Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe weten we nu onder welke voorwaarden we vallen want hoe laat zijn ze veranderd en is je rekening officieel geopend na ontvangst van gebruikersnaam (dus nadat 1 cent is verwerkt door ASR) of al na het invullen van het aanvraagformulier. Het is niet heel duidelijk voor mij.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-02-2015 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Ook nog een doorlopende reisverzekering voor 60 dagen a 1,60 per maand en los daarvan een ongevallenverzekering voor 1,65 per maand afgesloten. De verzekeringen zijn voor onbepaalde tijd met de mogelijkheid om per elk gewenst moment op te zeggen met een opzegtermijn van een maand. Krijg ik drie bonnen voor 3,25 euro en ik ben oververzekerd bij mijn citytrip in Europa over een maandje. :) Geen gekke deal, nu maar hopen dat V&D nog bestaat zodra de tegoedbonnen worden verstuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:41
Wel opmerkelijk dat je voor 24 februari nog geen gebruikersnaam en wachtwoord hebt ontvangen en de actieperiode daarmee afgelopen is. Ik ga geen 250 euro overmaken naar een rekening waar ik nog geen toegang tot heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Michel242186 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 11:14:
Op Twitter geeft asr ook aan dat de oude voorwaarden gelden voor diegene die voor de aanpassing een spaarrekening hebben afgesloten.
Kan je daar even screenshotje van posten hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-09 13:39
Ik had even het topic door moeten lezen :'). Nu ben ik 3 cent kwijt :'(

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Centurion schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 17:25:
Ik had even het topic door moeten lezen :'). Nu ben ik 3 cent kwijt :'(
Wat heb je dan gedaan? De instructie niet opgevolgd? :+ :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wobcat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 09:16
En dan maar hopen dat je na alle moeite nog je €25 bon kan verzilveren bij de V&D....
Leveranciers klaar met V&D ?l

Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ach, die "moeite" valt ook reuze mee. 2 minuten gegevens tikken en een cent overschrijven. En wie weet, tegen die tijd alweer een doorstart :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05:46
en ach wehkamp bonnetje is ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06:13
Freakster86 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:06:
Ach, die "moeite" valt ook reuze mee. 2 minuten gegevens tikken en een cent overschrijven. En wie weet, tegen die tijd alweer een doorstart :+
Jij zit ook bij alle goede dealtjes hè? :p

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Freakster86 schreef op vrijdag 20 februari 2015 @ 19:06:
Of faillissementsuitverkoop, nog goedkoper je slag slaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T homass
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-07 23:07
Inloggegevens via de post ontvangen en mijn account geactiveerd. Nu een paar weken wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:44
Heb 1 dag voor de actie een nieuwe autoverzekering afgesloten, thans aanvulling op de huidige polis. Eens een berichtje die kant op doen wat ze voor mij kunnen betekenen.
iApp schreef op donderdag 19 februari 2015 @ 10:53:
Vertrouwen jullie je BSN toe aan dit bedrijf? Lijkt mij meer waard dan die 25 euro. :S
Heb bij ASR mij hele mikmak verzekerd en die informatie ligt nog steeds niet op straat :Y) . Het is geen dubieuze Afrikaanse Koninklijke Bank ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
T homass schreef op zaterdag 21 februari 2015 @ 18:04:
Inloggegevens via de post ontvangen en mijn account geactiveerd. Nu een paar weken wachten..
Ik kreeg vandaag pas de mail dat mijn rekening geopend is. Brief komt nog. Vriendin heeft nog geen mail over haar rekening.

Gezamenlijke rekening heeft zij een e-mail over gekregen dat ze onze tenaamstelling niet helemaal compleet hadden. Nee dat klopt, want ik kon op de regel voor 'tenaamstelling van de tegenrekening' niet onze hele namen invullen. Er zit een maximum aantal letters op. Wij hebben geen hele lange achternamen of iets. Dus dat probleem hebben veel meer mensen gok ik. Nu moet ze alsnog een kopie paspoort op gaan sturen. Terwijl wij de verificatie 0,01 euro al overgemaakt hebben. Gaat lekker daar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 14-09 21:16
LuPo schreef op maandag 23 februari 2015 @ 13:05:
[...]

Ik kreeg vandaag pas de mail dat mijn rekening geopend is. Brief komt nog. Vriendin heeft nog geen mail over haar rekening.

Gezamenlijke rekening heeft zij een e-mail over gekregen dat ze onze tenaamstelling niet helemaal compleet hadden. Nee dat klopt, want ik kon op de regel voor 'tenaamstelling van de tegenrekening' niet onze hele namen invullen. Er zit een maximum aantal letters op. Wij hebben geen hele lange achternamen of iets. Dus dat probleem hebben veel meer mensen gok ik. Nu moet ze alsnog een kopie paspoort op gaan sturen. Terwijl wij de verificatie 0,01 euro al overgemaakt hebben. Gaat lekker daar...
Daar heb ik geen last van gehad.
De 20e heb ik m'n gebruikersnaam gekregen. (na het overmaken van de 1 cent)
Nu kan ik gebruik maken van de (spaar) rekening.
Helaas is het geen direct rekening nummer, maar gaat het via een tussenrekening (van de abn).
Nu wachten op de cadeaukaart :)

