Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste forum gebruikers.

Ik ben sinds kort in het bezit van een homewizard. Mijn bedoeling is om dat in mijn vakantie huisje te plaatsen om daar de boel te kunnen sturen en monitoren.
Echter blijkt meneer KPN niet genegen om ons huisje aan te sluiten op de vaste lijn, dus moet ik als alternatief over naar een mobiele aansluiting op internet. Kan ik de hw nog bedienen als ik via een mifi of router met 3G zit aangesloten ?
Ik verwacht dat mijn buiten ip-adres constant wijzigt.
Alvast bedankt voor de reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sweebee
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-09 20:17
Wanneer je de online modus (dus niet forwarden) gebruikt moet dit geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pliesie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:37
Je kan ook gebruik maken van dynamic dns. Mocht je toch port forwarding willen gebruiken ipv homewizard online.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
pliesie schreef op zondag 12 april 2015 @ 13:34:
Je kan ook gebruik maken van dynamic dns. Mocht je toch port forwarding willen gebruiken ipv homewizard online.
Maar volgens mij heb je bij een mobiel data-abbonement geen directe verbinding naar buiten toe. Ik dacht dat het via een proxy o.i.d. liep en je daarom niet gewoon even een poort kan forwarden zoals je dat thuis zou doen.

Ik heb eens eerder gelezen dat mensen met een IP-camera die ze over een 3G verbinding wilden laten streamen hier ook tegenaan liepen:
Krijg mijn ip camera niet online via 3 g netwerk

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 12-04-2015 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo JP,

Wat leuk om te lezen ik wil hetzelfde doen in een huisje in Frankrijk en met de nieuwe roaming regels is dat natuurlijk interessant.
Ik ben een fan van de homewizard.
Heb je het gerealiseerd?
Ben benieuwd naar ervaringen.

Groet,
Rogier.