URL verwijderen, ongewenst neveneffect

Pagina: 1
Acties:

• kwakzalver
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-07 12:13
Kan een mod de URL naar bbwebwinkel verwijderen?

Een grapje op zijn tijd kan ik prima waarderen.

Maar ik denk dat het neveneffect, een webwinkel onderuit halen, niet de bedoeling is, ook niet door de poster.
Als iemand daar zijn brood mee verdiend is dit gewoon sneu.

thread: http://tweakers.net/reacties/bekijk/7506333/

topic: nieuws: OnePlus trekt ontwikkelaars van Paranoid Android aan voor eigen OxygenOS

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 18:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Tja, daar kan tweakers niet zo veel aan doen dat iemand daar naartoe linkt en daardoor voor traffic zorgt, vindt het imo een beetje overdreven om die link te gaan verwijderen.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• Herman
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:26

Herman

FP ProMod
Het draadje heb ik verwijderd.
Dit nog los van het punt dat TS aanstipt. De reacties gingen zodanig off topic dat het storend / vervuilend werkte.

De kwestie die TS aanstipt is een interessant dilemma. Enerzijds zijn users vrij om te linken naar andere bronnen (mits relevant en conform policy) anderzijds heeft Tweakers een groeiend aantal bezoekers die inderdaad met dergelijke linkjes ongewenste effecten kunnen veroorzaken.
In casu; het draadje is verwijderd en daarmee is het linkje ook niet meer zichtbaar. Met het oog op de toekomst is het wellicht goed om hierover na te denken :)

Tweakers.net Moddereter Forum | Vragen over moderatie op de FrontPage? Het kleine-mismoderatietopic