Ik gebruik sinds van de zomer een systeem met een Crucial MX100 256GB SSD, en heb geregeld (ik schat nu zo'n ~3x per week) een crash waarbij de SSD niet meer wordt herkend. Mijn applicaties lopen vast omdat ze de SSD niet meer kunnen benaderen (alles wat op dat moment in het RAM zit werkt nog wel), en bij een reboot via de reset knop krijg ik een no disk found melding. Pas na een powercycle boot de pc weer zonder problemen.
Op het Crucial forum zijn er meer mensen met het probleem van een spontaan niet herkende MX100 drive.
Zijn er Tweakers die hier ook problemen mee hebben gehad? Ik ben bang dat dit een gevalletje garantie wordt, maar gezien de populariteit van deze schijf hoor ik graag of iemand anders dit ook heeft meegemaakt.
Ik draai Windows 7 op een Gigabyte G1 Sniper B5 moederbord. Ik heb al een ander SATA slot geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen.
Op het Crucial forum zijn er meer mensen met het probleem van een spontaan niet herkende MX100 drive.
Zijn er Tweakers die hier ook problemen mee hebben gehad? Ik ben bang dat dit een gevalletje garantie wordt, maar gezien de populariteit van deze schijf hoor ik graag of iemand anders dit ook heeft meegemaakt.
Ik draai Windows 7 op een Gigabyte G1 Sniper B5 moederbord. Ik heb al een ander SATA slot geprobeerd, maar het probleem blijft zich voordoen.
I've got a feeling...