Onenigheid over afspraken bij aanschaf projector

Pagina: 1
Acties:
  • 4.529 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 30-03 22:03
In Maart vorig jaar begon mijn projector slecht te worden. Ik wilde al een tijdje een nieuwe maar wilde eigenlijk wachten op 4k. Maar nu mijn projector te slecht werd had ik besloten om maar eens op zoek te gaan. In de vele recensies die ik gelezen had kwam telkens naar voren dat JVC erg goede projectoren maken. Na enig zoeken kwam ik uit bij Cinemadream.

Na een korte mailwisseling had ik een afspraak met ze ingepland. Ik zou 4 april naar de winkel in Buren toe komen om de Sony HW55 en de JVC DLA-X500 projector te komen bekijken. Dus ik daar op 11 april naartoe. De winkel had een speciale bioscoopruimte waar in ik beide projectoren heb gezien. De demo was erg goed ik had alle tijd om beide projectoren goed te bekijken. Beide projectoren waren erg goed, aanzienlijk beter dan mijn oude projector. Ik heb toen gelijk besloten om toch voor de JVC te gaan ondanks dat deze een stuk duurder was. Het beeld van de Sony was erg scherp maar zag er een beetje cartoon achtig uit. Het JVC beeld was veel organischer en gaf mij echt het bioscoopgevoel.

Na de demo heb ik nog even gepraat met de verkoper over de overige zaken, ik moest namelijk nog een plafondbeugel krijgen en ik wilde graag dat de projector bij mij gemonteerd en afgesteld werd.
Dat kon allemaal. Toen ik vroeg of ik nog korting kon krijgen bood de verkoper mij een THX kalibratie aan en korting op installatie. Hij zou voor €235,- de projector komen monteren en afstellen. Totaal kwam ik uit op €5634.24 voor een plafondbeugel de projector en de montage. Ik had hem ook verteld dat ik misschien een ander scherm wilde maar dat ik daar even over moest nadenken in verband met m'n financiele situatie. Voor dit bedrag had ik namelijk al jaren moeten sparen.

Na enig denken heb ik thuis toch besloten om ook een scherm te kopen, ik had namelijk een schermpje van €200,- dat helemaal niet fijn keek omdat het veel te hoog hing.

Dus ik stuur de volgende mail naar Cinemadream met de bijgevoegde foto:

Hallo,

Ik heb even de foto van mijn huidige setup toegevoegd aan deze mail. De breedte van de muur is 3.25M. Het gaat me niet lukken om de tv weg te werken dus het zal een gemotoriseerd scherm moeten worden.
Welke maat en welk type zou je me adviseren? En kun je nog wat met de prijs doen als ik besluit om het scherm tegelijk met de projector te bestellen?
Graag hoor ik van je.

Afbeeldingslocatie: http://img.acianetmedia.com/i/j8cr.jpg

Het advies was om een Screen research scherm te kopen, toen ik vroeg of er nog korting mogelijk was kreeg ik als antwoord dat scherm gratis gemonteerd zou worden en dat ik geen transportkosten hoefde te betalen. De kosten voor het scherm plus een extra backdrop van 20cm bedroegen €1975.17. Op 9 april heb ik het scherm besteld. Ik moest er wel even op wachten want zij hadden hem ook niet op voorraad maar dat vond ik geen enkel probleem.

Dus ik wachten totdat er contact met mij opgenomen zou worden wanneer ze langs zouden komen met het scherm en de projector om de boel te installeren. Op 24 april ging de deurbel, er stond iemand beneden die een pakketje voor me had, ik had niets besteld en had geen flauw idee wie het was maar ik deed de deur open. Een tijdje bleef het stil maar er kwam niemand, toen ging de deurbel weer. Het was weer de bezorger die vroeg of ik het beneden even kon ophalen. Ik vond het een beetje vreemd omdat normaal pakketen altijd aan de deur werden afgeleverd maar ik ging naar beneden. Eenmaal beneden aangekomen zag ik een vrachtwagen staan met daarbij een chauffeur die een gigantische doos uit de vrachtwagen haalde. Hij legde de doos in de portiek neer en vroeg of ik wilde tekenen.
Toen de doos zag wist ik gelijk dat het mijn scherm was dus ik tekende maar zonder blikken of blozen ging de chauffeur weg, hij hielp me niet eens even met het naar boven tillen. Stond ik daar met een doos van over de 3m lang die dus niet in de lift paste. Dus ik maar met de doos naar boven via de trap. Zes trappen later was ik eindelijk boven aangekomen bij mijn appartement. Ondanks dat ik veel sport 1.83m lang ben en in een goede conditie verkeer heb ik 3 dagen last gehad van mijn rug van het tillen.
Ik vond het wel een erg vreemde manier van zaken doen want als ik een wasmachine inclusief montage bestel gooien ze ook niet de wasmachine beneden neer en komen ze later terug om hem aan te sluiten.

Ik dezelfde dag nog met Cinemadream mailen om een afspraak te maken. Na een wat stroeve mailwisseling waarin ik een datum helder probeerde te krijgen voor de levering kwam er uiteindelijk naar voren dat ze pas op 7 mei tijd hadden. Dat betekende dus ik nog bijna 2 weken lang met een gigantische kartonnen doos in mijn woonkamer zat. Maar ik kon er weinig aan veranderen dus ging ik akkoord met 7 mei.

7 mei kwam de verkoper van Cinemadream met een andere man keurig op tijd aan met de projector en een klopboormachine. Toen ik ze een bakje koffie had aangeboden kwamen ze ineens tot de conclusie dat ze helemaal geen gereedschap en geen ladder bij zich hadden. Maar gelukkig had ik wat gereedschap en een ladder dus kon men aan de slag. De ene man zei al wel gelijk toen hij de doos van scherm zag liggen "dit gaat nooit passen", en aan de verkoper merkte ik ook al dat hij zag dat de doos veel te groot was voor de ruimte die ik had. Ik vermoed dat hij bij het adviseren alleen naar de maat van de muur heeft gekeken en de foto waar mijn staande speakers op staan nooit heeft bekeken.

