Uitleg
Hallo Tweakers,
Ik heb dit jaar een goede GamePc gekocht en zelf gebouwd. Ik heb deze gekocht voor het gamen natuurlijk. Al mijn geld is voornamelijk uitgegaan an mijn GraphicsCard, Daarom heb ik een verouderede CPU gekocht zodat ik meer geld kon uitgeven aan mijn card. MAAR! Nu heb ik het probleem dat ik battlefield 4, Battlefield Hardline en Assasinscreed enz. Wel op Ultra kan spelen maar niet met veel mensen, Te grote maps, Te veel kapotte gebouwen en als ik buiten loop erge frame drop. Als ik een huisje in ga dan is het weer helemaal goed.
Ik heb wat informatie gepleegd en ik heb me laten vertellen door mijn Lokale ICT-er:
Je CPU bottlenecked je GPU. Je hebt een beter moederbord nodig en en beter CPU. Dan is alles opgerlost de rest wat er in zit is meer dan goed.
Graag jullie mening
Specificaties:
Videokaart:
AMD radeon Sapphire R9 290 Tri-X OC 4GB
Processor:
Amd Athlon II X4 640
Koeling::
Coolermaster Liquid CPU Seidon 120M
Voeding:
Coolermaster G750M
Moederbord:
MSI 870A-G54
RAM:
Corsair Vengeance 2x4gb | 8GB
Kast:
Soprano XXL Tt thermaltake
SSD:
Samsung 840 EVO | 120GB
HDD:
WDC WD10EFRX-68PJCN0 | 931 GB
Ik denk zelf ook dat het is opgelost en dat ik op de hoogste setting makkelijk de games kan spelen als ik een betere Processor koop en moederbord.
Ik zoek een?
Processor en moederbord
Wat is je budget?
[i] Totaal: € <500,00-'[/b]
Voorkeur merk
Het liefs intel Cpu en Msi MOBO.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis voor het gamen.
Bvd!
Hallo Tweakers,
Ik heb dit jaar een goede GamePc gekocht en zelf gebouwd. Ik heb deze gekocht voor het gamen natuurlijk. Al mijn geld is voornamelijk uitgegaan an mijn GraphicsCard, Daarom heb ik een verouderede CPU gekocht zodat ik meer geld kon uitgeven aan mijn card. MAAR! Nu heb ik het probleem dat ik battlefield 4, Battlefield Hardline en Assasinscreed enz. Wel op Ultra kan spelen maar niet met veel mensen, Te grote maps, Te veel kapotte gebouwen en als ik buiten loop erge frame drop. Als ik een huisje in ga dan is het weer helemaal goed.
Ik heb wat informatie gepleegd en ik heb me laten vertellen door mijn Lokale ICT-er:
Je CPU bottlenecked je GPU. Je hebt een beter moederbord nodig en en beter CPU. Dan is alles opgerlost de rest wat er in zit is meer dan goed.
Graag jullie mening
Specificaties:
Videokaart:
AMD radeon Sapphire R9 290 Tri-X OC 4GB
Processor:
Amd Athlon II X4 640
Koeling::
Coolermaster Liquid CPU Seidon 120M
Voeding:
Coolermaster G750M
Moederbord:
MSI 870A-G54
RAM:
Corsair Vengeance 2x4gb | 8GB
Kast:
Soprano XXL Tt thermaltake
SSD:
Samsung 840 EVO | 120GB
HDD:
WDC WD10EFRX-68PJCN0 | 931 GB
Ik denk zelf ook dat het is opgelost en dat ik op de hoogste setting makkelijk de games kan spelen als ik een betere Processor koop en moederbord.
Ik zoek een?
Processor en moederbord
Wat is je budget?
[i] Totaal: € <500,00-'[/b]
Voorkeur merk
Het liefs intel Cpu en Msi MOBO.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Thuis voor het gamen.
Bvd!