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanDaal
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07:51

vanDaal

-ismeereentje

Zo, ik heb er nu drie aangevraagd (ook vanuit werkinhoudelijke interesse ;) )
  • 2 op mijn eigen naam/rekening. Allebei op 19 februari (7 uur en 11:30 in de ochtend) en volgens mij (kun je nergens controleren toch?) allebei met oude voorwaarden
  • 1 op naam/rekening van mijn vrouw, wel zelfde adres. Die heb ik net geopend, dus met nieuwe voorwaarden.
Van de eerste twee de bevesting van geopende rekening ontvangen, maar nog geen brief met inloggegevens ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Hier één rekening op eigen naam geopend en 18-2 rond 20.00 u bevestigd gekregen, maar eveneens nog geen inloggegevens ontvangen. Ik denk dat de belangstelling véél groter was dan verwacht. Niet alleen het welkomscadeau, maar de rente is ook redelijk competatief. Ik heb nog wel wat geduld iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coazter
  • Laatst online: 01-07 13:33
Hier ook gehad. Ik heb de mail beantwoord met een afschrift van internetbankieren waaruit blijkt dat het een en/of rekening betrof, de rekening is de volgende dag alsnog geactiveerd met uitleg van ASR. Blijkbaar lag het aan onze SNS tegenrekening waarbij alleen de eerste rekeninghouder voor hun zichtbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 07:35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
Vandaag wachtwoord ontvangen per post. Voor de zekerheid ook maar 250 euro overgemaakt. Nu afwachten op de cadeaubon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook maar even 250 gestort. Ik gun ze wel een maandje "lening" van 250 euro voor een cadeaubon en straks gewoon weer terugstorten.
Hoewel ik ook recht heb op de bon zonder storting (volgens de oude voorwaarden), heb ik geen zin in gezeik en heen en weer gemail dat geen aanspraak zou maken volgens de nieuwe voorwaarden. De tijd die er eventueel mee kwijt bent kan je beter nuttiger besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-09 20:00
Ze hebben wel een lekkere security bij de ASR. Ik krijg een erg lastig wachtwoord (lijkt een accent grave zonder letter in te zitten) wat ik met geen mogelijkheid goed ingetypt krijg, nu is m'n account geblokkeerd en krijg ik binnen 24 uur per mail een nieuw wachtwoord, wat is dan de hele toegevoegde waarde van het per post toesturen van het wachtwoord? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Hier een wachtwoord met een l erin, of was het nu toch een I Grrr

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik moest inderdaad denken aan Tweakers toen ik dat las :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Azrael schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:06:
Ze hebben wel een lekkere security bij de ASR. Ik krijg een erg lastig wachtwoord (lijkt een accent grave zonder letter in te zitten) wat ik met geen mogelijkheid goed ingetypt krijg, nu is m'n account geblokkeerd en krijg ik binnen 24 uur per mail een nieuw wachtwoord, wat is dan de hele toegevoegde waarde van het per post toesturen van het wachtwoord? 8)7
Had ook een ` erin idd, maar deze ging bij mij prima. De grootste faal vind ik toch wel dat ze in de folder die erbij zit zetten 'hoe langer je wachtwoord, hoe sterker', maar vervolgens wel een maximum van 12 tekens zetten op je wachtwoord 8)7 Heb flink moeten denken om daaronder te blijven, meestal zit ik toch wel rond de 18 tekens ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
En niet je eigen rekeningnummer krijgen, maar telkens bij het overschrijven 'deelnemer xxxxxxxx' in de opmerkingen erbij moet zetten. Nee, ASR loopt wat dat betreft erg achter op de andere banken qua gemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
Freakster86 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:38:
En niet je eigen rekeningnummer krijgen, maar telkens bij het overschrijven 'deelnemer xxxxxxxx' in de opmerkingen erbij moet zetten. Nee, ASR loopt wat dat betreft erg achter op de andere banken qua gemak.
Vooral dat vind ik zo achterhaald. Biedt dan als verzekeraar geen spaarrekening aan als het perse via de ABN moet |:( Het geeft iig een extra drempel waardoor ik automatisch zoiets heb: mij teveel gedoe om daar geld naar over te boeken, het zal wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mark-k schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:14:
[...]
wel een maximum van 12 tekens zetten op je wachtwoord 8)7 Heb flink moeten denken om daaronder te blijven, meestal zit ik toch wel rond de 18 tekens ofzo.
Stoer 8)
Freakster86 schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 23:38:
Telkens? Misschien begrijp ik het verkeerd, maar iedereen opent de rekening voor de kadobon, de rest is niet boeiend. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Laatst online: 14-09 21:16
Verwijderd schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 01:23:
[...]

Telkens? Misschien begrijp ik het verkeerd, maar iedereen opent de rekening voor de kadobon, de rest is niet boeiend. :+
I agree :+

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
[...]
Haha, fair enough. Las er eerst overheen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
Klopt. Maar als ze daadwerkelijk meerwaarde zouden bieden (dus een hogere rente en gemak) dan zou ik ze zeker blijven gebruiken.

Ik verbaasde me ook over het wachtwoord dat ze opsturen. Zo'n random wachtwoord heb ik nog nooit eerder op papier gekregen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

RemcoDelft schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 06:45:
[...]

Klopt. Maar als ze daadwerkelijk meerwaarde zouden bieden (dus een hogere rente en gemak) dan zou ik ze zeker blijven gebruiken.

