Beste,
Via de V&A sectie van deze werbsite hier heb ik enkele items gekocht waarbij het bij 1 van deze verkeerd gelopen is.
Hoe is het gegaan:
Ik had een item gekocht en betaald waarna de persoon afhaakt en het geld terug wil storten.
I.p.v. 60 euro stort te persoon 6 euro terug en als ik dit aankaart aan de persoon zegt deze het asap in orde te brengen maar er is geen contact meer. Meneer antwoord niet.
De persoon wordt na mijn aankoop ook door andere tweakers zeer slecht beoordeeld voor ernstige feiten.
Kapotte items verkopen en items anders omschrijven.
De feiten zijn nu exact 1 maand geleden en ik wacht niet langer, ik wil aangifte doen aan de Nederlandse politie.
Zelf heb ik er wat over opgezocht enzo maar krijg er nog kop nog staart aan.
Zijn er mensen onder jullie die weten hoe ik na deze feiten best te werk ga?
Zijn rekeningnummer zijn de enige gegevens van hem die ik heb
Dank bij voorbaat,
Peter
Via de V&A sectie van deze werbsite hier heb ik enkele items gekocht waarbij het bij 1 van deze verkeerd gelopen is.
Hoe is het gegaan:
Ik had een item gekocht en betaald waarna de persoon afhaakt en het geld terug wil storten.
I.p.v. 60 euro stort te persoon 6 euro terug en als ik dit aankaart aan de persoon zegt deze het asap in orde te brengen maar er is geen contact meer. Meneer antwoord niet.
De persoon wordt na mijn aankoop ook door andere tweakers zeer slecht beoordeeld voor ernstige feiten.
Kapotte items verkopen en items anders omschrijven.
De feiten zijn nu exact 1 maand geleden en ik wacht niet langer, ik wil aangifte doen aan de Nederlandse politie.
Zelf heb ik er wat over opgezocht enzo maar krijg er nog kop nog staart aan.
Zijn er mensen onder jullie die weten hoe ik na deze feiten best te werk ga?
Zijn rekeningnummer zijn de enige gegevens van hem die ik heb
Dank bij voorbaat,
Peter