In mijn GPU overclock topic werd mij verteld dat mijn voeding er slecht is en dat ik DIRECT een nieuwe moet halen. Hij gaat echter al 3 jaar mee zonder enkele problemen dus ik ben niet al te ongerust.
Ik vraag me nu alleen af wat ik dan wel moet kopen?
Mijn budget is onbepaald, goedkoper is beter maar er is niet echt een limiet. Ik denk dat het gebruik-limiet belangrijker is dan het prijs-limiet is hier (100+ euro zou kunnen, maar liever niet).
Ik zou graag een voeding willen hebben waarmee ik in mijn huidige systeem mijn GPU zou kunnen overklokken en dat deze eventueel ook een nieuwe GPU van onder de 400 euro zou moeten aankunnen als ik deze besluit in de toekomst te kopen. Ik vervang namelijk van tijd tot tijd de 'weakest link' in mijn PC en hou hem zo up-to-date.
Ik zou graag willen dat deze niet veel geluid maakt, mijn pc is nu namelijk praktisch geluidloos op idle mode (browser, skype, eventueel nog minecraft of een dergelijk klein spel).
Hier is mijn suggestie, goede review volgens hardware.info:
Corsair RM750
Dus uit mijn vorige topic hier is mijn systeem:
Aangezien mijn 2de monitor en behuizing niet in tweakers staat en mijn videokaart niet wil pakken:
BehuizingAzza Toledo 301 (Link)
Videokaart: HIS Radeon HD 5770 IceQ 5 (Link)
2de monitor: Packard Bell Viseo 193ws
Ik vraag me nu alleen af wat ik dan wel moet kopen?
Mijn budget is onbepaald, goedkoper is beter maar er is niet echt een limiet. Ik denk dat het gebruik-limiet belangrijker is dan het prijs-limiet is hier (100+ euro zou kunnen, maar liever niet).
Ik zou graag een voeding willen hebben waarmee ik in mijn huidige systeem mijn GPU zou kunnen overklokken en dat deze eventueel ook een nieuwe GPU van onder de 400 euro zou moeten aankunnen als ik deze besluit in de toekomst te kopen. Ik vervang namelijk van tijd tot tijd de 'weakest link' in mijn PC en hou hem zo up-to-date.
Ik zou graag willen dat deze niet veel geluid maakt, mijn pc is nu namelijk praktisch geluidloos op idle mode (browser, skype, eventueel nog minecraft of een dergelijk klein spel).
Hier is mijn suggestie, goede review volgens hardware.info:
Corsair RM750
Dus uit mijn vorige topic hier is mijn systeem:
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | AMD Phenom II X4 965 | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus M5A78L-M LX | € 44,- | € 44,- |
1 | HIS HD 5770 1GB GDDR5 PCI-E | € 0,- | € 0,- |
1 | Samsung Spinpoint F3 HD503HI, 500GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Azza Toledo 301 | -- | -- |
1 | LG IPS277L Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | Razer Tiamat 2.2 (Groen, Zwart) | € 86,43 | € 86,43 |
1 | Zalman CNPS10X Extreme | € 54,04 | € 54,04 |
1 | Razer Anansi Expert MMO Gaming Keyboard | € 87,95 | € 87,95 |
1 | Razer Naga Expert MMO Gaming Mouse | € 71,95 | € 71,95 |
1 | Corsair XMS3 CMX8GX3M1A1333C9 | € 65,95 | € 65,95 |
1 | Samsung SH-S223C Zwart | € 0,- | € 0,- |
1 | MS-Tech MS-N750-VAL | € 43,09 | € 43,09 |
1 | Samsung 840 SSD 120GB | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 453,41 |
Aangezien mijn 2de monitor en behuizing niet in tweakers staat en mijn videokaart niet wil pakken:
BehuizingAzza Toledo 301 (Link)
Videokaart: HIS Radeon HD 5770 IceQ 5 (Link)
2de monitor: Packard Bell Viseo 193ws