Ik verbaasde me ook over het wachtwoord dat ze opsturen. Zo'n random wachtwoord heb ik nog nooit eerder op papier gekregen!
Ook een random gebruikersnaam van 10 cijfertjes... Ik vind het ook maar zwaar kut werken met die rekening dus zodra die bon binnen is ben ik weer weg. Iedereen die een hogere rente en meer gemak wil bij een gratis rekening kan ik knab aanraden, heb je een stuk meer vrijheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomatoman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:00

Tomatoman

Fulltime prutser

Op 18-2 heb ik een spaarrekening geopend en € 0,01 overgemaakt. Hetzelfde heb ik voor mijn vrouw gedaan. Als derde rekening heb ik een en/of-rekening geopend op naam van mijn vrouw en mijzelf. Om het overzicht te behouden, heb ik bij alle aanvragen hetzelfde e-mailadres gebruikt. Op 18-2 kreeg ik vier berichten: 1x naar mij vanwege mijn aanvraag, 1x naar mijn vrouw vanwege haar aanvraag, plus 1x naar mijn vrouw en 1x naar mijzelf vanwege onze gezamenlijke aanvraag. De opbouw van elk van deze berichten was als volgt: u hebt een rekening aangevraagd en deze hebben wij voor u geopend. Maar u moet nog wel de voorwaarden accepteren. En om de voorwaarden te accepteren moet u eerst inloggen. En om te kunnen inloggen hebt u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig. Tamelijk omslachtig geformuleerd, maar de vervolgstappen werden wel netjes uitgelegd.

Nu hanteert ASR geen duidelijke onderwerpen in de mailberichten, maar hebben alle berichten het onderwerp ‘U hebt een bericht van ASR Bank’. Om het nog wat ingewikkelder te maken is het daadwerkelijke bericht niet in de tekst van het e-mailbericht gestopt, maar in een pdf-bestand in een bijlage. Dat resulteert in een tamelijk overzichtelijke lijst mailberichten:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Cx0uATphtD528BLKOXOSf7lx/full.jpg

Op 20-2 stuurde ASR een mailbericht naar mijn vrouw. Haar identiteit kon niet worden vastgesteld aan de hand van onze Rabobank tegenrekening, omdat de tenaamstelling van de rekening te lang was om haar naam te controleren. Die tegenrekening staat op de naam [A.B. Tomatoman en/of C.D.E. Tomatoman-Meisjesnaam]. Niet zo raar dus dat ze haar naam niet konden controleren, want bij overschrijvingen wordt de tenaamstelling altijd afgekort tot iets als [A.B. Tomatoman en/of C.D.E. Toma]. Maar het verwonderde mij wel - dit is toch een probleem dat ASR al talloze malen moest zijn tegengekomen? Nadat ik een kopie van mijn vrouws rijbewijs en een kopie van een rekeningafschrift (met daarop de complete naam en onze adresgegevens) had gemaild, verliep het proces om de rekeningen te openen met enige vertraging op de normale manier.

Gisteren had ik voor mijzelf 1x een gebruikersnaam ontvangen, maar mijn vrouw nog niet. Daarom heb ik maar eens naar ASR gebeld om te vragen hoe ze het voor zich zien dat ik binnen de actieperiode (18 t/m 24 februari) die rekeningen in gebruik moet nemen als ze er zelf niet in slagen om de aanvraag tijdig af te handelen. Op die vraag kreeg ik geen antwoord, maar de hulpvaardige dame aan de telefoon stuurde mijn vrouw en mijzelf wel twee mailberichten met een tijdelijk wachtwoord. En in de loop van de dag kwam er ook een mailbericht met de gebruikersnaam van mijn vrouw. Ik begreep op dat moment niet waarom er maar twee maal en niet vier maal een gebruikersnaam en wachtwoord werden verstuurd, maar heb alles maar even laten rusten tot gisteravond.

Bij thuiskomst bleek voor mijzelf inmiddels ook de brief met het tijdelijke wachtwoord te zijn gearriveerd, dat afweek van het tijdelijke wachtwoord dat ik per e-mail had ontvangen. Geen post voor mijn vrouw. Met het wachtwoord uit de e-mail kon ik mijn rekening activeren en toen werd mij opeens ook duidelijk waarom ik voor mijzelf maar één gebruikersnaam en wachtwoord had ontvangen: die bleek ik te kunnen gebruiken voor beide rekeningen. Handig :). Na het inloggen moest ik eerst 1x de internetvoorwaarden van ASR accepteren en vervolgens voor beide rekeningen afzonderlijk de productvoorwaarden. Vervolgens logde mijn vrouw in. Zij moest eveneens de internetvoorwaarden accepteren, plus de productvoorwaarden voor haar eigen rekening, maar niet de productvoorwaarden voor onze gezamelijke rekening, kennelijk omdat ik die al voor ons beiden had geaccepteerd. Kun je het nog volgen? 8)7

Vervolgens hebben we gisteravond naar elk van de drie rekeningen een fatsoenlijk bedrag (> € 250) overgeboekt. Niet omdat dat moest, maar omdat dat in de geest is van wat ASR met de actie wil bereiken - driemaal een cadeaubon is leuk, maar ik vind dat ASR best een tegenprestatie van ons mag verwachten.

Zojuist zag ik op mijn rekening dat de storting nog niet is bijgeschreven, maar wel de aanvankelijke storting van een cent. Toen ik na een tijdje inactiviteit weer verder wilde browsen kreeg ik een foutmelding: door een storing wat er iets fout gegaan. Volgens mij betekende dit dat ik vanwege een periode van inactiviteit automatisch was uitgelogd.

