Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, werken en poker. Ben programmeur, dit heeft uiteraard niet heel veel nodig. Ik draai af en toe wamp server. Wil wel graag de nieuwste games draaien op een goede framerate. Hoeft niet op alle settings max. Daarnaast draai ik voor het pokeren wel Holdem Manager. Ik weet niet precies wat deze applicatie precies nodig heeft cpu of ram.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-800 euro. assemblage doe ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja; monitor, toetsenbord, muis en HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ben meer op de hoogte van Intel systemen maar als iemand me een AMD build kan laten zien zou dat ook tot de opties kunnen behoren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, kast ga ik sowieso niet veranderen
Ga je overklokken?
Nee, geen zin in.
Wat ik graag wil weten of ik hier het optimale uit haal met deze components en of ik misschien nog hier en daar kan besparen of juist iets meer moet uitgeven.
Mijn lijstje
Gamen, werken en poker. Ben programmeur, dit heeft uiteraard niet heel veel nodig. Ik draai af en toe wamp server. Wil wel graag de nieuwste games draaien op een goede framerate. Hoeft niet op alle settings max. Daarnaast draai ik voor het pokeren wel Holdem Manager. Ik weet niet precies wat deze applicatie precies nodig heeft cpu of ram.
Wat mag het systeem gaan kosten?
700-800 euro. assemblage doe ik zelf
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja; monitor, toetsenbord, muis en HDD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ben meer op de hoogte van Intel systemen maar als iemand me een AMD build kan laten zien zou dat ook tot de opties kunnen behoren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet bepaald, kast ga ik sowieso niet veranderen
Ga je overklokken?
Nee, geen zin in.
Wat ik graag wil weten of ik hier het optimale uit haal met deze components en of ik misschien nog hier en daar kan besparen of juist iets meer moet uitgeven.
Mijn lijstje
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4460 Boxed | € 179,88 | € 179,88 |
| 1 | Asus B85M-G (C2) | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | MSI GeForce GTX 960 GAMING 2G | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Titanium Grey | € 92,50 | € 92,50 |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 61,50 | € 61,50 |
| 1 | Cooler Master GM G650M | € 57,95 | € 57,95 |
| 1 | Samsung 850 EVO 120GB | € 78,- | € 78,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 742,68 | |