4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Vorige week al. Uit de actievoorwaarden:René90 schreef op maandag 23 maart 2015 @ 17:49:
Volgens de mail die ik heb gehad zouden ze deze week binnen moeten zijn, dat kan dus ook nog zaterdag zijn
De cadeaukaarten zouden in de derde week van maart worden verstuurd. De eerste week van maart was week 10 (vanaf maandag 2 maart), we zitten inmiddels in de de vierde week van maart, week 13. Ik wacht nog een paar dagen voordat ik ASR benader, over een weekje vertraging in de bezorging ga ik niet moeilijk doenDe kaart wordt in de 3e week van maart per post bij je thuis bezorgd
[ Voor 29% gewijzigd door Tomatoman op 24-03-2015 15:28 ]
Een goede grap mag vrienden kosten.

Voor de rente hoef je er niet te blijven; Formulier opheffen rekening ASR
[ Voor 86% gewijzigd door Erwin op 24-03-2015 13:03 ]
Blijkt alleen dat ze, ondanks dat ik tot 2x toe kopie-identiteitsbewijs moest opsturen, mijn voorletters onjuist in het systeem hebben staan.

Inmiddels zoveel gezeur gehad met trage reacties, niet-aangekomen wachtwoordbrief etc. dat ik weinig vertrouwen meer in de ASR als "bank" heb. Ik heb nieteens een IBAN-nummer, dus zelfs opzeggen met het formulier uit de link van Erwin hierboven gaat moeilijk worden. Zucht.
Enige mazzel is, dat er geen geld op staat - door de verlaagde rente totaal niet interessant.
Wist niet dat die post zo traag was: 18 maart verstuurd (???) en 24 maart aangekomen...
[ Voor 7% gewijzigd door Toff op 24-03-2015 13:31 ]
Lekker je rekeningnummers in de hokjes invullen.Toff schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:29:
Inmiddels zoveel gezeur gehad met trage reacties, niet-aangekomen wachtwoordbrief etc. dat ik weinig vertrouwen meer in de ASR als "bank" heb. Ik heb nieteens een IBAN-nummer, dus zelfs opzeggen met het formulier uit de link van Erwin hierboven gaat moeilijk worden.
Kreeg gister een mail erover als ik niet binnen 4 weken hem activeer wordt hij weer verwijderd.
Lekker niet activeren dus
Wasabi! schreef op zondag 22 maart 2015 @ 11:54:
Leuk dat je als trouwe klant van V&D hebt meegedaan aan de winactie. Je hebt met jouw deelname 10,- KORTING gewonnen op een bestelling vanaf 50,-
Je kunt jouw 10,- KORTING verzilveren doorbij het afronden van jouw bestelling deze wincode in te vullen:
shoptegoed
Je krijgt ook 10 euro tegoed als je je inschrijft voor de nieuwsbrief.... niet stapelbaar
Meld je aan voor onze nieuwsbrief en ontvang 10.- korting! ...........
Ja, duh... maar ik doelde erop, dat het vreemd is om via een ander banknummer je eigen rekening te moeten beheren. Het is toch een beetje nepbankieren, met alleen een klantnummer.Erwin schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 13:35:
[...]
Lekker je rekeningnummers in de hokjes invullen.
@manii: Mooi, maar voor mij en vele anderen helaas te laat.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
[ Voor 12% gewijzigd door WhySoSerious? op 24-03-2015 14:40 ]
2600WP | Zwolle | Zuid Oost 135° | Helling 12.5° | PV Output
Dus nu mail sturen waar die andere bon blijft?Royeboi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 14:33:
Vandaag ook mijn cadeaubon ontvangen. Eentje. Heb wel twee rekeningen geopend (onder dezelfde naam, er stond immers maximaal 3 per huishouden) tijdens de oude voorwaarden.
Heb je bij de gezamenlijke gewoon twee namen opgegeven? Daar zou het verschil in kunnen zitten dat jij wel drie bonnen hebt gekregen. Veel plezier ermee iig.Haazzz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:04:
Ik heb in totaal 3 rekeningen geopend. Voor mijzelf, voor mijn vriendin en een gezamenlijke.
