Hallo,
Ik wil graag een nieuwe pc bouwen wat ik nog nooit eerder heb gedaan, vandaar dat ik jullie hulp vraag, belangrijk is dat ik dingen kan vervangen als ik wil zoals grafische kaarten e.d. Ik heb al beeldscherm, toetsenbord, muis en speakerset.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gamen met het systeem, graag ook dat het upgradeable is voor wanneer ik een hoger budget heb
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 500E
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag een kast met een transparante zijkant, kan zo geen voorbeeld noemen aangezien ik nieuw ben in zelf pc's samenstellen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoonhet hoogst haalbare voor mijn bidget op game gebied
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de transparante kast en verder geen idee wat betreft componenten en dergelijke
Ga je overklokken?
Ik hoef niet op de hoogste settings te gamen, als ik maar een lekker beeld heb en een goede FPS
Ik wil graag een nieuwe pc bouwen wat ik nog nooit eerder heb gedaan, vandaar dat ik jullie hulp vraag, belangrijk is dat ik dingen kan vervangen als ik wil zoals grafische kaarten e.d. Ik heb al beeldscherm, toetsenbord, muis en speakerset.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
ik wil graag gamen met het systeem, graag ook dat het upgradeable is voor wanneer ik een hoger budget heb
Wat mag het systeem gaan kosten?
max. 500E
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik wil graag een kast met een transparante zijkant, kan zo geen voorbeeld noemen aangezien ik nieuw ben in zelf pc's samenstellen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
gewoonhet hoogst haalbare voor mijn bidget op game gebied
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
de transparante kast en verder geen idee wat betreft componenten en dergelijke
Ga je overklokken?
Ik hoef niet op de hoogste settings te gamen, als ik maar een lekker beeld heb en een goede FPS