Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Tijd om onder mijn steen uit te kruipen, ik wil een smartphone aanschaffen. Ik heb uiteraard al wat onderzoek gedaan. Ik kom op een Galaxy s3 (evt neo) uit rond de 180 E als beste koop. Huawei kom ik ook vaak tegen.
Wie wil zijn ervaringen delen om me van miskopen te behoeden of te adviseren ?

* smartphone
* budget 150-250 E.
* bellen, internet, whatsappen, foto's, filmpjes, appje, spelletje
* dacht zelf min. 16 gb opslag, 8 mpixel camera, min 1.4 GHZ
* graag iets wat nog zeker een paar jaar compatible is

als abbo dacht ik aan 150 belminuten en 1000 mb data (simyo)

bij voorbaat dank _/-\o_

• P_Tingen
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:30

P_Tingen

omdat het KAN

Moet het Android zijn? Voor goedkopere telefoons is Windows koning. Wat jij wil (bellen, internet, whatsappen, foto's, filmpjes, appje, spelletje) kan volgens mij prima op een Lumia 535 van €100.

De S3 is inmiddels wel wat een bejaard model. Ik heb er niet heel veel verstand van maar nieuwere modellen lijken me wat efficienter met stroom om te gaan en nieuwere mogelijkheden te bieden zoals wellicht draadloos laden / NFC). Alternatieven: klik

Heb je nog specifiekere eisen?

... en gaat over tot de orde van de dag

• chielisdenaam
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 31-10 16:50
De Motorola Moto G is denk ik wel wat voor je. Goede specs voor het geld en Motorola levert aardig lang support voor de toestellen. Heb hem zelf ook en ben er erg tevreden over.

Je zou ook eens naar de Chinese telefoons kunnen kijken. In dit topic kun je daar wat meer over lezen.

Ook zijn voor dat budget de Lumia's wel interessant zoals P_Tingen hierboven al zegt.

Verwijderd

Topicstarter
Hoi, dank voor de reacties.

Gezien alle positieve reviews op oa tweakers en consumentenbond op de s3NEO heb ik toch voor deze gekozen, wilde vandaag beslissen.

Heb nog getwijfeld tussen de motoG en ook de s4mini, maar de neo had meer opslag en betere camera. Kwa snelheid was er weinig verschil, alleen geen 4G, maar dat zal ik toch niet gebruiken.

Ben een beginner, dus Chinese tels. durfde ik nog niet aan.

Verwijderd

Je weet van de Samsung cashback voor de S3 Neo?

https://www.samsung.com/nl/promotions/#/