Ja, bij de gezamenlijke gewoon twee namen opgegeven. Maar het verhaal wordt nog leuker. Ik kom zojuist thuis, liggen er weer twee enveloppen met elk 1 cadeaukaart in de brievenbusRoyeboi schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 15:40:
[...]
Heb je bij de gezamenlijke gewoon twee namen opgegeven? Daar zou het verschil in kunnen zitten dat jij wel drie bonnen hebt gekregen. Veel plezier ermee iig.

De stand staat nu dus op: 3 rekeningen geopend, 5 cadeaukaarten binnen
Dat wordt mailtje sturen zo.
KoningHaazzz schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:38:
[...]
Ja, bij de gezamenlijke gewoon twee namen opgegeven. Maar het verhaal wordt nog leuker. Ik kom zojuist thuis, liggen er weer twee enveloppen met elk 1 cadeaukaart in de brievenbus![]()

Fuck. Je hebt de mijneHaazzz schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:38:
[...]
Ja, bij de gezamenlijke gewoon twee namen opgegeven. Maar het verhaal wordt nog leuker. Ik kom zojuist thuis, liggen er weer twee enveloppen met elk 1 cadeaukaart in de brievenbus![]()
Wehkamp had leukere dingen wat dat betreft..
Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.
In de winkel verkopen ze ook andere cadeau kaarten, maar ik weet niet of ze daar intrappenfreestyler2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:03:
probleem is nu alleen dat vd weinig zinvols verkoopt, iemand suggesties 'wat te doen met 50eu vd tegoed'
4x uit eten bij La Placefreestyler2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:03:
probleem is nu alleen dat vd weinig zinvols verkoopt, iemand suggesties 'wat te doen met 50eu vd tegoed'
20*350ZO45°
Cadeaukaart kun je bij het betalen gewoon invullen, net zelf gedaan
Het is het proberen waardWhySoSerious? schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:11:
[...]
In de winkel verkopen ze ook andere cadeau kaarten, maar ik weet niet of ze daar intrappen
Of niet
- Een Cadeaukaart kun je niet inwisselen voor geld of een ander soort cadeaubon
[ Voor 15% gewijzigd door Joosie200 op 25-03-2015 11:20 ]
240 kleurpotloden?freestyler2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:03:
Je hebt een rekening geopend, een topic gestart op GoT, 50 euro aan bonnen ontvangen en komt nu tot de conclusie dat je die bonnen eigenlijk niet wilt hebben. * Tomatoman is lichtelijk geamuseerd
Anoniem: 556529
Nu nog een zonnetje afwachten zodat je op het terras kan gaan zitten!
Nu nog even de spaarrekening opzeggen,bedankt hier voor de betreffende link!
Wat zegt dat over de voorwaarden dat ze er vanuit gaan dat je het hebt ontvangen als hun administratie zegt dat het verzonden is...? 't Is een zooitje daar!Haazzz schreef op dinsdag 24 maart 2015 @ 17:38:
6x/12x/19*x dit:freestyler2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 10:03:

En daarom zal V&D niet gemist worden als het failliet gaat...Wehkamp had leukere dingen wat dat betreft..
* 5 cent bijbetalen
Over opzeggen: ASR wil een kopie van een identiteitsbewijs voor het opzeggen? Dat was niet eens nodig om hem te openen, lijkt me veel te fraudegevoelig om dat te sturen.
Het formulier vraagt om een IBAN-nummer, dat heb ik niet eens gekregen...
Dit maar verzonden per email:
We wachten afIk wil bij deze mijn spaarrekening opheffen. De reden is simpel: vrijwel direct na het openen ging de rente omlaag.
Ik heb de rekening online geopend, en wil deze ook graag online opzeggen. Helaas ontbreekt de mogelijkheid hiervoor, en verwijzen de voorwaarden naar "per post". Hopelijk ten overvloede: als ik iets online kan openen, is het wettelijk verplicht het via hetzelfde medium ook te kunnen opheffen.