Ze begonnen ijverig te boren in het plafond om de beugel te monteren. Helaas ging er iets fout en brak iemand een schroef af waardoor de projector nog maar aan 3 ipv. 4 schroeven hing.

Afbeeldingslocatie: http://img.acianetmedia.com/i/vd30T.jpg

Er kon weinig aan veranderd worden en ze garandeerden me dat 3 schroeven ook meer dan genoeg was om de projector te kunnen opvangen. Iets wat me zeer aannemelijk leek gezien de bouwkwaliteit van de beugel.

Toen kwam het spannende moment zou het scherm gaan passen. Met meer geluk dan wijsheid bleek het scherm op een centimeter nauwkeurig precies tussen mijn speakers te passen. In de laatste foto die ik verderop in het verhaal plaats kun je zien hoe weinig ruimte er over is. Bij het aansluiten van de voeding en bediening van het scherm bleek dat de verkoper niet wist hoe dat zat en blies hij de schakelaar op. Waardoor ik het scherm niet meer kon bedienen. Ook daar heb ik niet moeilijk over gedaan, ze zouden een nieuwe schakelaar naar mij opsturen die ik zelf dan even zou monteren en dat heb ik ook gedaan.

Nadat ze een hele dag met z'n tweeën aan het werk waren geweest waarbij ze ook nog naar de bouwmarkt moesten om gereedschap te halen waren ze eindelijk klaar. Ik kwam er alleen toen ze weg waren pas achter dat het schem bovenaan wel helemaal gelijk liep maar onderaan niet. ik heb het nagemeten bovenaan is het scherm op een paar milimeter na helemaal recht. Onderaan zit er een verschil van 3cm tussen de linker en de rechterhoek van de projectie.

Afbeeldingslocatie: http://img.acianetmedia.com/i/3CfDK.jpg

Van de verkoper had ik begrepen dat de THX kalibratie pas na 350 uur gedaan kon worden. op 29-12 had ik ze een mail gestuurd met de vraag wanneer ze de kalibratie konden doen. Ik dacht dan kunnen ze gelijk ook even het scherm goed afstellen zodat het verloop van 3cm ook gelijk gefixt is. Op 12-1 had ik nog steeds geen reactie gehad dus heb ik ze even een herinneringsmail gestuurd. op 14-1 kreeg ik een reactie. Na wat heen en weer gemail kreeg ik volgende mail:

Hallo,

25e om 10:00 in Buren doen?

Hoor het graag.

Inmiddels was ik al gewend aan het feit dat een mail nooit door iemand werd ondertekend dus ik moest altijd maar gokken dat ik met de juiste persoon aan het mailen was. Maar ik was erg verbaasd over het feit dat ik met mijn projector naar hun toe moest komen terwijl ik duidelijk had aangegeven dat ik de montage én afstelling niet echt zag zitten. Dus ik had gevraagd of ze het niet bij mij konden doen. Aangezien ik voor €7609.41 hardware had besteld leek me dat niet een heel raar verzoek. Toen ik die vraag stelde kreeg ik het antwoord dat dat me dat €275,- zou gaan kosten.

Ik heb toen op 27-1 de onderstaande mail naar hen gestuurd:

Toen ik die projector kocht deed je overkomen alsof die kalibratie de korting was die ik kreeg. Ik had verder ook duidelijk aangegeven dat ik het zelf niet zag zitten om die projector zelf thuis af te stellen.
Het scherm werd naar me opgestuurd en die moest ik in m’n eentje 6 trappen op tillen. Hierdoor heb ik een aantal dagen last van m’n rug gehad. Vervolgens heeft die doos 2 weken in m’n huiskamer gelegen omdat jullie niet eerder tijd hadden om alles te monteren.
Er een schroef afgebroken tijdens de montage van de beugel waardoor deze nu aan 3 schroeven i.p.v. 4 schroeven hangt. En de bediening van het scherm is opgeblazen tijdens het monteren waardoor het scherm niet goed werkend afgeleverd is en ik moest later zelf de nieuwe remote nog zelf monteren.
Ik heb daar verder helemaal niet moeilijk over gedaan. Het lijkt mij netjes als ik gewoon een kalibratie thuis krijg.

Op 9-2 kreeg ik de onderstaande reactie terug.

Hallo Albert,

Ik vind het jammer dat je het zo ervaart.
Wij dachten goede service verleend te hebben.

Ook hebben wij je niet de volle prijs berekend voor installatie, transport etc. Dat is een korting.
Dus een remote monteren en een scherm zelf aannemen lijkt mij geen punt om op te noemen.

Nogmaals, ik vind het erg jammer dat je door deze punten te noemen iets probeert op te eisen of op te dringen terwijl wij niet zo werken.

Begrijp mij niet verkeerd, want ik wil je de beste service verlenen om je tevreden te krijgen en ook te tevreden te houden, maar ik kan niet alles doen wat mij klanten (onredelijk) eisen, want zo lijkt het nu.

Wij kalibreren als service bij ons op locatie. Daar heb je recht op door je aanschaf van de projector.

Hopelijk wil je daar gebruik van maken en kunnen we deze misverstand/onenigheid uit de wereld helpen.

Fijne avond.

Toen ik deze mail gelezen had was ik er wel klaar mee. Als ze een pakket van over de 3 meter 6 trappen omhoog sjouwen " een pakket aannemen" vinden en ze zich totaal niet kunnen vinden in mijn kritiek is er niets meer te zeggen.
Het gaat me helemaal niet om die kalibratie en ook die fouten die ze gemaakt hebben daar kan ik best me leven. Het gaat me er om dat als ik voor zo'n bedrag waar ik jaren voor heb moeten sparen iets koop ik normale service krijg en serieus genomen word.
Ik zal in ieder geval nooit iemand adviseren om iets bij Cinemadream te kopen, je wordt goed geholpen bij de aanschaf maar daarna hoef je weinig service meer te verwachten.