We hebben nu drie rekeningen, gekoppeld aan twee gebruikersaccounts, waarvoor bij het openen in totaal 14 mailberichten werden gestuurd , waarvoor we de internetvoorwaarden tweemaal en de gebruikersvoorwaarden driemaal moesten accepteren. Al met al is alles uiteindelijk gelukt, maar het openen van de rekeningen is niet erg intuïtief. Elk van de afzonderlijke stappen is best begrijpelijk, maar alles tezamen maakt een niet al te doordachte indruk.

[ Voor 75% gewijzigd door Tomatoman op 25-02-2015 12:56 ]

Een goede grap mag vrienden kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
[...]

Haha :9 Ik was van plan de spaarrekening gewoon open te houden voor 't geval ze een leuke rente of andere tijdelijke actie hebben. Het systeem van ASR is gewoon niet doordacht i.v.m. andere banken. Zowel inloggen als overschrijven is gewoon niet gebruikersvriendelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 08:11
Ik had ASR nog even een mail gestuurd met de vraag hoe het nu zit met de oude / nieuwe voorwaarden, en ook op mijn mail heb ik een bevestiging gekregen dat ik de V&D bon gewoon krijg zonder 250 euro te storten omdat ik nog onder de oude voorwaarden een rekening heb geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Inderdaad, maar als je 3 rekeningen geopend hebt, willen ze er maar 1tje uitleveren.

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
MmarkM schreef op woensdag 25 februari 2015 @ 20:25:
Inderdaad, maar als je 3 rekeningen geopend hebt, willen ze er maar 1tje uitleveren.
heb je dit zwart op wit?

Anders is het ook een beetje meten met 2 maten, je hoeft niet te voldoen aan de nieuwe regel van € 250
Maar we passen wel de nieuwe regel van 1 rekening per persoon toe?

Het is of alle 2 wel, of alle 2 niet...

Je gaat akkoord met de regels die op dat moment gelden, wellicht kan een jurist onder ons een wetsartikel hierover opzoeken?

[ Voor 91% gewijzigd door freestyler2 op 26-02-2015 11:53 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

• Azrael
Dat is gewoon een kwestie van aanbod en aanvaarding (overeenkomst): http://wetten.overheid.nl...ldigheidsdatum_13-01-2015

• LuPo
Azrael schreef op dinsdag 24 februari 2015 @ 22:06:
+1

Lekker geregeld ASR. Dit is dus echt geen reclame.. :D

• MmarkM
  • Niet online
freestyler2 schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 11:50:
[...]

heb je dit zwart op wit?

Anders is het ook een beetje meten met 2 maten, je hoeft niet te voldoen aan de nieuwe regel van € 250
Maar we passen wel de nieuwe regel van 1 rekening per persoon toe?

Het is of alle 2 wel, of alle 2 niet...

Je gaat akkoord met de regels die op dat moment gelden, wellicht kan een jurist onder ons een wetsartikel hierover opzoeken?
Ik heb hier inderdaad al het een en ander over terug gemaild, wacht nog op reactie.

• Azrael
LuPo schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 17:31:
[...]

+1

Lekker geregeld ASR. Dit is dus echt geen reclame.. :D
Dat beloofde wachtwoord heb ik trouwens nog steeds niet, inmiddels 2 dagen verder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
De Systeemeisen in de Algemene Voorwaarden zijn ook leuk:
-meest recente besturingsprogramma (de overgrote meerderheid van Android en Microsoft systemen voldoet hier niet aan)
-bijgewerkte anti-virussoftware (ik ben wel benieuwd welke software ze mij aanraden als Linux-gebruiker... Graag wel open source!)
-het systeem heeft een beveiligde draadloze verbinding (UTP-kabels mogen niet meer!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Azrael schreef op donderdag 26 februari 2015 @ 19:11:
[...]

Dat beloofde wachtwoord heb ik trouwens nog steeds niet, inmiddels 2 dagen verder..
Ik ook nog niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Wellicht toch wat beter beveiligd dan werd aangenomen.

Ik heb dat trucje ook geprobeerd, maar kreeg vandaag mijn wachtwoord via de post binnen, dat werkt gewoon.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Wat een trieste bank is dit.

Het wachtwoord wat ik per post ontvang werkt niet. Vervolgens druk je op wachtwoord vergeten, krijg je doodleuk direct per email een nieuw wachtwoord. Ook dit wachtwoord werkt niet. Vervolgens al 10 minuten aan de lijn om contact te krijgen met iemand. Daarna een erg ongeduldige mevrouw aan de lijn die net doet alsof ik gek ben en het wachtwoord niet goed invul, terwijl ik dit letterlijk copy/paste (zonder spatie aan het einde, dat kan soms nog wel eens fout gaan kan ik me indenken). Uiteindelijk opnieuw wachtwoord gekregen en nu werkt het wel.

Ik ben niet de enige, die van een vriendin welke ik ook ASR heb 'aangeraden' vanwege de cadeaubon, kreeg ook geen werkende code per brief.

Het feit dat je doodleuk een email krijgt terwijl het eerste wachtwoord per post wordt verstuurd, doet de hele beveiliging van versturen per post natuurlijk te niet. Daarnaast betwijfel ik of ik überhaupt de cadeaubon nog ga krijgen, maar we gaan het zien. :)

[ Voor 15% gewijzigd door Royeboi op 02-03-2015 12:07 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freestyler2
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Moet je perse inloggen om je bankrekening te activeren, en dus je tegoed van VD te ontvangen?
Hoeveel tijd heb je hiervoor? in principe heb je al 1 cent verificatie gedaan... en ben je dus actief, toch?