Uw formulier vraagt om een kopie identiteitsbewijs, dat was niet nodig om de rekening te openen en om geen fraude in de hand te werken wil ik dat zeker niet opsturen voor het opheffen van de rekening.
[ Voor 40% gewijzigd door RemcoDelft op 25-03-2015 14:36 ]
Geldt dat online opzeggen niet alleen voor abonnementen? Ik kan via Consuwijzer namelijk enkel herinneren (uit de honderden andere topics over dingen opzeggen) dat je het abonnement dezelfde wijze moet kunnen opzeggen als dat je er lid van bent geworden.
Dat zijn de regels op got, als in het aanbiedingen topic iets wordt geplaatst mag er maar beperkt gereageerd worden en ik had deze keer de eer om het topic te openen..Tomatoman schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 13:19:
[...]
240 kleurpotloden?
Je hebt een rekening geopend, een topic gestart op GoT, 50 euro aan bonnen ontvangen en komt nu tot de conclusie dat je die bonnen eigenlijk niet wilt hebben. * Tomatoman is lichtelijk geamuseerd
Ik zeg wel tegen mn vriendin dat ze kleding mag kopen en dat ik betaal, en om het feest compleet te maken zeg ik dat we samen uit eten gaan (en als we dan in de stad zijn zeg ik, owja aanbod van mij geldt alleen bij vd en la place)
Ik wil niet weten wat voor vriendin jij hebt, als je denkt dat je met 50 euro uit gaat komen voor shoppen en etenfreestyler2 schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:45:
[...]
Dat zijn de regels op got, als in het aanbiedingen topic iets wordt geplaatst mag er maar beperkt gereageerd worden en ik had deze keer de eer om het topic te openen..
Ik zeg wel tegen mn vriendin dat ze kleding mag kopen en dat ik betaal, en om het feest compleet te maken zeg ik dat we samen uit eten gaan (en als we dan in de stad zijn zeg ik, owja aanbod van mij geldt alleen bij vd en la place)
Hahaha, so true maar geld komt hoe dan ook wel opmark-k schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 17:27:
[...]
Ik wil niet weten wat voor vriendin jij hebt, als je denkt dat je met 50 euro uit gaat komen voor shoppen en eten
Het zit er best in dat de andere cadeaubonnen wat later komen. Heb contact gehad met de CS en ze geven aan dat ik later nog een cadeaubon kan verwachten. Dat maakt dus 2/2. Waarom ze niet tegelijkertijd komen is me een raadsel. Maargoed, ik wacht dus nog even met uitgeven van de eerste bon. Van €25,- kun je zo'n drie keer eten in La Place, maar voor €50,- kan ik net zo goed wat kleding kopen.LuPo schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 16:56:
Vandaag geen cadeaukaart bij de post. Ik blijf dus vooralsnog steken op 2/3.
Ik mis namelijk ook nog 1 cadeaubon
Heeft er iemand een rechtstreeks email adres die wel zou moeten werken van ASR? (ipv contact via contactformulier)
Erg snel zijn ze niet met de mail... Ze hebben in ieder geval weinig positiefs aan deze actie overgehouden.RemcoDelft schreef op woensdag 25 maart 2015 @ 14:23:
Dit maar verzonden per email:
[...]
We wachten af
Meteen maar even een mailtje terug gestuurd dat het doel en de actievoorwaarden wel op elkaar aan moeten sluiten... en dat ik uiteraard wel verwacht alsnog de bon te ontvangen gezien ze later de actievoorwaarden hebben aangepast toen bleek dat het e.e.a. niet klopte, kijken wat ze daarop gaan antwoorden....ASR schreef:
[...]
Geachte Tweaker,
Dank voor uw bericht.
*knip*
U heeft meerdere rekening bij ons geopend op uw eigen naam en adres.
Onze actie heeft als doel gehad nieuwe cliënten te verwelkomen en v&d een steuntje in de rug te geven.
Daarom zullen we slechts één cadeaubon uw kant op sturen.
