van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Ik denk persoonlijk dat als er iets wordt gezien wat geclassificeerd kan worden als zijnde "spam", dat een topicje maken in Schop een Modje of Lieve Adjes of Pricewatch makkelijker is voor de devvers.markvt schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 15:45:
Ik zie niet direct een knop om een review te markeren als troep/spam. Daarnaast is het wellicht een idee om users met 0 posts niet direct reviews te laten plaatsen?
Graag wil ik dan wel weten waar ik zoiets kan plaatsen.
Echter:
- zeefWel treden we op tegen mensen die al dan niet in opdracht van bedrijven apparaten via userreviews proberen te promoten. In principe zijn dat commerciële trajecten, zoals bijvoorbeeld de testpanels, dus daar zijn we zuinig op.
- zeefMailen naar frontpage @ tweakers punt net.
uit: 1500 boete: Wat mag wel? Wat mag niet?
[ Voor 25% gewijzigd door Frozen op 11-02-2015 16:19 ]
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
0 Oppervlakkig
+1 Beknopt
+2 Uitvoerig
+3 Spotlight
Wellicht kan daar -1 Ongewenst toegevoegd worden. Door de reviewwaardering op volgorde te houden (zoals nu al gebeurd) zouden deze waarderingen dus onderaan de lijst verschijnen. Daarbij zouden deze waarderingen ingeklapt kunnen worden om ze nog minder aandacht te geven, maar helemaal verbergen is niet nodig. En wellicht kan er een formule bedacht worden wanneer een beoordeling veel -1 waarderingen krijgt binnen een bepaalde tijd dat deze door het systeem gerapporteerd wordt waarna een review-mod kan bepalen om de review te verwijderen of iets dergelijks.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Persoonlijk zie ik geen grote noodzaak om review publiekelijk te repporteren. Dus voor nu kun je gewoon een email sturen of topic maken
Iets zoals "users met 0 posts niet direct reviews te laten plaatsen", zie ik wel de waarde, maar dan introduceren we nog meer drempel voor het review schrijven. Dus dit idee blijft in mijn backlog om te denken hoe we het beste kunnen doen
Bedankt allemaal!
Verwijderd
Het is ook een idee. Maar we hebben besloten dat een gebruiker alleen een uitgebreide review kunt beoordelen.Zeror schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 19:22:
Je kan een review al een beoordeling geven van:
0 Oppervlakkig
+1 Beknopt
+2 Uitvoerig
+3 Spotlight
Wellicht kan daar -1 Ongewenst toegevoegd worden. Door de reviewwaardering op volgorde te houden (zoals nu al gebeurd) zouden deze waarderingen dus onderaan de lijst verschijnen. Daarbij zouden deze waarderingen ingeklapt kunnen worden om ze nog minder aandacht te geven, maar helemaal verbergen is niet nodig. En wellicht kan er een formule bedacht worden wanneer een beoordeling veel -1 waarderingen krijgt binnen een bepaalde tijd dat deze door het systeem gerapporteerd wordt waarna een review-mod kan bepalen om de review te verwijderen of iets dergelijks.
En ik neem aan dat "misbruik" review kan ook een simpele review (bottomline + plus- / min- punt + eindoordeel) zijn. Simpele review zie je alleen op de review tab in PW, niet in zoek resultaten, niet in je tracker, etc.
Dus ik wil graag een manier hebben voor "Meld misbruik", en het is nu email sturen of topic maken
Users met 0 posts geen reviews laten schrijven is geen oplossing. Een post is sowieso makkelijk gemaakt dus tenzij je een nóg meer arbitraire drempel kiest verandert het niks. Het enige dat je ermee bereikt is dat je die mensen die wel naar behoren omgaan met het systeem gaat irriteren bij hun eerste ervaring met de site. Niet handig.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.