Ik hoor graag van jullie of je vind dat ik onterecht kwaad ben over de gang van zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Ik heb de titel aangepast om te voorkomen dat dit topic als breekijzer/schandpaal wordt gebruikt.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

De communicatie lijkt wat klungelig, de wijze van montage lijkt of ze niet dagelijks met dat bijltje hakken en dat had beter gemoeten imho.

Maar de communicatie... daar zie ik ook ruimte voor interpretatieverschil. Bijvoorbeeld "als korting krijg je montage en calibratie" kan jou het idee geven calibratie aan huis maar het staat er niet.

Als reactie uiteindelijk de mail die je stuurt, nodigt ook wel uit om de hakken in het zand te zetten als de interpretatie gewoon eerlijk verschillend was.

Wat je nu hebt geleerd? Dat je afspraken *altijd* op papier maakt en laat bevestigen. Dan kan je in ieder geval de bron van verwarring nog herleiden en daar over praten.

Je laatste communicatie anders insteken had hier ongetwijfeld een groot verschil kunnen maken. Je kan dat ondanks fouten van de winkel, en ook daar de weinig professionele reactie erop, niet geheel bij hen neerleggen.

Verder vraag ik me af wat je nu wil. Voor het delen van ervaringen hebben we de ShopReview. Hier kan je terecht voor advies en discussie, maar de zaak lijkt afgerond en klaar.

Winkel toevoegen aan ShR:
http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2015 09:30 ]

• indigo79
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik weet niet juist hoe de kalibratie van een projector juist gebeurt, maar op basis van mijn ervaringen met het kalibreren van schermen, scanners, printers en industriële meetapparatuur vermoed ik dat zeker het omgevingslicht en misschien ook de juiste setup (locatie projector en meettoestel, soort scherm, transport kalibratieapparatuur in combinatie met ISO certificering, ...) enorm belangrijk zijn. Daardoor is het misschien gewoon niet mogelijk om je projector bij jou op locatie te kalibreren.

Misschien moet je dat eens aftoetsen met de verkoper, want als dat inderdaad gewoon niet kan is het niet meer dan logisch dat ze uitgingen van een kalibratie bij hen en dat ze je vraag een beetje "moeilijk doen" vinden (of het niet beter gecommuniceerd had moeten worden is een ander verhaal natuurlijk, maar daar kunnen ze dan maar wat van leren).

• Ample Energy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:48
indigo79 schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:17:
Ik weet niet juist hoe de kalibratie van een projector juist gebeurt, maar op basis van mijn ervaringen met het kalibreren van schermen, scanners, printers en industriële meetapparatuur vermoed ik dat zeker het omgevingslicht en misschien ook de juiste setup (locatie projector en meettoestel, soort scherm, transport kalibratieapparatuur in combinatie met ISO certificering, ...) enorm belangrijk zijn. Daardoor is het misschien gewoon niet mogelijk om je projector bij jou op locatie te kalibreren.

Misschien moet je dat eens aftoetsen met de verkoper, want als dat inderdaad gewoon niet kan is het niet meer dan logisch dat ze uitgingen van een kalibratie bij hen en dat ze je vraag een beetje "moeilijk doen" vinden (of het niet beter gecommuniceerd had moeten worden is een ander verhaal natuurlijk, maar daar kunnen ze dan maar wat van leren).
Is het dan niet juist van belang dat het op locatie gebeurd, aangezien het scherm ook van belang is?
En aangezien ze voor €275 wel op locatie kunnen kalibreren, lijkt het me dat ze al in staat zijn hun apparatuur te transporteren. Verder is de gratis montage dan een beetje overbodig geweest, want nu mag appie1981 de projector weer demonteren en later weer zelf monteren. Ook waren ze nog niet helemaal klaar, want het scherm moet nog 'gekalibreerd' worden opgehangen.

Luister naar je onderbewustzijn. Er is een reden dat je niet wilt weten hoe je voedsel wordt geproduceerd.

• appie1981
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:25:
De communicatie lijkt wat klungelig, de wijze van montage lijkt of ze niet dagelijks met dat bijltje hakken en dat had beter gemoeten imho.

Maar de communicatie... daar zie ik ook ruimte voor interpretatieverschil. Bijvoorbeeld "als korting krijg je montage en calibratie" kan jou het idee geven calibratie aan huis maar het staat er niet.

Als reactie uiteindelijk de mail die je stuurt, nodigt ook wel uit om de hakken in het zand te zetten als de interpretatie gewoon eerlijk verschillend was.

Wat je nu hebt geleerd? Dat je afspraken *altijd* op papier maakt en laat bevestigen. Dan kan je in ieder geval de bron van verwarring nog herleiden en daar over praten.

Je laatste communicatie anders insteken had hier ongetwijfeld een groot verschil kunnen maken. Je kan dat ondanks fouten van de winkel, en ook daar de weinig professionele reactie erop, niet geheel bij hen neerleggen.

Verder vraag ik me af wat je nu wil. Voor het delen van ervaringen hebben we de ShopReview. Hier kan je terecht voor advies en discussie, maar de zaak lijkt afgerond en klaar.

Winkel toevoegen aan ShR:
http://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop
Ik was in de veronderstelling dat de kalibratie gelijk bij de levering zou plaats vinden pas toen ze de spullen kwamen leveren vertelden ze mij dat de lamp eerst 350 uur moest branden.
Toen de verkoper mij de kalibratie als korting aanboodt had ik net daarvoor tegen hem gezegd dat ik alles gemonteerd en afgesteld wilde hebben omdat ik dat zelf niet zag zitten. De verkoper wist kennelijk toen al dat die kalibratie niet kosteloos bij mij thuis zou kunnen en heeft daar toen met geen woord over gerept.

