Simpel biedt 'Verdubbel dagen' aan

Pagina: 1
Acties:
  • 1.594 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
Het ziet ernaar uit dat mijn geduld eindelijk beloond gaat worden. Nadat T-Mobile een roversbende bleek te zijn, heb ik nu een pareltje ontdekt wat betreft het aanbod op SIM-only abonnementen.

https://www.simpel.nl/default.aspx

Voorzover ik heb kunnen ontdekken blijkt dit momenteel een van de beste en goedkoopste aanbiedingen te zijn.

Actievoorwaarden "VERDUBBELDAGEN"
  • Het abonnement moet afgesloten worden in de periode van 17 februari 2015 tot en
    met 31 maart 2015.
  • De eerste betaling moet binnen tien (10) dagen na het afsluiten van het abonnement
    via iDEAL gedaan worden.
  • Het abonnement heeft een contractduur van 24 maanden.
  • Per maand mogen de bundels gratis omhoog en omlaag aangepast worden via Mijn
    Simpel. De verdubbeling van het aantal minuten en internet MB’s vervalt zodra de
    bundels gewijzigd worden. Gewijzigde bundels gaan in per de eerste dag van de
    volgende maand.
  • Simpel behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen
    en/of de actie voortijdig te beëindigen.
  • Op deze overeenkomst zijn ook de Algemene Voorwaarden van Simpel onverkort van
    toepassing.
Ik heb geen zin om hier alsnog een vergelijking neer te gaan zetten om mensen te overtuigen van mijn gelijk, dus voor degenen die meer willen weten; je kan via https://www.vergelijksimonly.nl/vergelijken/ verifiëren of je goedkoper uit bent of niet.

Enkele opmerkingen:
  • Simpel maakt gebruik van het T-Mobile netwerk. (Klik hier voor de dekkingskaart van Simpel (T-Mobile netwerk).
  • Simpel biedt momenteel geen 4G ondersteuning aan, er wordt gebruik gemaakt van 2G (GSM) en 3G (HSDPA).
  • Neem je genoegen met het gebruik van het T-Mobile netwerk via Simpel (weliswaar geen 4G ondersteuning).
  • Maar voor een beter (goedkoper) prijsaanbod en een groter bundel (meer Belminuten, Megabytes en onbeperkt SMS'en t.o.v.de concurrenten).
  • Voor de duur van 24 maanden, dan is dit zeker ook een aanbieding voor jou!
Afbeeldingslocatie: http://www.quickmeme.com/img/ab/ab45ae4e306403e1299219bfd5798842a20fac3997bc17d843cd7ec788fb3dd8.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Indir op 22-02-2015 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:57
Indir schreef op zondag 22 februari 2015 @ 22:40:
Het ziet ernaar uit dat mijn geduld eindelijk beloond gaat worden. Nadat T-Mobile een roversbende bleek te zijn, heb ik nu een pareltje ontdekt wat betreft het aanbod op SIM-only abonnementen.

..

Voorzover ik heb kunnen ontdekken blijkt dit momenteel een van de beste en goedkoopste aanbiedingen te zijn.

[b]Actievoorwaarden
• Het abonnement moet afgesloten worden in de periode van 17 februari 2015 tot en
met 31 maart 2015.
• De eerste betaling moet binnen tien (10) dagen na het afsluiten van het abonnement
via iDEAL gedaan worden.
• Het abonnement heeft een contractduur van 24 maanden.
• Per maand mogen de bundels gratis omhoog en omlaag aangepast worden via Mijn
Simpel. De verdubbeling van het aantal minuten en internet MB’s vervalt zodra de
bundels gewijzigd worden. Gewijzigde bundels gaan in per de eerste dag van de
volgende maand.
• Simpel behoudt zich het recht voor om de actievoorwaarden tussentijds te wijzigen
en/of de actie voortijdig te beëindigen.
• Op deze overeenkomst zijn ook de Algemene Voorwaarden van Simpel onverkort van
toepassing.
[/list]

Ik heb geen zin om hier alsnog een vergelijking neer te gaan zetten om mensen te overtuigen van mijn gelijk, dus voor degenen die meer willen weten; je kan via https://www.vergelijksimonly.nl/vergelijken/ verifiëren of je goedkoper uit bent of niet.
Wat een reclame! Bovendien is choozze goedkoper met Choozze bright: www.choozze.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indir
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-06 14:37
@pa2ra Reclame maken daar krijg je voor betaald. En nou blijkt dat in mijn geval dus niet zo te zijn.
Tevens maak je daarop gelijk zelf reclame, even snel kijken en wat blijkt het is bij Choozze dus helemaal niet goedkoper.

Choozze hun aansluitkosten zijn 25 euro vs 10 euro bij Simpel.

Ze bieden twee bundels aan, Choozze Zero:
100 MB internet + 100 min bellen + 100 SMS
Vanaf € 0.- p/mnd (sinds wanneer bestaat er gratis bij telecomproviders, kijkt naar de aansluitkosten)

Tevens kan je de bundel uitbreiden. Wel een goed aanbod voor degenen die niet zoveel gebruik maken van hun bundels. Indien het ook echt € 0.- p/mnd blijkt te zijn. Maar dan alsnog niet goedkoper voor wat je er uiteindelijk voor krijgt.

Choozze Bright:
Onwaarschijnlijk vrij internet + bellen + sms in heel Europa (klinkt best goed maar wat blijkt dan?)
Vanaf € 30.- p/mnd

Ze bieden ook korting aan maar dan moet je vooruitbetalen. De keus bestaat om vooruit te betalen voor;
12 maanden : € 445 - € 85 korting = € 360 voor 1 jaar
6 maanden : € 235 - € 40 korting = € 195 per 6 maanden = € 390 per jaar
3 maanden : € 130 - € 30 korting = € 100 per 3 maanden = € 400 per jaar

Maar als ik dan eens dit doe; € 30.- p/mnd x 12 = € 360.- komt het mij over alsof de korting zand in de ogen strooien is van de consument die maar van alles aanneemt van de Telecomproviders?

Mocht je geen korting nemen hoef je niet vooruit te betalen maar dan moet je opeens € 35.- p/mnd betalen? € 420.- per jaar dus zonder korting. En vergeet natuurlijk niet de € 25.- aansluitkosten. ;w

De getallen liegen er uiteindelijk nooit om.

Gisteravond heb ik het volgende afgesloten bij Simpel;
2000 MB internet + 100 min bellen + onbeperkt SMS = € 12,50.- per maand
24 maanden lang = € 300.- voor twee jaar. En nog eens € 10.- eenmalige aansluitkosten, maakt dat € 310.-
Baas over eigen portemonnee noem ik dat.

Om de boel alsnog in perspectief te zetten. Simpel is voordeliger voor mensen die altijd in Nederland zijn. Choozze Bright lijkt mij meer voor de zakenman die veel in het buitenland actief is handiger.

[ Voor 89% gewijzigd door Indir op 23-02-2015 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Ik heb het overwogen maar na het lezen van dit wist ik genoeg.

http://www.bellen.com/mob...rs/simpel/klantervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wizard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 16:29

The Wizard

Moderator Mobile
Riekt teveel naar een reclametopic, daarom een slotje.

7090 kWp, 3 subsystemen (20x LG 320 Wp / 3x Canadian Solar 230 Wp)

Dit topic is gesloten.