Office PC

Pagina: 1
Acties:

• Svenny007
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-12-2025
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
pc zou dienen voor op mijn werk voor prijscalculaties, offertes enzo te maken die veel via citrix servers en web based zijn.
bij offertes met veel ramen in begint het op mijn persoonlijke pc al trager te gaan maar ik denk dat dit eerder aan de server liegt dan mijn persoonlijke pc ...
en ook voor office toepassingen en adobe

Wat mag het systeem gaan kosten?
het hoeft geen game pc te zijn dus ik dacht 750 euro all in. dus 24" scherm, toetsenbord en muis inbegrepen

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
niets

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD van 128 of 256 mb is al meer dan voldoende omdat er niet met grote bestanden gewerkt word,
en er later waarschijnlijk een nas bij komt.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
....

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
niet te luidruchtig ...

Ga je overklokken?
standaard instellingen

ik zou deze het liefst bij Alternate of Tones heist o/d berg gaan halen.
of toch zeker bij 1 winkel in de omgeving (lier) en niet op verschillende plaatsen onderdelen kopen...

• rutgervdland
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-06-2025
Hoi,

Kijk even naar punt 3 en 4.
DAA beleid

Had je zelf al wat gevonden?

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:56

br00ky

Moderator Harde Waren
Je topicstart is nu al vrij compleet, maar we verwachten hier ook al een eigen opzetje. Zie ook de volgende passage uit het DAA beleid.
3. Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Als je zelf al een configuratie hebt bedacht, post deze dan met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten. Je kan in dat geval contact opnemen met de moderator die je topic gesloten heeft om te vragen of hij weer open mag, mits je natuurlijk wijzigingen hebt aangebracht zodat het geheel wel aan de eisen voldoet.

Een simpel antwoord als 'Ik heb heb er niet veel verstand van!' óf 'Ik ben veel sneller klaar als jullie het doen!' is uit den boze.
Je kunt hiervoor de verschillende topics in dit subforum doorzoeken en de recente Best Buy Guide van september, november en januari.

Tevens vind je veel waardevolle informatie in [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen. Met de Handleiding Pricewatch kan je vervolgens een mooi lijstje maken. Met die informatie kan er ook gericht advies gegeven worden om het helemaal aan jouw wensen aan te passen.

Succes!

• Tribits
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-03 06:29

Tribits

Onkruid vergaat niet

En niet te vergeten natuurlijk: de Best Buy Guide van maart!.

Master of questionable victories and sheer glorious defeats

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:43
De BBG van maart is vandaag online gekomen.

Gezien de opmerking dat er tzt ook een NAS gebruikt gaat worden denk ik dat het instap of basis systeem met een 24" monitor (BenQ GL2450 Zwart), een aftermarket CPU koeler en windows 7 of 8 een goede start is

• Koninkje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-12-2025

Koninkje

Succes niet gegarandeerd.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
1 SSD van 128 of 256 mb is al meer dan voldoende omdat er niet met grote bestanden gewerkt word,
en er later waarschijnlijk een nas bij komt.
Dat is wel heel erg weinig :+

Show me your moves.

• Rrob
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 21:09
jeronimo schreef op zondag 01 maart 2015 @ 15:34:
De BBG van maart is vandaag online gekomen.

Gezien de opmerking dat er tzt ook een NAS gebruikt gaat worden denk ik dat het instap of basis systeem met een 24" monitor (BenQ GL2450 Zwart), een aftermarket CPU koeler en windows 7 of 8 een goede start is
het instapsysteem van maart zou ik niet adviseren voor zware web toepassingen. Daar zijn die AM1tjes niet zo goed in:
Afbeeldingslocatie: http://www.xbitlabs.com/images/cpu/athlon-5350-sempron-3850/charts/iexplorer.png
Pagina: 1