Hoe had ik de laatste communicatie volgens jou dan beter kunnen insteken? In mijn optiek heb ik een nette mail gestuurd met daar in de punten die mij stoorden.

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:28
Ik kwam er alleen toen ze weg waren pas achter dat het schem bovenaan wel helemaal gelijk liep maar onderaan niet. ik heb het nagemeten bovenaan is het scherm op een paar milimeter na helemaal recht. Onderaan zit er een verschil van 3cm tussen de linker en de rechterhoek van de projectie.
Ik mis alleen het vervolg op dit probleem in de laatste mail richting de verkoper. Nu heb ik geen ervaring met dergelijke apparatuur, maar moeten ze dit probleem ook sowieso niet nog bij jou thuis oplossen?

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-10 20:28

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij kan je het beste kalibreren met alle spullen in de keten.
Van wat ik weet van kalibratie van TV's is dat er per input gekalibreerd kan worden.
Een DVD speler zal ander beeld geven dan je PS4 of je HTCP.
Als je je projector wilt kalibreren zal dat ook op jouw scherm moeten gebeuren. Jouw scherm zou ongetwijfeld een andere grijswaarde hebben dan het scherm bij hun op locatie.
Daarbij zal jouw BR speler of HTPC het beeld ook anders uitsturen dan de apparatuur waarmee zij gaan testen.
Het gevolg is dat de kleuren dus niet optimaal op jou situatie afgestemd zullen zijn.
Daarbij is het volgens mij ook wenselijk om de meest voorkomende kijk situatie te gebruiken. Dus met jouw lampen, gordijnen etc.
Ik zou daarom ook altijd Thuis laten kalibreren. En denk ik liever nog extra korting vragen en iemand anders inhuren die de spullen thuis kalibreert.

Verder vind ik de mail wisseling en houding een beetje klungelig. Of je nu 1000 of 10.000,- uitgeeft dit kan beter.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

• appie1981
Dersan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:53:
[...]

Ik mis alleen het vervolg op dit probleem in de laatste mail richting de verkoper. Nu heb ik geen ervaring met dergelijke apparatuur, maar moeten ze dit probleem ook sowieso niet nog bij jou thuis oplossen?
[quote]Dersan schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 10:53:
[...]

Dit probleem heb ik nooit gemeld bij hun. Ik wilde dit even aankaarten tijdens de kalibratie. Maar toen ik er tijdens de mailwisseling er achter kwam dat ze niet van plan waren bij mij langs te komen heb ik het maar laten zitten.

[ Voor 9% gewijzigd door appie1981 op 12-02-2015 11:13 ]

• ybos
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 07:59
Dit soort zaken moet je niet via mail doen. Gewoon bellen. Je zegt zelf al dat je geen idee had of je met de juiste persoon aan het bellen bent. Mijn ervaring is dat wanneer je belt de situatie beter en duidelijker kan uitleggen en alleen maar meer problemen op die manier voorkomt.

• My Tec Master
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 06:43
Klinkt als een erg onprofessioneel bedrijf, zijn de afspraken niet op papier gezet? (Flopus was me voor) Dat lijkt me wel het handigst, als het om zulke bedragen gaat. Het lijkt alsof dit bedrijf dingen beloofd die ze niet echt na kunnen komen.. Verkopen kunnen ze vast wel, maar het hele pakket van levering tot calibratie lijken ze niet echt veel van te weten.

[ Voor 23% gewijzigd door My Tec Master op 12-02-2015 13:28 ]

• appie1981
ybos schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 13:11:
Dit soort zaken moet je niet via mail doen. Gewoon bellen. Je zegt zelf al dat je geen idee had of je met de juiste persoon aan het bellen bent. Mijn ervaring is dat wanneer je belt de situatie beter en duidelijker kan uitleggen en alleen maar meer problemen op die manier voorkomt.
Ik ben altijd wel een voorstander van mailen dan heb je in ieder geval bewijs van de zaken die je hebt afgesproken. De mail werd nooit ondertekend maar gezien het feit dat de reactie altijd inhoudelijk correct was ga ik er wel vanuit dat ik met de juiste persoon aan het praten was. Ik heb dat erbij vermeld omdat ik het slordig vind dat mails niet ondertekend worden.

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:44
Dan kan je nog altijd bellen, op een papiertje tijdens het gesprek aantekeningen maken en na het gesprek een samenvatting per mail sturen, met de vraag te corrigeren als je het verkeerd begrepen hebt.

Da's bijna net zo goed als per mail alles afhandelen, maar wel de vlottere en sympathiekere communicatiemethode 'telefoon' erbij.

• QuattroNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11:07

QuattroNL

It is I.

*knip*

[ Voor 99% gewijzigd door Perkouw op 13-02-2015 08:52 . Reden: offtopic ]

Hier zou een signature kunnen staan. En die staat er dus ook.

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:54

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

appie1981 schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 23:21:

Ik hoor graag van jullie of je vind dat ik onterecht kwaad ben over de gang van zaken.
Op welke fora ga je dit fijne verhaal nog meer planten?
Mijn indruk is dat je slecht geïnformeerd lijkt te zijn over hoe e.e.a. werkt bij projectoren, zoals een kalibratie.
Dat de levering niet helemaal is gegaan zoals het hoort (alles tegelijk bij je thuis brengen) is eigenlijk het enige wat echt fout ging en ergens kan ik me wel voorstellen dat dit grote scherm niet in elk voertuig zal passen.
Ook zou het beeld met wat meer aandacht goed passend op het scherm te krijgen moeten zijn.
Deze dingen wil de leverancier alsnog komen doen na je geblaat op Htforum en daar wil je niks van weten :? 8)7

Dat een kalibratie aan huis er niet in zit snap ik ook nog wel, dit kost de leverancier door de extra reis te veel tijd en bovendien is het een stuk lastiger om te doen dan in zijn eigen zaak waar de juiste voorzieningen zijn. Normaal gesproken biedt hij kalibraties aan huis niet aan dus waarom nu opeens wel?

