Hallo, Ik game momenteel op mijn laptop. Dit is natuurlijk niet ideaal. Ik ben dus van plan om een case te bouwen, en liefst zo snel mogelijk daar ik binnen 2 weken op Erasmus vertrek (dus belangrijk is een snelle levering). Ik zou het liefst rond de 1000 euro blijven. Ik heb aan de hand van de Tweakers build guide 2015 januari en deze site mijn build samengesteld. Ik twijfel echter nog of alles compatibel is en ofdat ik geen domme keuzes maak. Zoals te oude componenten of niet compatibele componenten.
Ik kies voor een R4 omdat deze goedkoper is dan de R5 maar weet niet of een R4 nog zo goed is daar er enorm gepocht wordt over de R5.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en misschien zware software draaien zoals technische tekenprogramma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 iets meer mag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat een stille case geen kwaad kan.
Ga je overklokken?
Nee, het moederbord dat ik nu koos laat dit niet toe. Maar misschien overtuigt iemand om dit wel te kopen? Geen idee. Nu denk ik dat dit niet super veel oplevert.
Het systeem dat ik voorlopig heb gekozen:
Ik ben benieuwd wat jullie community denkt en welk advies me kan gegeven worden.
Ik ben ook nog opzoek naar een anti static wrist strap. Maar heb geen idee waar deze te kopen of zelf te maken.
mvg
Plastiekboer.
Ik kies voor een R4 omdat deze goedkoper is dan de R5 maar weet niet of een R4 nog zo goed is daar er enorm gepocht wordt over de R5.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en misschien zware software draaien zoals technische tekenprogramma's.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 iets meer mag.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik denk dat een stille case geen kwaad kan.
Ga je overklokken?
Nee, het moederbord dat ik nu koos laat dit niet toe. Maar misschien overtuigt iemand om dit wel te kopen? Geen idee. Nu denk ik dat dit niet super veel oplevert.
Het systeem dat ik voorlopig heb gekozen:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,90 | € 179,90 |
| 1 | Gigabyte G1.Sniper B5 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5 | € 359,95 | € 359,95 |
| 1 | Seagate Desktop HDD ST2000DM001, 2TB | € 74,- | € 74,- |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Gelid Solutions Tranquillo Rev.2 | € 27,- | € 27,- |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 68,- | € 68,- |
| 1 | Seasonic S12II-Bronze 520W | € 55,95 | € 55,95 |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 96,50 | € 96,50 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.031,15 | |
Ik ben benieuwd wat jullie community denkt en welk advies me kan gegeven worden.
Ik ben ook nog opzoek naar een anti static wrist strap. Maar heb geen idee waar deze te kopen of zelf te maken.
mvg
Plastiekboer.