Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
pc zou dienen voor op mijn werk voor prijscalculaties, offertes enzo te maken die veel via citrix servers en web based zijn.
bij offertes met veel ramen in begint het op mijn persoonlijke pc al trager te gaan maar ik denk dat dit eerder aan de server liegt dan mijn persoonlijke pc ...
en ook voor office toepassingen en adobe
Wat mag het systeem gaan kosten?
het hoeft geen game pc te zijn dus ik dacht 750 euro all in. dus 24" scherm, toetsenbord en muis inbegrepen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD van 128 of 256 mb is al meer dan voldoende omdat er niet met grote bestanden gewerkt word,
en er later waarschijnlijk een nas bij komt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te luidruchtig ...
Ga je overklokken?
standaard instellingen
ik zou deze het liefst bij Alternate of Tones heist o/d berg gaan halen.
of toch zeker bij 1 winkel in de omgeving (lier) en niet op verschillende plaatsen onderdelen kopen...
pc zou dienen voor op mijn werk voor prijscalculaties, offertes enzo te maken die veel via citrix servers en web based zijn.
bij offertes met veel ramen in begint het op mijn persoonlijke pc al trager te gaan maar ik denk dat dit eerder aan de server liegt dan mijn persoonlijke pc ...
en ook voor office toepassingen en adobe
Wat mag het systeem gaan kosten?
het hoeft geen game pc te zijn dus ik dacht 750 euro all in. dus 24" scherm, toetsenbord en muis inbegrepen
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niets
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD van 128 of 256 mb is al meer dan voldoende omdat er niet met grote bestanden gewerkt word,
en er later waarschijnlijk een nas bij komt.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
....
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te luidruchtig ...
Ga je overklokken?
standaard instellingen
ik zou deze het liefst bij Alternate of Tones heist o/d berg gaan halen.
of toch zeker bij 1 winkel in de omgeving (lier) en niet op verschillende plaatsen onderdelen kopen...