Op Htforum kun je dat zien aan de prijs die Frank rekent voor kalbraties gedurende een 'toer', die zijn veel duurder dan als je een projector bij hem in de zaak brengt.

Ik zeg 'a mis-informed person' die niet eens naar een oplossing streeft en slechts de leverancier overal waar het kan zwart maakt :N ;w

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-10 21:53

3DDude

I void warranty's

Er hebben er altijd twee schuld, de vraag is even wie 'welk aandeel heeft'.

Het bedrijf komt niet heel professioneel / handig over (kom op, gereedschap vergeten? eerder een scherm leveren? communicatie zonder handtekening? enz).

Maar TS z'n communicatie laat ook wel wat te wensen over.
De laatste mail van de TS naar die shop is laten we zeggen 'verre van handig'.

Ik zou zeggen probeer er samen uit te komen?

Zo te lezen (1 post hierboven) probeert de shop dat ook wel. Dus de bal ligt nu bij jou @t TS?

[ Voor 3% gewijzigd door 3DDude op 12-02-2015 23:29 ]

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.M.O.
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 07:53
Sorry, met de verhalen van Speedy-Andre en QuattroNL hierboven, begint het net op comedycapers te lijken. Ik weet niet of je hier nu om moet lachen of dat je hier om moet huilen...

De (e-mail)reactie van het bedrijf vind ik in ieder geval onprofessioneel. Maar goed, communiceren is een kunst an sich, gezien de plek waar de TS dit verhaal geplaatst heeft. Dit is gewoon een review in de vorm van een (halve) vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:12:
[...]

Dat de levering niet helemaal is gegaan zoals het hoort (alles tegelijk bij je thuis brengen) is eigenlijk het enige wat echt fout ging en ergens kan ik me wel voorstellen dat dit grote scherm niet in elk voertuig zal passen.
Ook zou het beeld met wat meer aandacht goed passend op het scherm te krijgen moeten zijn.
Deze dingen wil de leverancier alsnog komen doen na je geblaat op Htforum en daar wil je niks van weten
Op Htforum kun je dat zien aan de prijs die Frank rekent voor kalbraties gedurende een 'toer', die zijn veel duurder dan als je een projector bij hem in de zaak brengt.
Ik zeg 'a mis-informed person' die niet eens naar een oplossing streeft en slechts de leverancier overal waar het kan zwart maakt
Ik ken de shop niet, maar ik begrijp dat het een fijn bedrijf is dat goed voor zijn klanten zorgt. ;)

Toch lees ik van appie1981 dat er wel iets meer is misgegaan dan jij hier nu doet voorkomen en dat zij op deze manier de begrijpelijke reacties over zichzelf afroepen.
Nu komt deze manier van werken mij niet geheel onbekend voor en in dit opzicht verwoordt appie het dan nog netjes en is de misplaatste reactie van de shop comform het slordige beeld dat hij hier schetst.
Ook lees ik nergens dat appie "niet in is voor 'oplossingen", die wil hij zo te lezen juist wel en bij voorkeur zoals is afgesproken.

Ik begrijp best dat appie in deze chronologie de terechte(?) indruk heeft gekregen dat de calibratie bij hem thuis zou plaatsvinden maar het 'misverstand' hierover is deze professionele shop zeker aan te rekenen.
Later blijkt dat de shop (tegen betaling) zo'n calibratie wel degelijk aan huis kan uitvoeren, ik begrijp het misverstand hierover dan ook niet echt.
De shop heeft vele slordige steekjes laten vallen zoveel is mij wel duidelijk en het zou de shop sieren dit netjes af te handelen zonder zich als een struisvogel te gedragen.

Ja, jammer dat eea niet duidelijker op schrift is gesteld, dat is ook appie aan te rekenen, maar de misplaatste afwikkeling van de shop helpt niet echt.
Ik geloof best dat jij meer doortimmerd bent in deze materie en dat je daardoor bekende valkuilen kunt vermijden, maar als je dat niet bent dan mag je van een shop professioneler afspraken verwachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Speedy-Andre schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 23:12:
[...]

Mijn indruk is dat je slecht geïnformeerd lijkt te zijn over hoe e.e.a. werkt bij projectoren, zoals een kalibratie.
Deze dingen wil de leverancier alsnog komen doen na je geblaat op Htforum en daar wil je niks van weten :? 8)7

Dat een kalibratie aan huis er niet in zit snap ik ook nog wel, dit kost de leverancier door de extra reis te veel tijd en bovendien is het een stuk lastiger om te doen dan in zijn eigen zaak waar de juiste voorzieningen zijn. Normaal gesproken biedt hij kalibraties aan huis niet aan dus waarom nu opeens wel?

Ik zeg 'a mis-informed person' die niet eens naar een oplossing streeft en slechts de leverancier overal waar het kan zwart maakt :N ;w
Ik ben een klant ik hoef niet geinformeerd te zijn over projectoren daarom ga ik naar zo'n zaak toe, om me te laten informeren.

Waaruit blijkt dat hij geen kalibraties thuis uitvoert dan? Hij voert ze juist wel uit maar dan tegen een meerprijs.

Ik zal niet ontkennen dat ik deze topics gedeeltelijk uit frustratie ben gestart maar het is ook een waarschuwing voor potentiele andere kopers. Ik word in dat andere topic door Cinemadream als leugenaar neergezet omdat ze zeggen dat ik hen nooit hierover geinformeerd heb. Dat is gewoon een leugen en dat kan ik aantonen ook. Ik heb sinds 29-12 acht mails naar ze gestuurd over dit onderwerp en telkens wordt er niet gereageerd of nemen ze me totaal niet serieus.

Verder bedreigden ze me ook nog in het HTforum topic door iets te zeggen in de trend van "over het feit dat je persoonlijke mails online hebt gezet hoor je nog wel wat maar dan niet van ons". De mails waren helemaal niet persoonlijk want het zijn mails tussen mij en Cinemadream waar in geen persoonlijke informatie staat.