Want er staat dat er ergens halverwege maart de VD bonnen worden verstuurd.

[ Voor 7% gewijzigd door freestyler2 op 02-03-2015 16:11 ]

Tenzij je naam Google is hou op met te doen alsof je alles weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
freestyler2 schreef op maandag 02 maart 2015 @ 16:03:
Moet je perse inloggen om je bankrekening te activeren, en dus je tegoed van VD te ontvangen?
Volgens de brief van ASR wel:
Bent u een nieuwe klant bij ASR Bank?
Om uw rekening te activeren, hebt u een gebruikersnaam en wachtwoord nodig voor Mijn ASR
Bank. Uw gebruikersnaam sturen we u vandaag per e-mail toe. In de e-mail staat ook hoe u de
internet spaarrekening kunt activeren. Om veiligheidsredenen ontvangt u uw wachtwoord binnen 5
werkdagen per brief.
En voor je dat doet, moet je de voorwaarden accepteren:
Om de rekening (via internet) te kunnen gebruiken, moet u de productvoorwaarden accepteren.
Maar heb jij nog geen brief gehad dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:54
Royeboi schreef op maandag 02 maart 2015 @ 12:06:
Wat een trieste bank is dit.

Het wachtwoord wat ik per post ontvang werkt niet. Vervolgens druk je op wachtwoord vergeten, krijg je doodleuk direct per email een nieuw wachtwoord. Ook dit wachtwoord werkt niet. Vervolgens al 10 minuten aan de lijn om contact te krijgen met iemand. Daarna een erg ongeduldige mevrouw aan de lijn die net doet alsof ik gek ben en het wachtwoord niet goed invul, terwijl ik dit letterlijk copy/paste (zonder spatie aan het einde, dat kan soms nog wel eens fout gaan kan ik me indenken). Uiteindelijk opnieuw wachtwoord gekregen en nu werkt het wel.

Ik ben niet de enige, die van een vriendin welke ik ook ASR heb 'aangeraden' vanwege de cadeaubon, kreeg ook geen werkende code per brief.

Het feit dat je doodleuk een email krijgt terwijl het eerste wachtwoord per post wordt verstuurd, doet de hele beveiliging van versturen per post natuurlijk te niet. Daarnaast betwijfel ik of ik überhaupt de cadeaubon nog ga krijgen, maar we gaan het zien. :)
Zit je wel op de goede website? Ik heb ook een tijdje lopen kloten, maar ik had zelf de verkeerde link ingetypt. Je moet naar mijn.asrbank.nl en niet naar mijn.asr.nl (afhankelijk van welk product je hebt afgenomen. Misschien had je hier zelf al goed naar gekeken, maar voor de zekerheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaserJet
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-06-2023
Actie is hier goed verlopen en nu maar hopen dat die €25 cadeaubon te combineren is met de vele 20% kortingsacties die V&D heeft, dan kun je voor €31,25 aan spul halen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
Was wat laat, dus 250 euro overgeschreven. Ben benieuwd hoe lang het duurt.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
Antwoord op mijn vraag of ik met 3 spaarrekeningen (oude voorwaarden) ook 3 cadeaubonnen zou krijgen;
Geachte heer

Dank voor uw bericht.

Voor iedere nieuwe cliënt hebben wij één aardigheidje klaar staan.

U zal van ons dus slecht één cadeaubon ontvangen.

Heeft u verder nog vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 01-09 23:38
Leetness schreef op dinsdag 03 maart 2015 @ 19:26:
Antwoord op mijn vraag of ik met 3 spaarrekeningen (oude voorwaarden) ook 3 cadeaubonnen zou krijgen;

[...]
Ik weet niet hoe het nu zit, maar dit stond in ieder geval niet in de voorwaarden voor ze werden aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Ze verwijzen dat ze iedere klant slecht maar 1 keer kunnen verwelkomen en daarom maar 1 x de bon geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 02-02 13:13
Voor iedere nieuwe cliënt hebben wij één aardigheidje klaar staan.

U zal van ons dus slecht één cadeaubon ontvangen.
Waarom was er dan een beperking van maximaal 3 producten 8)7

Edit: U neemt automatisch deel aan de actie als u in de actieperiode als particulier een verzekering
sluit, een rekening opent of een hypotheek aanvraagt.

Wijziging in nieuwe voorwaarde actie: artikel 3.3 naar " Per persoon kan 1 rekening worden geopend"

Maar kijken hoe betrouwbaar de maatschappij is, mijn inschatting is niet zo hoog na een woekerpolishistorie.

[ Voor 51% gewijzigd door thethe2010 op 04-03-2015 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

thethe2010 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 10:13:
[...]

Waarom was er dan een beperking van maximaal 3 producten 8)7
Maximaal 3 per adres, niet per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
MmarkM schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 09:59:
Ze verwijzen dat ze iedere klant slecht maar 1 keer kunnen verwelkomen en daarom maar 1 x de bon geven.
Vind ik zelf een erg logische gedachte. Immers welke klant opent tegelijkertijd drie dezelfde spaarrekeningen, bij dezelfde bank? De bank ziet je al aankomen }:O De nieuwe voorwaarden verduidelijken dat alleen, er bestaat ook nog zoiets als gewoonte.

