en electronic.

Hoop dat kwa informatie dit voldoende is om wat aanranders aan mij te geven wat het beste bij mij zou passen.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

AUD > CEA

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardVanAfoort
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

GerardVanAfoort

kalm aan

Sterke high.. heb je wel eens Klipsch speakers gehoord? Aanrader. Ik heb nog nooit hun hoofdtelefoons op mijn hoofd gehad, maar als dat in lijn is met hun speakers dan is dat erg mooi.

http://www.klipsch.com/headphones
In de pricewatch € 99,- tot € 180,- maar volgens mij worden er meerdere types verkocht

[ Voor 15% gewijzigd door GerardVanAfoort op 02-03-2015 23:54 . Reden: Pw ]

NRG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Deze vraag kan prima terecht in Het grote Headphones topic

Ben je op zoek naar een open of gesloten model? Open geeft beter geluid, maar lekt geluid. Gesloten isoleert en geeft wat meer druk op je hoofd.

Ik raad je aan zelf eens te gaan luisteren. In het bovenstaande topic kun je wel wat winkels vinden waar je koptelefoons kunt proberen.

Aanraders:
Sennheiser HD650
Beyerdynamic DT880
Philips Fidelio X2

Maar gewoon even het bovenstaande topic doorspitten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seph32
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 17:51
Bedankt voor de informatie, mijn voorkeur gaat wel naar performance, maar ik wil ook buitendeurs mijn headphones kunnen dragen bijv in de trein of bus en ben bang als ik voor de open headphones ga dat ik mensen zal storen.

Ik ben inderdaad van plan om een audio winkel te bezoeken om headphones uit te proberen, maar het zal mijn beslissing makkelijker maken om wat aanraders te hebben zodat ik ergens mee op weg kan.

Specs