*knip*
Met vriendelijke groet,
*knip*

[ Voor 9% gewijzigd door freestyler2 op 31-03-2015 13:59 ]
Hoe kan de VD verlies gaan lijden als ASR de cadeaubonnen verstrekt??

Ik had iets besteld bij VD met de cadeaukaart, alleen was de maat niet juist dus teruggebracht in de winkel kreeg cash terugfreestyler2 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:38:
and the story continuous
[...]
Hoe kan de VD verlies gaan lijden als ASR de cadeaubonnen verstrekt??
✌
Lekkere fout van VD, nu snap ik wel waarom ze bijna failliet waren/zijn...MJHH93 schreef op woensdag 01 april 2015 @ 12:56:
[...]
Ik had iets besteld bij VD met de cadeaukaart, alleen was de maat niet juist dus teruggebracht in de winkel kreeg cash terugTerwijl op internet ergens vermeld stond dat geld terug zou worden gestort op de cadeaukaart..
Cassiere heeft gewoon niet goed opgelet, OF je hebt het nu dubbel (op je cadeaukaart en cash) :-)
[ Voor 50% gewijzigd door freestyler2 op 01-04-2015 13:07 ]
Ze draaien dus om het verhaal heen. Ik had een mail gestuurd dat ik persoonlijk 2 bonnen zou krijgen en maar 1 bon had ontvangen. Ik heb met geen woord gerept over mevrouw LuPo.Geachte heer [LuPo],
Dank voor uw bericht.
Het klopt dat er twee cadeaubonnen naar uw adres moeten komen.
Eén voor u en één voor mevrouw [LuPo].
Wellicht heeft u de tweede bon inmiddels ontvangen.
Voor de zekerheid laat ik uitzoeken of we dit niet vergeten zijn, zo ja, sturen we de bon uiteraard nog even na.
Heeft u verder nog vragen?
Reactie alweer verzonden.
Ik herhaal nog maar eens dat dit echt geen goede reclame is voor ASR. In plaats van dat ze doen aan damage-control laten ze de boel alleen maar verder escaleren.

Feit is wel dat ik iedereen in mijn omgeving aanraad vooral niet met ASR in zee te gaan.
't Is een bank! En zelfs eentje die woekerpolissen heeft verkocht! Daarbij draaide alles om de formulering in de voorwaarden... Als het de bank uitkomt draaien ze je een poot uit. Als het ze niet uitkomt "is het wat ongelukkig geformuleerd"?Tomatoman schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:47:
Wie is er nou onredelijk, ASR dat zijn actievoorwaarden wat ongelukkig heeft geformuleerd
Tsja, onredelijk? Je kan het natuurlijk altijd proberen.Tomatoman schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:47:
IWie is er nou onredelijk, ASR dat zijn actievoorwaarden wat ongelukkig heeft geformuleerd of de klager die Rupsje Nooitgenoeg nadoet?
Het oorspronkelijke aanbod van ASR was best riant te noemen. Velen (incl. moi) hebben een bon twv 25 euro gehad, zonder er iets voor terug te doen. Door de renteverlaging die ASR recent heeft doorgevoerd, is de rekening zelf voor mij niet meer interessant. Bovendien heb ik persoonlijk te maken gehad met een zeer stroperige ASR-communicatie en vreemde fouten van hun kant. Mijn vertrouwen is zodanig geschonden, dat ik mijn geld er niet meer durf te stallen. Ik ben vast niet de enige, wat voor ASR een enorme schadepost kan opleveren.
V&D vaart er misschien wel bij, al is het tijdstip niet supergunstig gekozen. Het Prijzencircus (t/m 12 april) drukt de prijzen al en de code "circus15" levert ook nog eens tot 20% korting op veel produkten. Dat zet de marge serieus onder druk. Misschien dat dit de reden is, dat ik tot nu toe nog geen 10 euro korting heb gehad, na aanmelding voor de nieuwsbrief - die minstens 1x per dag binnenkomt?
zo is het maar netRemcoDelft schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:38:
[...]