Daarnaast wil ik nog zeggen dat het mij helemaal niet om de kalibratie gaat. De kalibratie was voor mij de druppel. Ze hadden slecht met mij gecommuniceerd, slordig werk afgeleverd. Als jij er dan achter komt als de lamp een aantal uren heeft gedraaid dat ze de Kalibratie die ze als korting aanboden waardeloos is dan zou het mij verbazen dat je daar niet gefrustreerd over zou zijn. Ik heb ze bijna 1.5 maand de tijd gegeven om m'n klacht serieus te nemen maar het enige wat ik kreeg was of geen reactie of ik werd niet serieus genomen.

In hun 1e post op HTforum waren ze erg sarcastisch en uitten ze het bovenstaande dreigement. Pas later onder de druk van de publieke opinie wilden ze mij ineens wel de kalibratie aanbieden.
Nou dan hoeft het voor mij niet meer. Ik wens als klant serieus genomen te worden en wilde een normale service en beide heb ik niet gehad. Als ze mijn klachten gewoon in behandeling hadden genomen, de kalibratie hadden gedaan bij mij thuis dan was ik nu tevreden geweest en dan had ik zelf een vriend van mij die binnenkort een 4k projector wil kopen geadviseerd om bij hen te gaan kijken.
Nu heeft het verhaal ondanks dat ik erg blij ben met de hardware een nare bijsmaak gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-10 18:26

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

appie1981 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:01:
[...]
Nou dan hoeft het voor mij niet meer. Ik wens als klant serieus genomen te worden en wilde een normale service en beide heb ik niet gehad. Als ze mijn klachten gewoon in behandeling hadden genomen, de kalibratie hadden gedaan bij mij thuis dan was ik nu tevreden geweest en dan had ik zelf een vriend van mij die binnenkort een 4k projector wil kopen geadviseerd om bij hen te gaan kijken.
1) Wat is op dit moment nog het probleem als je het niet meer wilt?
2) Ik vind het stuk van die vriend niets toevoegen aan het geheel. Laat dergelijke 'dreigementen' weg, aangezien het jouw verhaal/positie naar beneden haalt.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
BadpunK schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 09:21:
[...]

1) Wat is op dit moment nog het probleem als je het niet meer wilt?
2) Ik vind het stuk van die vriend niets toevoegen aan het geheel. Laat dergelijke 'dreigementen' weg, aangezien het jouw verhaal/positie naar beneden haalt.
Er is geen probleem meer, ik ben dit topic niet gestart met de intentie om een kalibratie af te dwingen. Ik wilde gewoon mijn ervaring met deze winkel delen en van de objectieve lezers van dit forum horen wat hun mening over de gehele gang van zaken is.

Ik zie absoluut niet hoe dat verhaal een dreigement is. Ik wilde hier alleen mee aangeven dat Cinemadream dit probleem makkelijk had kunnen oplossen en dat het bedrijf naast hun slechte aftersales wel goed advies kan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik ben niet onder de indruk van slechts één wat mindere ervaring bij een shop.
Er blijkt tenminste wel uit dat de shop bereid is om gemaakte fouten te herstellen, alleen zal dat niet precies volgens de 'eisen' van de klant gebeuren.
Die 'eisen' maken de positie van de klant zwak en gelukkig staat dat ook allemaal beschreven, zodat de hele zaak prima op waarde te schatten is.
Dat de klachten pas na een half jaar worden geuit werkt ook niet in het voordeel van een snelle afhandeling.
Ik ben geen 'vriend' van welke partij dan ook in deze kwestie :O

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, Atlantic Explorer V3 200l coil. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW met standaard radiatoren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie1981
Speedy-Andre schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 10:50:
Ik ben niet onder de indruk van slechts één wat mindere ervaring bij een shop.
Er blijkt tenminste wel uit dat de shop bereid is om gemaakte fouten te herstellen, alleen zal dat niet precies volgens de 'eisen' van de klant gebeuren.
Die 'eisen' maken de positie van de klant zwak en gelukkig staat dat ook allemaal beschreven, zodat de hele zaak prima op waarde te schatten is.
Dat de klachten pas na een half jaar worden geuit werkt ook niet in het voordeel van een snelle afhandeling.
Ik ben geen 'vriend' van welke partij dan ook in deze kwestie :O
Het heeft niets met de eisen te maken van mij, het gaat mij om de intentie waarmee een bedrijf mij helpt. Uit niets blijkt dat ze me nu wel serieus nemen sterker nog in de 1e post van hun op htforum zeggen ze nog steeds dat ze niets fout gedaan hebben en doen ze nog steeds lacherig over mijn klachten.
Dat ze dan onder de druk van de publieke opinie me wel ineens bereid zijn om me te helpen maakt de hulp voor mij waardeloos.

Dat de klachten na een half jaar bekend worden heeft puur te maken dat die lamp een aantal uren moest maken. Ik was namelijk gewoon onder de indruk gedurende die tijd dat die kalibratie bij mij thuis zou plaatsvinden. Het gaat mij over de trage communicatie en de toon van de communicatie waaruit blijkt dat ze mij als klant totaal niet serieus nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:09

-tom-562

Oliesjeik

Trage communicatie (en toon) kan je zelf oplossen --> bellen.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Tja, je bestelt het scherm na en dan is het vreemd dat het niet tegelijk met de rest (gratis!) wordt geleverd?
Je krijgt korting op korting en dan 'moet' de kalibratie ook nog even bij je thuis gedaan worden ...
Hoeveel marge denk je dat er zo'n aankoop zit?
Je vraagt onrealistisch veel van de shop en dan kan ik me hun niet zo snelle reactie wel voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Nu online

SeatRider

Hips don't lie

Speedy-Andre schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:26:
Tja, je bestelt het scherm na en dan is het vreemd dat het niet tegelijk met de rest (gratis!) wordt geleverd?
Je krijgt korting op korting en dan 'moet' de kalibratie ook nog even bij je thuis gedaan worden ...
Je vraagt onrealistisch veel van de shop en dan kan ik me hun niet zo snelle reactie wel voorstellen.
Hoewel ik het hiermee eens ben, is ongeveer 8k neertellen voor een projectieoplossing ook geen peanuts natuurlijk. Dan kan ik me voorstellen dat je daar bepaalde verwachtingen bij krijgt. Of ze terecht zijn is een tweede.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Hij denkt duidelijke afspraken gemaakt te hebben qua montage e.d.