Als je dus meerdere waardebonnen wilde krijgen, dan had je dus andere personen een rekening moeten laten openen. Al zouden die waarschijnlijk dan zelf die waardebon willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
Quote" Ze kunnen iedere klant slechts maar 1 keer kunnen verwelkomen "

Het gaat niet om de logische gedachte, maar wat er staat.

Mijn logische gedachte was in het jaar 1995 dat ik ga sparen voor mijn pensioen in 2035.
Enige tijd later was logica ver te zoeken en heette het woekerpolis.
In de voorwaarde stond fijn beschreven dat ze zouden bestelen en dat in ondergeschikt was in het belang van de polis.

Moeilijker is het niet na 8jaren van proces "U neemt automatisch deel aan de actie"

[ Voor 7% gewijzigd door thethe2010 op 04-03-2015 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:58
thethe2010 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 14:57:
Het gaat niet om de logische gedachte, maar wat er staat.
Prima:
quote: Voorwaarden
Per adres worden maximaal 3 cadeaukaarten beschikbaar gesteld.
Er worden toch niet meer dan 3 cadeaukaarten beschikbaar gesteld aan jou?

Beetje flauw misschien, maar ik denk dat je bij de actie gewoon naar de geest van de actie moet kijken. Als je jezelf rijk gerekend had met 3x25 euro aan cadeaubonnen dan is dat een beetje zuur, maar ja, was dat niet gewoon te optimistisch ingeschat?

[ Voor 26% gewijzigd door coyote1980 op 04-03-2015 15:17 ]

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
coyote1980 schreef op woensdag 04 maart 2015 @ 15:15:
[...]

Prima:

[...]

Er worden toch niet meer dan 3 cadeaukaarten beschikbaar gesteld aan jou?

Beetje flauw misschien, maar ik denk dat je bij de actie gewoon naar de geest van de actie moet kijken. Als je jezelf rijk gerekend had met 3x25 euro aan cadeaubonnen dan is dat een beetje zuur, maar ja, was dat niet gewoon te optimistisch ingeschat?
Daar zullen we binnenkort achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Nee ze hebben mij toegezegd, zelfs nadat ik verweer heb aangesteld en ze gewezen heb op een ieder die een rekening opent in de ruime zin, verwijzen zij door naar het feit dat ze iedere klant eenmalig welkom heten, en een klant niet 3 x opnieuw welkom geheten kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
MmarkM schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:08:
Nee ze hebben mij toegezegd, zelfs nadat ik verweer heb aangesteld en ze gewezen heb op een ieder die een rekening opent in de ruime zin, verwijzen zij door naar het feit dat ze iedere klant eenmalig welkom heten, en een klant niet 3 x opnieuw welkom geheten kan worden.
Ze kunnen veel zeggen, maar als dat destijds niet in de algemene voorwaarden opgenomen stond vrees ik het ergste voor ASR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Dat stond wel in de voorwaarde, er stond iedereen die..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Wanneer ontvangen we die bon? Ik val nog onder de oude voorwaarden, ben benieuwd of het allemaal goed gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
MmarkM schreef op donderdag 05 maart 2015 @ 16:36:
Dat stond wel in de voorwaarde, er stond iedereen die..
Bovenaan staat ook 'bij het openen van een rekening'; bij het 3x openen van 'een' rekening doe je dus 3x mee aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Leolinedance schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:49:
Wanneer ontvangen we die bon? Ik val nog onder de oude voorwaarden, ben benieuwd of het allemaal goed gaat...
Omstreeks 18 maart staat er in de voorwaarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Hummed schreef op zondag 08 maart 2015 @ 17:58:
[...]

Bovenaan staat ook 'bij het openen van een rekening'; bij het 3x openen van 'een' rekening doe je dus 3x mee aan de actie.
Jaa daar heb ik ook naar verwezen. Maar hun zeggen dat de actie bedoeld is om mensen te verwelkomen, en dat wordt verstaan onder iedereen volgens hun. In hun ogen kan je iemand maar 1 x verwelkomen en heb je dus maar 1 x recht op een bon. Je gaat het niet winnen om het 3 x te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
MmarkM schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 19:07:
[...]

Jaa daar heb ik ook naar verwezen. Maar hun zeggen dat de actie bedoeld is om mensen te verwelkomen, en dat wordt verstaan onder iedereen volgens hun. In hun ogen kan je iemand maar 1 x verwelkomen en heb je dus maar 1 x recht op een bon. Je gaat het niet winnen om het 3 x te krijgen.
Ik zie nergens in de voorwaarden het woordje 'verwelkomen' staan! Dit wordt een leuke case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 20:15
Hummed schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:26:
[...]

Ik zie nergens in de voorwaarden het woordje 'verwelkomen' staan! Dit wordt een leuke case.
Een case voor een gratis spaarrekening, waarvan jezelf wilt profiteren door drie dezelfde spaarrekeningen te openen??? Nogmaals het is jammer, maar wees blij met de gratis waardebon die je krijgt.

Verder is het toch een welkomstcadeau of krijgen vaste klanten ook een waardebon? Maar in de voorwaarden staat ook niet dat je geld op je spaarrekening mag zetten...dat hoeft niet, want de meeste mensen snappen dat het zo werkt ;) Beetje logisch nadenken mag ook wel hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hummed
Nostordici schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 21:34:
[...]

Een case voor een gratis spaarrekening, waarvan jezelf wilt profiteren door drie dezelfde spaarrekeningen te openen??? Nogmaals het is jammer, maar wees blij met de gratis waardebon die je krijgt.

