• pepijnmesie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-07 09:39
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik zoek een?
ik zag op v&a deze r9 280xhttp://tweakers.net/aanbo...-3gb-gddr5-oc-dual-x.html voor €120,- maar ik zie dat er met deze kaart is gemined. is het dan wel slim om deze kaart te kopen? en stel dat de kaart binnen de garantie kapot gaat, kunnen ze bij Saphire dan zien dat er met de kaart is gemined en dan besluiten om de kaart niet te repareren omdat er mee gemined is?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
ik heb een systeem die deze kaart goed kan draaien dus dat is geen probleem, ik ga nog een Seasonic S12II-Bronze 520W kopen omdat mijn Corsair CX430 niet genoeg stroom kan leveren

alvast bedankt voor de hulp _/-\o_

• c.schrijver
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15-04 13:22
Ik heb zelf ook een paar builds met minig kaarten. Deze werken meestal gewoon goed.
De fabrikanten van de kaarten kunnen niet zien of er mee gemined is dus met de garantie zit het goed.

Een puntje van aandacht is de BIOS die op de kaarten staat. Vraag altijd of de originelen BIOS er op staat en zo niet of hij deze terug kan flashen.
De biossen die gebruikt worden voor minen zijn meestal niet zo goed voor gamen en andersom

• pepijnmesie
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 04-07 09:39
oke bedankt voor de tip, dat zal ik vragen, zijn er nog andere dingen waar ik op moet letten?

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 17:55
Geen reffrence model heeft de 280x die geloof ik ook niet. Je moeten eventueel wel op de maximale gpu lengte letten. Welke case heb je? Maar voor de rest goede deal. Veel plezier er mee.

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:31
Zie ook dit topic: 2e hands Mining Videokaarten