deze post verdient toch geen +3?

Pagina: 1
Acties:
  • 459 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker1706
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-09 10:44
Hallo,

Ik denk niet dat de post van FiRePaTH in nieuws: Tweede Kamer steunt ongericht aftappen door geheime dienst een +3 verdient. