Mismoderatie van mijn post

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanDingenout
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Een post van mij is door 2 personen op -1 beoordeeld

Het is duidelijk geen belediging, troll, of flaimbait, ik geef gewoon antwoord op een vraag.
Dat het antwoord op de vraag verder weinig toevoegd aan de thread in z'n geheel en dat hij op 0 zou blijven staan zou ik het zonder meer mee eens zijn, maar het is absoluut geen ongewenste reactie.

kan dit a.u.b. gecorrigeerd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RGAT
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Daarvoor hebben we het mismoderatie topic, hoewel -1 wat streng is voegt die discussie al lang niets meer toe aan het artikel, er wordt een goede 450 watt voeding aangeraden, als mensen dan ervoor kiezen een crappy 450 watt voeding en het advies compleet te negeren is dat toch hun probleem? ;)
Er is op tweakers zat informatie te vinden en The Mask staat vrijwel altijd klaar goed advies te geven, als mensen ook dat negeren hebben wij er hier alles aan gedaan, op vrijwillige basis, om goed aankoopadvies te geven en houdt het ook een keer op :)
Verder vraag ik me af wat we dan moeten aanraden, een 700 watt Sweex of MS-TECH zou ik nooit willen gebruiken, laat staan aanraden, daar durf ik niks op te draaien, een 1200 watt crappy voeding zou je verwachten dat ie wel genoeg kan leveren voor een budget desktop oid, maar de kwaliteit van de componenten is, zwak, en de geleverde voltages kunnen schommelen etc. en dan is ook die 1200 of xxxxx watt voeding gewoon niet genoeg, wat zou dan een goed advies zijn? :)

[ Voor 27% gewijzigd door RGAT op 01-03-2015 19:20 ]

Fixing things to the breaking point...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StefanDingenout
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Oh, ja was me al niet precies duidelijk waar ik dit moest posten, klik op dat linkje en er staan daar meerdere topics. Dus ik dacht dan moet ik zeker een nieuwe posten. Maar als reply op dat topic dan, oke thanks.

Ik vond inderdaad ook helemaal niet dat het nog iets toevoegt, maar daar is 0 voor. Ik was het hele verhaal ook al lang beu, maar als iemand een vraag stelt geef ik gewoon antwoord. Dat het niet interessant is maakt het nog niet associaal (-1). Bedankt in ieder geval voor het aanpassen.

En nogmaals ik zeg nergens dat er iets anders aangeraden moet worden, ik gaf gewoon antwoord op de vraag of 450W voldoende is: dat ligt er aan. Waarom dat er dan constant rare conclusies en kromme redeneringen aan verbonden worden en mensen er maar over door blijven zeuren is mij een raadsel.