Verbinden van PC met JVC TH-A85

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsegeziech
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22-02 10:36
Ik ben onlangs op zoek geweest naar een manier om dit systeem met mijn pc te verbinden. De enige oplossing die ik kon vinden was een jack-tulp aansluiting tussen pc en het systeem maar hier werd gewaarschuwd dat het de ingang kon opblazen. Voor de zekerheid dus toch nog even vragen wat de beste manier is, als er uberhaupt een is.

De pc heeft een 7.1 kaart aangesloten op een 7.1 Razer Tiamat, en deze heeft een console waar je een geluidssysteem aan kan hangen (4 pluggen) waaronder de groene die als normale ingang voor geluid dient.

Het geluidssysteem heeft geen ingang naast de R en L AUX IN waar dan de tulp kabel in zou gaan.
(Er zit ook een AC COMPU LINK in maar geen idee waar dat voor is).

Alvast bedankt,

Batsegeziech

EDIT:

Ik heb zojuist nog een thread gevonden waar het met een Jack-Cinch cabel wordt gedaan maar er is geen verdere uitleg, zou dit een oplossing zijn? PC geluid naar optical-in home-cinemaset

[ Voor 12% gewijzigd door Batsegeziech op 14-02-2015 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FCC
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 04:48

FCC

Volgens mij werkt dat jack - cinch kabeltje wel maar hou er rekening mee dat je dan alleen stereo hebt. Die JVC heeft ook een optische ingang. Heeft je PC toevallig een optische uitgang? dan zou je die kunnen gebruiken.

Waar een wil is, is een stopcontact....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batsegeziech
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22-02 10:36
Ik heb net gekeken en die heeft ie, Ik had ook nog een optische toslink kabel liggen alleen als ik ze verbind krijg ik geen mogelijkheid om het geluid naar het systeem te sturen, iemand die daarbij kan helpen?