Ik heb ondertussen Hue lampen die ik op alle mogelijke manieren aanstuur, maar ik moet nog steeds s' ochtens mijn bed uit om de kachel aan te zetten. Ik ben al een tijdje op zoek naar een oplossing hier voor, maar alle duurdere slimme thermostaten hebben functies die ik nooit gebruik en zijn te duur. Ik woon in een appartement alleen en regel graag dingen zelf, ik heb niet veel behoefte om de aansturing van de kachel uit handen te geven aan een AI, zeker als deze niet goed zelf te controleren is.
Nou kwam ik gisteren toevallig terwijl ik door IFTTT aan het kijken was erachter dat de Honneywel round connected bestaat, en op het eerste gezicht is dit ding ideaal, hij past zelfs op de grondplaat van mijn huidige thermostaat. Het enige probleem is dat ik nergens documentatie kan vinden over hoe dit ding aan te sturen over LAN. Hij is compatibel met IFTTT, dus hij moet toch ook wel een mogelijkheid hebben om hem lokaal over het netwerk aan te sturen, bijvoorbeeld met behulp van Tasker.
Weet iemand hier meer van?
Nou kwam ik gisteren toevallig terwijl ik door IFTTT aan het kijken was erachter dat de Honneywel round connected bestaat, en op het eerste gezicht is dit ding ideaal, hij past zelfs op de grondplaat van mijn huidige thermostaat. Het enige probleem is dat ik nergens documentatie kan vinden over hoe dit ding aan te sturen over LAN. Hij is compatibel met IFTTT, dus hij moet toch ook wel een mogelijkheid hebben om hem lokaal over het netwerk aan te sturen, bijvoorbeeld met behulp van Tasker.
Weet iemand hier meer van?