Over het AMD videokaarten topic

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:52
Ik vraag mij al geruime tijd af waarom het CJ's Radeon Info & Nieuwsdiscussie - Deel 129 nog steeds CJ's naam draagt. Het is nou al meer dan vier jaar geleden dat CJ zijn laatste ATi nieuwsdiscussie topic opende (#116). Is het niet tijd om het topic weer gewoon AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussie te noemen?

Ik heb er geen problemen mee om iemand te herdenken, maar is vier jaar niet een beetje overdreven?

Ik vraag dit niet om mensen te schofferen, voor het hoofd te stoten of verdriet te doen. Ik vraag het enkel omdat ik vier jaar een zeer lange periode vind voor iemand die de meesten van ons, alleen via tekstberichten op een forum kenden.

Ik wist niet goed waar dit topic te plaatsen, hoop dat het op de correcte plaats staat.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frozen
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-08 16:09

Frozen

2e Reviewer van het Jaar

Ik moet zeggen dat een "verse" titel het topic makkelijker identificeerbaar maakt.

* Aan de andere kant hebben we nog steeds "harde waren","softe goederen","Lieve Adjes", etc.
* Bovendien weten mensen die het topic al eens eerder hebben gezien, wat er zich afspeelt en wat het topic inhoudt.
* Ook heeft -The_Mask- zijn eigen topic aangemaakt en mag hij dus zijn titel kiezen zolang die maar binnen het beleid past. Als je hem graag veranderd wilt zien, zou ik hem met argumenten een DM sturen: http://gathering.tweakers...end_privatemessage/240280 Misschien ziet hij dan dat een nieuwe topictitel beter past, of dat de titel net als "harde waren" etc. beter in stand kan worden gehouden. Ik denk dat, dat de beste kans van slagen heeft.

[ Voor 18% gewijzigd door Frozen op 14-02-2015 01:01 ]

Voeg me gewoon toe op LinkedIn, iedereen is welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Ik heb er zelf ook al eens over na gedacht, maar vooralsnog zo gelaten.

Voor de duidelijkheid kan het eventueel ook veranderd worden in CJ's AMD Radeon Info & Nieuwsdiscussie - Deel 129 (als die titel niet te lang wordt).

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic