Beste mensen,
Ik heb een probleem waar ik graag hulp bij wil. Ik heb een erg goede pc die bf4 makkelijk aan kan Op de hoogste setting. Maar niet met veel spelers of te groten mappen. Dit hoort van wel met mijn specs. Van anderen die precies het zelfde er in hebben als mij gaat het met gemak. hoge fps, geen lagg. Op Ultra! Enigste wat ik heb is een oude CPU.
Hier zijn mijn specs:
Videokaart:
AMD radeon Sapphire R9 290 Tri-X OC 4GB
Processor:
Amd Athlon II X4 640
Koeling:
Coolermaster Liquid CPU Seidon 120M
Voeding:
Coolermaster G750M
Moederbord:
MSI 870A-G54
RAM:
Corsair Vengeance 2x4gb | 8GB
Kast:
Soprano XXL Tt thermaltake
SSD:
Samsung 840 EVO | 120GB
HDD:
WDC WD10EFRX-68PJCN0 | 931 GB
Ik gok zelf dat het aan mijn moederbord en Cpu ligt. Een paar mensen gaven het advies dat als ik die upgrade naar bijv een intel i5 ofzo dat alle problemen weg zijn.
Graag uw hulp
Bvd!
Ik heb een probleem waar ik graag hulp bij wil. Ik heb een erg goede pc die bf4 makkelijk aan kan Op de hoogste setting. Maar niet met veel spelers of te groten mappen. Dit hoort van wel met mijn specs. Van anderen die precies het zelfde er in hebben als mij gaat het met gemak. hoge fps, geen lagg. Op Ultra! Enigste wat ik heb is een oude CPU.
Hier zijn mijn specs:
Videokaart:
AMD radeon Sapphire R9 290 Tri-X OC 4GB
Processor:
Amd Athlon II X4 640
Koeling:
Coolermaster Liquid CPU Seidon 120M
Voeding:
Coolermaster G750M
Moederbord:
MSI 870A-G54
RAM:
Corsair Vengeance 2x4gb | 8GB
Kast:
Soprano XXL Tt thermaltake
SSD:
Samsung 840 EVO | 120GB
HDD:
WDC WD10EFRX-68PJCN0 | 931 GB
Ik gok zelf dat het aan mijn moederbord en Cpu ligt. Een paar mensen gaven het advies dat als ik die upgrade naar bijv een intel i5 ofzo dat alle problemen weg zijn.
Graag uw hulp
Bvd!