Verder is het toch een welkomstcadeau of krijgen vaste klanten ook een waardebon? Maar in de voorwaarden staat ook niet dat je geld op je spaarrekening mag zetten...dat hoeft niet, want de meeste mensen snappen dat het zo werkt ;) Beetje logisch nadenken mag ook wel hoor :p
Nah, wij voordeel met de cadeaukaarten en zij nieuwe klanten en naamsbekendheid :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Aangezien het toch allemaal virtueel is, kan ik me ergens nog wel iets voorstellen bij het openen van 3 dezelfde rekeningen door 1 persoon. Bijvoorbeeld 1 voor een nieuwe auto, 1 voor een mooie vakantie etc. Bij ING bestaat zoiets - weliswaar met 1 rekeningnummer - onder de naam "doelsparen".

disclaimer: Zelf heb ik slechts 1 rekening aangevraagd bij ASR en hier gaat alles op 1 hoop(je).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thethe2010
Zelf meegedaan met 3 rekeningen bij ASR.
Heb er al bij Moneyou 5 stuks met andere doelen(2 kinderen - pensioen - sparen - ziektekosten)

De term "Welkomspremie voor de nieuwe klant" is onzin en achterafgelul / verzonnen.
Er wordt met geen woord over die "nieuwe klant gesproken"
In het kabinet zeggen ze " verkeerd voorgelicht" in de volksmond " Een vette leugen"
De sfeer van de actie was niet "trek nieuwe klanten aan" , maar red de V&D :+

Amen

[ Voor 9% gewijzigd door thethe2010 op 10-03-2015 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Krijg ik net een mailtje van ASR dat de rente per 16 maart wordt verlaagd van 1,25% naar 1,10%.
Jammer, maar totaal niet meer aantrekkelijk voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
Email:
Op 16 maart 2015 verlagen wij de variabele rente van 1,25% naar 1,10%.
Ze willen echt geen klanten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Terugverdienen van de verliezen op de V&D kaarten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Kan ook zijn dat ze voorop lopen en dat de andere banken snel zullen volgen (een renteverlaging werd algemeen wel verwacht), maar er is meer - zoals de onhandige manier van storten en opnemen - wat mij ervan weerhoudt om flink te gaan sparen bij ASR. Cadeaukaart incasseren en wegwezen, wat mij betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miyazakiman
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 04-08 14:53
Toff schreef op donderdag 12 maart 2015 @ 17:00:
Krijg ik net een mailtje van ASR dat de rente per 16 maart wordt verlaagd van 1,25% naar 1,10%.
Jammer, maar totaal niet meer aantrekkelijk voor mij...
Kreeg net de zelfde e-mail. Tijd om rekeningetje weer te sluiten. Jammer, maar inflatie ligt dubbel zo hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SilverNL
"In de 3e week van maart wordt de cadeaukaart per post bij je bezorgd"

Iemand al een cadeaukaart ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07:44
Heb de 3e rekening nooit kunnen activeren omdat ik een aantal tekens uit de brief niet op mijn QWERTY toetsenbord lijk te hebben :+ . Nieuwe code aanvraag ook nooooooit ontvangen |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
SilverNL schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 12:07:
"In de 3e week van maart wordt de cadeaukaart per post bij je bezorgd"

Iemand al een cadeaukaart ontvangen?
Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Ik heb nog een mail gekregen dat uiterlijk volgende week de kaart in huis moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
René90 schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 22:53:
Ik heb nog een mail gekregen dat uiterlijk volgende week de kaart in huis moet zijn.
Hier geen email. Ik ben benieuwd of ze hem sturen voor die ene cent...
De kaart wordt in de 3e week van maart per post bij je thuis bezorgd
Nou, dat is de zoveelste steek die ze laten vallen, want het is niet gelukt en de derde week is voorbij. Rare manier van reclame maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
RemcoDelft schreef op zaterdag 21 maart 2015 @ 11:17:
[...]

Hier geen email. Ik ben benieuwd of ze hem sturen voor die ene cent...

[...]

Nou, dat is de zoveelste steek die ze laten vallen, want het is niet gelukt en de derde week is voorbij. Rare manier van reclame maken.
Het was een nogal rare mail ook, een paar weken terug heb ik een bericht gestuurd met de vraag hoe het nu zit met die nieuwe voorwaarden. Een paar werkdagen later heb ik toen een reactie gekregen met als antwoord dat ik er gewoon aanspraak op maak.
Opeens een paar dagen geleden kreeg ik een nieuwe mail vanaf een V&D werkgroep ofzo met nog een keer een antwoord en dat de bon volgende week in huis zou moeten zijn. Ik hoop er maar op want mijn koffie is bijna op :+

[ Voor 3% gewijzigd door René90 op 21-03-2015 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jooproo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 23:05
Ik heb vrijdagmiddag een mail gestuurd naar ASR. Kreeg net een mail terug:
Geachte heer Jooproo,

Dank voor uw bericht.

Uw cadeaubon is 18-03-2015 naar u toegezonden per post.

Heeft u verder nog vragen?

Wij vinden het belangrijk dat u goed en volledig geïnformeerd bent. Hebt u nog vragen over deze e-mail of wilt u meer informatie? Kijk dan op www.asrbank.nl. Daar vindt u een uitgebreid overzicht met vragen en antwoorden. Natuurlijk kunt u ook contact opnemen met uw adviseur.

