Hallo
Mijn pc is in januari 5 jaar geworden. Ik kan alle games wel nog spelen, maar de allernieuwste enkel op low settings. Daarom dacht ik dat het tijd was voor een upgrade. Ik ben totaal niet meer mee met de huidige pc technologie. Ik weet dus niet wat nog bruikbaar is van mijn oude pc en wat ik het best aankoop voor een degelijk systeem. Kan iemand mij hierbij helpen?
Dit is mijn huidige setup:
En een videokaart: ati radeon hd5850 - 1gb GDDRS
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, daarnaast de gebruikelijke administratieve zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen idee eigenlijk wat er nog bruikbaar is. Ik dacht vooral aan de case, voeding en harde schijven (hoewel die al serieus veel trager lopen). Nog zaken die ik kan gebruiken?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart, intern geheugen, processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeuren. Duurzaamheid staat voorop, mijn huidige pc heeft mij in 5 jaar geen enkele keer in de steek gelaten en het zou leuk zijn dat de upgrade dit ook doet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Nee
Mijn pc is in januari 5 jaar geworden. Ik kan alle games wel nog spelen, maar de allernieuwste enkel op low settings. Daarom dacht ik dat het tijd was voor een upgrade. Ik ben totaal niet meer mee met de huidige pc technologie. Ik weet dus niet wat nog bruikbaar is van mijn oude pc en wat ik het best aankoop voor een degelijk systeem. Kan iemand mij hierbij helpen?
Dit is mijn huidige setup:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5 750 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Gigabyte GA-P55-UD4 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Black SATA 3 Gb/s WD5001AALS, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | WD Green SATA 3 Gb/s, 1TB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Antec Three Hundred | € 56,- | € 56,- |
| 1 | Kingston HyperX KHX1600C9D3K2/4G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair VX550W | € 0,- | € 0,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 56,- | |
En een videokaart: ati radeon hd5850 - 1gb GDDRS
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, daarnaast de gebruikelijke administratieve zaken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 800
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Geen idee eigenlijk wat er nog bruikbaar is. Ik dacht vooral aan de case, voeding en harde schijven (hoewel die al serieus veel trager lopen). Nog zaken die ik kan gebruiken?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Videokaart, intern geheugen, processor
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen echte voorkeuren. Duurzaamheid staat voorop, mijn huidige pc heeft mij in 5 jaar geen enkele keer in de steek gelaten en het zou leuk zijn dat de upgrade dit ook doet.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee
Ga je overklokken?
Nee