't Is een bank! En zelfs eentje die woekerpolissen heeft verkocht! Daarbij draaide alles om de formulering in de voorwaarden... Als het de bank uitkomt draaien ze je een poot uit. Als het ze niet uitkomt "is het wat ongelukkig geformuleerd"?
Twee tegenstrijdige dingen zeggen in één alinea, knap
*anders geïnterpreteerd dan onze bedoeling was.*
*ondervindt u geen hinder. *
Ik interpreteer niks, ik neem het letterlijk wat er in de voorwaarden staat, net zoals hun de voorwaarden letterlijk nemen als het hun uitkomt.
Geen hinder? Ik wordt toch echt "benadeeld" door het niet onvangen van de cadeaubonnen zoals in de voorwaarden stond vermeld.
Wat een onzin kun je in 1 post typen zeg.Tomatoman schreef op woensdag 01 april 2015 @ 20:47:
Ik vind de reacties van ASR op de mails van freestyler2 en LuPo eigenlijk heel redelijk. Het zijn nette reacties, waarin bovendien wordt uitgelegd dat er maar één cadeaukaart per persoon wordt uitgedeeld. Ik begrijp niet wat hier onrechtvaardig aan kan zijn. Wie is er nou onredelijk, ASR dat zijn actievoorwaarden wat ongelukkig heeft geformuleerd of de klager die Rupsje Nooitgenoeg nadoet?

De actievoorwaarden waren niet ongelukkig geformuleerd. Ze waren heel duidelijk: 3 bonnen per adres. Punt. Dat ze die voorwaarden later veranderen heb ik geen problemen mee. Waar ik wel problemen mee heb is dat ze de overeenkomsten die al afgesloten zijn niet nakomen.
+1RemcoDelft schreef op woensdag 01 april 2015 @ 22:38:
[...]
't Is een bank! En zelfs eentje die woekerpolissen heeft verkocht! Daarbij draaide alles om de formulering in de voorwaarden... Als het de bank uitkomt draaien ze je een poot uit. Als het ze niet uitkomt "is het wat ongelukkig geformuleerd"?
[ Voor 11% gewijzigd door LuPo op 02-04-2015 10:42 ]
Het wordt (nog steeds) treuriger.Geachte heer [LuPo],
Dank voor uw bericht.
Wij hebben binnen de actieperiode twee aanvragen ontvangen op uw adres van twee unieke nieuwe deelnemers.
Om deze reden zullen wij u twee attenties sturen als dank voor de aanmelding.
Buiten de actieperiode (26-02-2015) heeft u een en/of rekening bij ons aangemeld. Bovendien betreft het hier een aanvraag op naam van twee reeds bekende relaties.
Om deze redenen kunt u er niet op rekenen dat we een derde cadeaubon opsturen.
De voorwaarden, zoals u ze heeft gelezen en de invulling die wij daaraan geven is dus gelijk.
Uiteraard zij we blij u te hebben mogen verwelkomen bij ons.
Ik hoop dat u blij bent met de attenties die we u wel doen toekomen.

De rekening waar hij het over heeft kon pas geopend worden na ontvangst van het wachtwoord. Vervolgens bleek dat wachtwoord niet te werken dus moest ik een nieuw wachtwoord aanvragen. De andere rekeningen zijn op hetzelfde moment geopend dus dan had ik volgens deze beste medewerker helemaal geen cadeaubon moeten krijgen.
Ik heb nu aangegeven dat ik een klacht in wil dienen als ik de derde cadeaubon niet krijg. Het gaat me absoluut niet om de cadeaubon, het gaat me om de manier van afhandelen van ASR. De arrogantie om de klant maar wat wijs te maken.
Heeft iemand hier trouwens zijn/haar rekening(en) al opgezegd zonder een ID te hoeven opsturen?
Er staat namelijk:
Er staat vrij duidelijk dat je een cadeaukaart krijgt, niet drie. En maximaal drie per adres, dus als er tien mensen op een adres wonen hebben zeven daarvan pech.1. Iedereen die voldoet aan de genoemde voorwaarde(n) in artikel 2 krijgt een V&D cadeaukaart van EUR 25,--.