Wilt u direct contact met ons? Belt u dan met de Servicedesk op telefoonnummer (030) 278 278 2. Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 – 17.30 uur. U kunt ook mailen naar asrbank@asr.nl. Wij helpen u graag verder.

Met vriendelijke groet,
Ik ben er trouwens 1 van de oude voorwaarden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 17-09 01:02
Via een postduif zeker, hier ook nog niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leetness
Vandaag (maandag) natuurlijk geen post, maar het is wel vreemd dat het niet donderdag of vrijdag al bezorgd is. In de voorwaarden stond ook een vreemde regel;
"De kaarten worden geacht te zijn ontvangen door de deelnemers, indien uit de administratie van a.s.r. blijkt dat deze cadeaukaarten zijn verzonden. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_PSI
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 07:54
jooproo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:40:

[...]

Haal de naam even weg van de medewerker,... das we zo fijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
jooproo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 13:40:

[...]

Hier ook nog niets binnen. Ik ben benieuwd of er kaarten aankomen. ASR heeft zeker niet door dat er mensen op een forum verzameld zitten en hierover praten?

Het lijkt me wel heel toevallig als straks bij iedereen de kaarten 'verloren' zijn in de post. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zaratrass
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-09 15:10
Ik zit ook nog steeds voor me brievenbus te wachten op me bon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Niet online
LuPo schreef op maandag 23 maart 2015 @ 14:37:
[...]
Het lijkt me wel heel toevallig als straks bij iedereen de kaarten 'verloren' zijn in de post. :')
En met beroep op het regeltje: op moment van verzending acht de ASR de bon voor ontvangen is dat in 1 klap een manier voor ASR om ons ben zuunig tweakers blij te maken met een dooie mus :X Krijg je een keer de bon, issie vast al verlopen door de beperkte geldigheidsduur ofzo :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 22:44
18e verstuurd en nog steeds niks ontvangen lijkt me niet echt geloofwaardig.

Lijkt er op dat ze de volgende regel gaan toepassen: "De kaarten worden geacht te zijn ontvangen door de deelnemers, indien uit de administratie van a.s.r. blijkt dat deze cadeaukaarten zijn verzonden. "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Misschien moeten we ze even op dit topic wijzen. En dat het wel heel toevallig is dat niemand zijn kaart(en) tot nu toe heeft ontvangen.

Ik vind het nu al een lacher deze toko. In plaats van klanten aan te trekken met deze actie verliezen ze klanten voor het leven.. :D

[ Voor 10% gewijzigd door LuPo op 23-03-2015 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious?
  • Laatst online: 17-09 01:02
Ja en dan ook nog de rente verlagen van 1,25% naar 1,10% :+

[ Voor 3% gewijzigd door WhySoSerious? op 23-03-2015 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludipudi
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23-03-2024
Hier ook geen bonnen binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brigitvv
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 05-08-2022
Misschien verzenden ze het via Sandd of Selekt mail, dan duurt het wat langer.
Sandd bezorgt bijv. alleen op dinsdag en vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• René90
Volgens de mail die ik heb gehad zouden ze deze week binnen moeten zijn, dat kan dus ook nog zaterdag zijn ;) Trouwens een nieuwe mail gehad dat ik mijn rekening nog niet geactiveerd heb en als ik dat niet binnen 60 dagen doe dat de rekening wordt opgeheven. Prima dus hoef ik dat niet zelf te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leolinedance
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 09-09 00:25
Hier ook nog geen bon ontvangen.

Wel een mail dat mijn rekening nog niet geactiveerd is. Gelukkig heb ik een mail van aan ASR medewerker ontvangen op mijn vraag over de oude/nieuwe voorwaarden waarin staat dat ik recht heb op de bon.

Begin het wel echt een ballentent te vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haazzz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-09 18:16
Ik heb in totaal 3 rekeningen geopend. Voor mijzelf, voor mijn vriendin en een gezamenlijke.
Afgelopen zaterdag een envelop in de brievenbus met een kort briefje en drie V&D cadeaukaarten los in de envelop. Envelop was al half open, maar er staat nog saldo op de kaarten en de code is nog niet open gekrast :)

Erg blij mee natuurlijk, maar vreemd dat ze alle drie naar mij zijn gestuurd, aangezien er natuurlijk in ieder geval eentje aan mijn vriendin had moeten worden geadresseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
Haazzz schreef op maandag 23 maart 2015 @ 18:04:
Ik heb in totaal 3 rekeningen geopend. Voor mijzelf, voor mijn vriendin en een gezamenlijke.
Afgelopen zaterdag een envelop in de brievenbus met een kort briefje en drie V&D cadeaukaarten los in de envelop. Envelop was al half open, maar er staat nog saldo op de kaarten en de code is nog niet open gekrast :)

Erg blij mee natuurlijk, maar vreemd dat ze alle drie naar mij zijn gestuurd, aangezien er natuurlijk in ieder geval eentje aan mijn vriendin had moeten worden geadresseerd.
Ah, kijk.. Ik heb exact hetzelfde gedaan. Alleen nog geen bonnen. :'( :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brammetje1994
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 12-09 11:48
Hebben jullie wel geld op de spaarrekeningen geplaatst/de rekeningen geactiveerd? Ik heb namelijk niets meer gedaan ivm afwezigheid en ook nog niets ontvangen, misschien ligt het daar aan?
Pagina: 1 2 3 Laatste