Ik geloof dat het grootste probleem ook is dat er een calibratie is aangeboden, maar er niet vermeld is dat deze in de winkel moet gebeuren. Dat is natuurlijk wel even een "dingetje" met een projector van €5000 die ook al gemonteerd is door de winkel.

Dat hadden ze wel moeten vermelden, ook het proces eromheen. Dus dat het een aantal branduren nodig heeft en dat de projector dan terug moet. Als ik een bedrijf was had ik zulke zaken allang willen voorkomen met een klant, want je weet dat dat problemen op kan leveren.

Dus ja, de winkel had beter kunnen informeren en nu we een aantal maanden verder zijn spelen ze volledige onschuld en lossen ze het ook niet heel netjes op. Het blijft uiteindelijk een flink bedrag voor een consumentenaankoop, dan mag je ook een bepaald niveau service verwachten.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien kun je dan die "korting op korting" nog eens toelichten, want behalve de gratis bezorging (die je vanaf €30,- ongeveer overal krijgt) lees ik erg weinig spannends.
De dure calibratie die is toegezegd is bijvoorbeeld nooit geleverd, best een fors bedrag maar op de totale ordergrootte peanuts.
Vijf a tien procent korting hoeft op deze bedragen geen halszaak te zijn, reken eens na. :)

Dat de shop door eigen falende en ergerlijke logistiek een groot deel van de dag bezig is aan de klungelende beunklus kun je de dan nog vergevende appie niet aanrekenen lijkt mij.
Sorry, ik geloof best dat deze shop goed werk zal kunnen leveren, maar ik dit geval zie ik vooral een grote weinig professionele faal. :+

Dat er intussen van beide kanten met modder wordt gegooid is één, maar dat er zo te lezen zelfs wordt bedreigd is natuurlijk beneden peil.
Welke held heeft dit mini drama nodig en wie wil die mediator zijn? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 11:54:
[...]

Welke held heeft dit mini drama nodig en wie wil die mediator zijn? ;)
De TS wil geen hulp of kalibratie, hij denkt dat z'n projector wel zonder kan.
Het enige doel was de vuile was buiten hangen en anderen 'waarschuwen' voor dit verschrikkelijke onheil :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Speedy-Andre schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:22:
[...]

Het enige doel was de vuile was buiten hangen en anderen 'waarschuwen' voor dit verschrikkelijke onheil :o
En terecht zou ik denken.
Los van al dan niet nagekomen afspraken en/of toezeggingen had het bedrijf 1 geen gereedschap bij zich en 2 monteerde 1 van de 4 schroeven niet goed. They had one job and f@#ked 25% up.
8K betalen en dan dit geklungel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevinl
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-09-2022

kevinl

Yellow van

Silent7 schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:39:
[...]

En terecht zou ik denken.
Los van al dan niet nagekomen afspraken en/of toezeggingen had het bedrijf 1 geen gereedschap bij zich en 2 monteerde 1 van de 4 schroeven niet goed. They had one job and f@#ked 25% up.
8K betalen en dan dit geklungel.
Na het lezen van dit, zegt ook wat over het bedrijf. Ze hebben korting gegeven, maar lijden waarschijnlijk verlies op de order. Beknibbeld op de levering. Levert slechte reclame op uiteindelijk.

Geef dan geen korting, maar zorg voor een eerlijke marge. Slechte reclame.

Bookreview: De eeuwige verkettering van Avesi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 12:22:
[...]

Je kan het wel zo uiten dat de TS starter overdrijft en dat naar jou mening allemaal niet zo ernstig is,
Als student verdien ik belachelijk weinig geld en als ik iets wil moet ook ik daar jaren voor sparen, en zodra je dit dus bij een winkel doet, wat vaak ook duurder is dan via online webshops dan mag je ook verwachten dat je er een goeie service mag krijgen, al helemaal voor dit geld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om te huilen dit. Wel een leerpunt om voortaan afspraken meteen op papier te zetten.

TS neem ik in deze niets kwalijk, hij trekt dik 8K uit om apparatuur in zijn huis te krijgen en maakt dan afspraken over het leveren. In plaats van dat winkel het scherm, beamer én de apparatuur zelf meeneemt (had makkelijk in de monteursbus gepast), wordt alles los van elkaar geleverd én zijn de monteurs niets meer dan een stel onvoorbereide beunhazen (afgebroken schroef, geen materiaal bij, scheefhangend scherm).
Dat er vervolgens wordt gesteld dat een beamer van 5k alsnog even gedemonteerd moet worden, gekalibreerd worden in de zaak (die waarschijnlijk geenszins lijkt op de woning van TS) én vervolgens teruggehangen moet worden, terwijl het wel thuis kan (maar ohjee, meerprijs van 275€...das nog geen 4% van het totale aankoopbedrag).