2. Per adres worden maximaal 3 cadeaukaarten beschikbaar gesteld.
Dan kan je hopen dat je er meer krijgt, maar je hebt echt geen poot om op te staan als je er meer eist. Je krijgt nota bene gratis 25 euro. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
Jazeker, vandaag per e-mail bevestiging gehad. Heeft een goede week geduurd.oohh schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:46:
Is het iemand al gelukt om online op te zeggen?
Ah kijk, daar isie weer, die bekende reactie.Azrael schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:41:
Voordat je iemand anders van onzin beschuldigt moet je misschien eens naar jezelf kijken, en op zijn minst de (oorspronkelijke) voorwaarden goed lezen.
Er staat namelijk:
[...]
Er staat vrij duidelijk dat je een cadeaukaart krijgt, niet drie. En maximaal drie per adres, dus als er tien mensen op een adres wonen hebben zeven daarvan pech.
Dan kan je hopen dat je er meer krijgt, maar je hebt echt geen poot om op te staan als je er meer eist. Je krijgt nota bene gratis 25 euro. Je moet een gegeven paard niet in de bek kijken.
Er staat inderdaad 'een' cadeaukaart, maar bij het openen van drie rekeningen neem je drie maal deel aan de actie en dien je ook drie cadeaukaarten te krijgen. Er stond namelijk nergens een limiet aan aantal deelnames in de voorwaarden opgenomen.
Je kopieert de juiste voorwaarden, maar je zegt vervolgens wat anders?Azrael schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:41:
Voordat je iemand anders van onzin beschuldigt moet je misschien eens naar jezelf kijken, en op zijn minst de (oorspronkelijke) voorwaarden goed lezen.
Er staat namelijk:
[...]
Er staat vrij duidelijk dat je een cadeaukaart krijgt, niet drie. En maximaal drie per adres, dus als er tien mensen op een adres wonen hebben zeven daarvan pech.
Een betekend niet per definitie één.
Voldoe je aan de gestelde voorwaarden in artikel 2 dan krijg je een cadeaukaart.
Artikel 2. U neemt automatisch deel aan de actie als u in de actieperiode als particulier een verzekering sluit, een rekening opent of een hypotheek aanvraagt bij: *ASR*
Vervolgens iets verderop in artikel 3.2 Per adres worden maximaal 3 cadeaukaarten beschikbaar gesteld.
Als het er allemaal zo duidelijk stond, waarom zijn dan de voorwaarden aangepast?
De banken zijn altijd van de lettertjes, en het is dan raar wanneer het in hun nadeel is dat ze dan reageren met "maar zo was het niet bedoeld". Schrijf dan op wat je bedoeld (wat ze gedaan hebben in de nieuwe voorwaarden)

[ Voor 4% gewijzigd door freestyler2 op 02-04-2015 14:42 ]
Anoniem: 650265
Aangezien ASR al moeite heeft met een fatsoenlijk inlogsysteem is dat makkelijker gezegd dan gedaan
Via de mail met het eerder vermelde formulier in dit forum is mogelijk. Echter vroegen ze mij ook om een ID/paspoort. Heb ook gevraagd waarom het bij opzeggen wel nodig is en bij het aanvragen van de rekening geen vereiste was. Verwacht volgende week antwoord te krijgenoohh schreef op donderdag 02 april 2015 @ 13:46:
Is het iemand al gelukt om online op te zeggen?
Ik heb alleen een email gestuurd. Vandaag m'n cent teruggekregen, en opzegging voltooid. Account blijft wel bestaan.minkjaah schreef op donderdag 02 april 2015 @ 15:33:
Via de mail met het eerder vermelde formulier in dit forum is mogelijk. Echter vroegen ze mij ook om een ID/paspoort.
