moederbord chaos

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 20-02 15:44
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Ik besef me dat ik al eerder een topic geopend heb, maar deze vraag is nu specifiek voor het moederbord

Ik zoek een?
Ik zoek een moederbord en kom er niet meer uit. Ik heb besloten mijn pc te upgraden met een nieuw moederbord, CPU en grafische kaart.
Ik heb voornamelijk naar H97 moederborden gekeken. Ik ben niet van plan te gaan overklokken en 1 grafische kaart te gebruiken. Ik heb de B85 moederborden ook gezien, maar daar moet een bios update overheen en dat kan ik niet zelf.

Wat is je budget?
totaal wil ik 500 euro uitgeven. na de CPU en de grafische kaart, blijft er ongeveer 100 euro over voor het moederbord

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Omdat ik Asus gewent ben, zou ik graag een weer een asus willen, ook omdat ik de kwaliteit van andere moederborden niet ken

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Processor ( nieuw) i5-4460 €186,90
Moederbord ( nieuw) ??? €100,-
graf.kaart ( nieuw) MSI 960GTX gaming G2 ( lekker stil en ik game op een 1920X1200 monitor)
ram ( aanwezig) 16GB op 1333
HD ( aanwezig) Crucial MX100 256GB
graf.kaart nu in bezit club 3d GTX460

Ik ga hier voornamelijk games mee spelen, BF, COD, Sniper 3 en nog wat oude spellen en ik wil de mogelijkheid hebben om zo ook wat nieuwe spellen te kopen. Ik game een paar uur per week en het hoeft niet allemaal op de hoogste settings

Onder de grote rots, naast die kleine

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb je *Algemeen Advies* Welk moederbord moet ik kopen? al eens bekeken?
Ik zou me niet blind gaan staren op een Asus, andere merken bieden mogelijk nog eens betere waar voor je geld.
Maak eens een lijstje met borden die aan jouw eisen voldoen, en kies er een uit dmv bovenstaande guide.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:33

br00ky

Moderator Harde Waren
Crosspost met CPU+Moederbord of GPU?. Slotje.

Dit topic is gesloten.