Toon posts:

MSI A78M-E45 Onboard gpu werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Dus zoals de titel zegt de onboard kaart werkt niet, ik heb vanochtend de bios van mn gpu geupdate, long story short ik heb een onboard gpu nodig om het op te lossen.
Het aparte is dat ik vorige week al had geprobeerd mijn beeldscherm aan te sluiten aan de vga slot van mijn moederbord maar toen kreeg ik ook al geen signaal (toen startte de gpu nog wel en had ik de bios niet geupdate)

Dus weet iemand wellicht of er iets mis is met het moederbord of is het iets dat ik zelf moet veranderen?

Groetjes,

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Plusminus de setup uit Game PC +/- 400 Euro? Die cpu heeft namelijk géén iGPU, dus natuurlijk werkt dat niet. Zelfde geldt ook voor FX-processoren en de 760k. Alleen apu's hebben een iGPU.

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat bord heeft geen onboard GPU.
Welke CPU heb je erin zzitten? Als die een IGP heeft zou het moeten werken, zit dat er niet in, dan heb je niets aan de aansluitingen op je bord.

Verwijderd

Topicstarter
Oh duidelijk, er werd mij namelijk verteld van wel door iemand, excuses.
Is er wel een manier om toch zonder een externe gpu beeld te krijgen op de pc?

Amd athlonx4 860k cpu gebruik ik.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:49

br00ky

Moderator Harde Waren
Nee, onmogelijk, of je moet een goedkope gpu/apu halen ter overbrugging. Misschien een vriend die nog een oude videokaart heeft slingeren?

[ Voor 33% gewijzigd door br00ky op 15-02-2015 18:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
Heb 't aan iedereen iin mn omgeving al gevraagd maar helaas alleen maar laptops. Ik vrees dat ik naar een winkel zal moeten stappen.
Weet iemand toevallig ook of ik de bios van mn gpu in een andere pc kan downgraden, dus eruithalen en in een andere pc met wel een andere gpu alles doen(gpu bios downgraden) en dan weer in mijn eigen pc zetten.
Of heeft de gpu bios ook verband met de pc.

• Kaalus
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Dat zou gewoon moeten lukken, er is niet een direct verband tussen de bios van je kaart en die van je moederbord ;)
Pagina: 1