Nee, dan voldoe je drie keer aan de voorwaarden. Dan krijg je nog steeds een cadeaukaart. Er staat nergens letterlijk dat je drie cadeaukaarten krijgt. Dat je het zo interpreteert is mogelijk, ze hadden het duidelijker kunnen formuleren (en hebben dat later ook gedaan), maar het staat er nog steeds niet. Maar als je me niet gelooft stap je toch naar de rechterHummed schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:25:
[...]
Ah kijk, daar isie weer, die bekende reactie.
Er staat inderdaad 'een' cadeaukaart, maar bij het openen van drie rekeningen neem je drie maal deel aan de actie en dien je ook drie cadeaukaarten te krijgen. Er stond namelijk nergens een limiet aan aantal deelnames in de voorwaarden opgenomen.
Welles, nietes.. Er staat letterlijk in de voorwaarden hoe je deelneemt aan de actie en wat de overeenkomst per deelname is.Azrael schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:10:
[...]
Nee, dan voldoe je drie keer aan de voorwaarden. Dan krijg je nog steeds een cadeaukaart. Er staat nergens letterlijk dat je drie cadeaukaarten krijgt. Dat je het zo interpreteert is mogelijk, ze hadden het duidelijker kunnen formuleren (en hebben dat later ook gedaan), maar het staat er nog steeds niet. Maar als je me niet gelooft stap je toch naar de rechter
Ik wist niet dat er mannetjes op dit forum waren die voor anderen bepalen of ze wel of niet naar de rechter stappen
Haha dat zou wat zijn als iemand hier een rechtszaak van wil makenAzrael schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:10:
[...]
Nee, dan voldoe je drie keer aan de voorwaarden. Dan krijg je nog steeds een cadeaukaart. Er staat nergens letterlijk dat je drie cadeaukaarten krijgt. Dat je het zo interpreteert is mogelijk, ze hadden het duidelijker kunnen formuleren (en hebben dat later ook gedaan), maar het staat er nog steeds niet. Maar als je me niet gelooft stap je toch naar de rechter
Sowieso blij zijn met wat je krijgt en op naar de volgende aanbieding. Slechte reclame voor ASR valt wel mee, ze hebben behoorlijk wat klanten erbij, was op RTLZ vandaag. Ze maken zich echt niet druk om een aantal Tweakers die meerdere spaarrekeningen openden met 1 hele eurocent erop haha. Er zit wel humor in, niet lullig bedoeld overigens, maar als ik zie hoe jullie je hier druk om kunnen maken.
Principes zijn rationeel gezien vaak bijzonder voor mensen die deze principes niet hebben of andersom?
Neehoor dat mag je helemaal zelf weten, maar je vind het blijkbaar nogal belang om je "gelijk" te halen, dus daar wens ik je succes meeHummed schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:16:
[...]
Welles, nietes.. Er staat letterlijk in de voorwaarden hoe je deelneemt aan de actie en wat de overeenkomst per deelname is.
Ik wist niet dat er mannetjes op dit forum waren die voor anderen bepalen of ze wel of niet naar de rechter stappen
Ajuu, bedankt voor de inhoudelijke reactie!Azrael schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:19:
[...]
Neehoor dat mag je helemaal zelf weten, maar je vind het blijkbaar nogal belang om je "gelijk" te halen, dus daar wens ik je succes mee
Ze worden steeds vriendelijker bij ASR :-)
[ Voor 4% gewijzigd door freestyler2 op 02-04-2015 16:41 ]
In je eentje zal niemand naar de rechter stappen voor € 50Azrael schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:10:
[...]
Maar als het om een heel forum vol tweakers gaat dan wordt het toch wat meer :-)
Iets met een principe kwestie
Maar moge duidelijk zijn dat ASR het niet zo letterlijk neemt met voorwaarden en regels.
Link 1
Link 2
En zo kunnen we nog wel even door googlen :-)
Heb je een voorbeeldje wat je hebt gestuurd? Zonder ID bewijzen?RemcoDelft schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:05:
[...]
Ik heb alleen een email gestuurd. Vandaag m'n cent teruggekregen, en opzegging voltooid. Account blijft wel bestaan.
