Gezocht frame kpn inbouw doos

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-09 09:18
Goededag Tweakers,

Ik ben op zoek naar een frame van een oude kpn inbouwdoos voor in de woonkamer,
Het onderdeel noemen ze in de vaktermen van kpn een B-pakket.zie afbeelding.
Met deze B- pakket kun je er namelijk basiselementen op afmonteren, heeft iemand er nog eentje liggen of weet iemand waar ik deze kan kopen.Ik ben benieuwd want ik heb me helemaal rot gezocht.

Afbeeldingslocatie: http://s16.postimg.org/e1y5ky9ud/B_pakket.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s14.postimg.org/p4f9tn3ox/inbouwdoos_kpn.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door ethan..1 op 28-02-2015 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:12

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Das gewoon een montageplaat?
Lijkt me dat je die bij een beetje electrovakzaak wel moet kunnen kopen.
Als je specifiek naar dat plaatje in de onderste ronde op zoek bent: met een stukje aluminium en een boormachine doe je al veel :)

[ Voor 79% gewijzigd door The Eagle op 28-02-2015 16:30 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Plaatje doet het prima, alleen is het niet veel meer dan een alu frame welk een dosis latex heeft gehad.. En dat stukkie metaal/alu kan je dus prima op een inbouwdoos schroeven... Maar een B-pakket waar de TS het over heeft, is niet het geen wat op de foto staat..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
The Eagle schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:27:
Das gewoon een montageplaat?
Lijkt me dat je die bij een beetje electrovakzaak wel moet kunnen kopen.
Als je specifiek naar dat plaatje in de onderste ronde op zoek bent: met een stukje aluminium en een boormachine doe je al veel :)
Het gaat om de complete frame, ik ben elke elektronische groothandel afgegaan Technische Unie / Rexel / hagemijer en telecom en infra sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
RaZ schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:30:
Plaatje doet het prima, alleen is het niet veel meer dan een alu frame welk een dosis latex heeft gehad.. En dat stukkie metaal/alu kan je dus prima op een inbouwdoos schroeven... Maar een B-pakket waar de TS het over heeft, is niet het geen wat op de foto staat..
De oude garde van kpn monteurs noemen het een B- pakket ( deze zet je op de oude ptt inbouwdoos ) maar als het anders wordt benoemd en ik weet waar ik z'n frame kan bestellen maakt het mij niet uit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Ik heb nogsteeds geen idee waar je het over hebt.. Enige wat in mij opkomt is dat je gewoon een indouwset haalt voor telefonie, die je in elke bouwmarkt kan krijgen... Dan heb je de inhoud, het metalen frame, en al het plastic...

* RaZ ziet het probleem namelijk niet..

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ethan..1
RaZ schreef op zaterdag 28 februari 2015 @ 16:46:
Ik heb nogsteeds geen idee waar je het over hebt.. Enige wat in mij opkomt is dat je gewoon een indouwset haalt voor telefonie, die je in elke bouwmarkt kan krijgen... Dan heb je de inhoud, het metalen frame, en al het plastic...

* RaZ ziet het probleem namelijk niet..
De doos wijkt namelijk af van de standaard inbouwdozen dus heb je een frame nodig om er bijvoorbeeld een wcd ( basiselement ) of iets anders van te maken, maar ik heb dit frame niet meer.

Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1609449
Pagina: 1