Als ik TS was, zeker na het zien van de erbarmelijke mailwisselingen, had ik de winkel gebeld met de mededeling dat ze hun zooi per direct terug konden ophalen en had mijn geld per ommegaande teruggeeist en daarmee mijn spul bij een zaak besteld die wél weet wat service is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Dat scherm is ruim 3m lang, dat past echt niet in elk busje of combo als daar ook nog ander spul in staat :P
Daarbij is niet bekend met wat voor auto men kwam.
Overigens zou ik ook aan 'stappen' denken als mijn emails zomaar openbaar worden gemaakt, het is misschien niet strafbaar maar het bevordert de voortgang zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:34:
Dat scherm is ruim 3m lang, dat past echt niet in elk busje of combo als daar ook nog ander spul in staat :P
Overigens zou ik ook aan 'stappen' denken als mijn emails zomaar openbaar worden gemaakt, het is misschien niet strafbaar maar het bevordert de voortgang zeker niet.
Misschien ja, Ik werk toevallig in een bouwmarkt, en als een klant voor een groot bedrag aan laminaat haalt of dergelijk, bezorgen we het gratis en als het niet in de bus past, dan huren we wel een grotere waar het wél in past, ook rijden wij dan naar het huis van de klant en halen wij het laminaat naar binnen, soms heb je klanten die meehelpen, helemaal goed, en anders niet! Dat is een stukje service die je geeft aan je klanten en dat is ook het recht van de klant.

en dat allemaal in een doe het zelf winkel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FooLsKi
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23:36

FooLsKi

Prutz0r 4 Life

Speedy-Andre schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:34:
Ik kan inderdaad begrijpen dat de verkoper niet zo blij was dat een hoop mensen nu weten hoe brak zij communiceren. Maar om nou te dreigen om stappen te ondernemen... Dat komt op mij een beetje over als van die domme mensen die te pas en te onpas dreigen met juridische stappen in een poging hun zin te krijgen bij een bedrijf (alleen dan nu andersom).

Wat mij betreft heeft de TS zijn punt gemaakt. Ik zit al een tijdje te overwegen om een projector als opvolger van mijn tv te nemen, maar die zal ik no way bij deze toko bestellen.

Hoezo, ik zit je raar aan te kijken? Zo kijk ik altijd! Slijpen is niet nodig, ik prefereer de botte bijl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Stom gelul dit.
Je bestelt voor 8K aan spul, ik ga al moeilijk doen als een bedrijf het verneukt bij 1k.

In losse delen brengen met 2 weken ertussen.. :')
Zonder gereedschap aankomen bij het monteren.. 8)7
Een schroef verpesten en dat niet netjes oplossen, "het blijft toch wel hangen". :'(
Niet even nameten of het scherm overal rechthangt. :F
Montage + calibratie. En dan er vanuitgaan dat een klant weet dat voor calibratie hij hem zelf even moet demonteren en later weer moet monteren. |:(
En dan nog die communicatie. :X

Maar appie is de zeikerd? ;w

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

hexta schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:47:
[...]

Maar appie is de zeikerd? ;w
Appie WIL geen oplossing, alleen de zaak aan de schandpaal nagelen is kennelijk belangrijk.
Dat zegt wat over hem, evenals zomaar de emails publiceren.
Dat je ergens over klaagt kan ik begrijpen, maar de manier waarop gaat mij te ver :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speedy-Andre schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:52:
[...]

Appie WIL geen oplossing, alleen de zaak aan de schandpaal nagelen is kennelijk belangrijk.
Dat je ergens over klaagt kan ik begrijpen, maar de manier waarop gaat mij te ver :N
De manier waarop het bedrijf zijn afspraken nakomt is belachelijk, en daar gaat het voornamelijk om. Als hun niet zo een belachelijke service hadden verleend was dit topic er ook nooit geweest. We hebben het hier wel over hardware van pak hem beet 8000 euro.

Als ik Appie was had ik ze het hele zooitje weer mee laten nemen en rechtstreeks door naar een ander bedrijf. Service om te janken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
[...]

Als ik voor de volledigheid emails erbij zet zonder prive info erin ben ik ook over de zeik als je dan als bedrijf gaat dreigen met stappen. :')
Het bedrijf is boos dat iedereen kan lezen hoe dom ze communiceren. De correcte reactie is dan het aanpassen van je manier van communiceren. Het kan zo makkelijk zijn. :)

Een topic is dan wellicht niet het handigste, en het had beter in een shoprevieuw kunnen staan, maar ach.

[ Voor 7% gewijzigd door hexta op 13-02-2015 13:56 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

[...]

Het siert hem juist dat hij nu geen oplossing meer wilt. Anders kan je dit topic aanmerken als chantage :)

En bedrijven die slecht werk afleveren en slecht communiceren aan de schandpaal nagelen is toch niks mis mee? Het hoort alleen niet hier op het forum thuis :o

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Glashelder schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:59:
[...]

Het hoort alleen niet hier op het forum thuis :o
+1, op dat andere forum heeft hij alleen maar topics over deze kwestie gepost en verder niks.
Als het hier stopt dan zal hij wel op Radar enz. verder gaan met z'n niet-constructieve topics }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Verwijderd schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 13:55:
[...]

De manier waarop het bedrijf zijn afspraken nakomt is belachelijk,
En dat rechtvaardigt de naming/shaming post incl. emails hier :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-10 13:44
Ik vind het eigenlijk wel. Anders mogen we het Shopping forum wel afschaffen. Als iets goed is, wil ik het weten, maar als het slecht is ook.
Overigens zou ik ook nooit hebben teruggemaild als ik werkzaam was voor dat bedrijf, ik zou altijd teruggebeld hebben. Dat maakt dit soort problemen 10 keer gemakkelijker om op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

crazyx schreef op vrijdag 13 februari 2015 @ 14:37:
Anders mogen we het Shopping forum wel afschaffen.
Dan stel ik voor dat je SF Beleid eens doorkijkt: het Shoppping Forum is juist niet bedoeld voor shopreviews :) .

En dit forum laat zien dat er zat te bediscussieren is zonder het over shopreviews te hebben.

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Anyway, de TS geeft al aan dat het niet bedoeld is om tot een oplossing te komen, en dat het meer als shopreview bedoeld is. Om te voorkomen dat dit dan alleen posts geeft die de shop of de TS bekritiseren, rest me eigenlijk niets anders dan het nu volgende slotje :)

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 13-02-2015 14:41 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.