Ik zit namelijk ook niet te springen om mijn identiteit te grabbel te gooien. Al helemaal niet aan dit goede bedrijf.
Zie RemcoDelft in "Asr cadeaukaart twv 25 euro"LuPo schreef op donderdag 02 april 2015 @ 17:26:
[...]
Heb je een voorbeeldje wat je hebt gestuurd? Zonder ID bewijzen?
Vraag het ze!xminator schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:46:
Wat is het nut van opzeggen als je account blijft bestaan en dus al je gegevens in hun administratie ook blijft?
Als de Belastingdienst ze volgend jaar automatisch invult (0,00 euro bij ASR) ga ik eens even bij ze klagen.
Als je werkelijk zo principieel bent, waarom gedraag je je dan als een freeloader?freestyler2 schreef op donderdag 02 april 2015 @ 16:48:
[...]
In je eentje zal niemand naar de rechter stappen voor € 50
Maar als het om een heel forum vol tweakers gaat dan wordt het toch wat meer :-)
Iets met een principe kwestie
Ik denk dat ik in de mail ook nog even schrijf dat ik helemaal uit hun systeem verwijderd wil worden.RemcoDelft schreef op vrijdag 03 april 2015 @ 10:49:
[...]
Vraag het ze!
Als de Belastingdienst ze volgend jaar automatisch invult (0,00 euro bij ASR) ga ik eens even bij ze klagen.
Ik wacht eerst nog even tot ze antwoorden op mijn laatste e-mail voor ik mijn rekening op ga zeggen.
Ik denk dat ze je gegevens minimaal 5 jaar moeten bewaren...LuPo schreef op zaterdag 04 april 2015 @ 09:15:
Ik denk dat ik in de mail ook nog even schrijf dat ik helemaal uit hun systeem verwijderd wil worden.
De identificatie van klanten is verplicht gesteld in onder andere de Wet identificatie bij dienstverlening (WID) en de Algemene Wet inzake Rijksbelastingen (AWR). In de WID is geregeld dat een bank de identiteit van alle cliënten moet vaststellen en de verkregen gegevens moet vastleggen. De AWR verplicht ook tot het vaststellen van de identiteit en tot het maken en bewaren van een (papieren of digitale) kopie van het identiteitsbewijs.
Wel heel raar, dat daar bij het openen van de rekening niet om werd gevraagd...minkjaah schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:51:
Op mijn vraag aan ASR waarom zij nu ik opzeg wel een kopie van mij paspoort willen hebben en niet toen ik de rekening afsloot onderstaande reactie.
De identificatie van klanten is verplicht gesteld in onder andere de Wet identificatie bij dienstverlening (WID) en de Algemene Wet inzake Rijksbelastingen (AWR). In de WID is geregeld dat een bank de identiteit van alle cliënten moet vaststellen en de verkregen gegevens moet vastleggen. De AWR verplicht ook tot het vaststellen van de identiteit en tot het maken en bewaren van een (papieren of digitale) kopie van het identiteitsbewijs.
Ik dacht eigenlijk dat dit kwam, omdat je een geverifiëerde tegenrekening op moest geven. Zelf moest ik, omdat ik een tikfoutje had gemaakt, in eerste instantie een kopie van m'n rijbewijs opsturen (voorkant). Toen vervolgens mijn wachtwoord niet aankwam (???) moest ik zowel voorkant als achterkant kopiëren. Geen idee wat ze de volgende keer van me willen weten, maar ik weet wel dat ik deze "rekening", met de omslachtige manier van gebruiken en de belabberde huidige (gewijzigde) rente, niet ga gebruiken. Dan vervalt deze automatisch na een aantal jaar (eerder meegemaakt met een "echte" bankrekening, die ik een paar jaar niet had gebruikt). Die cent mogen ze houden, want ik weet zeker dat de administratie hun meer kost.
M.a.w. de ASR beweert hier zelf dat zijzelf de AWR hebben overtreden door mijn rekening na een simpele email op te zeggen. Het wordt steeds gekker daar! Blij dat ik er vanaf ben.minkjaah schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 13:51: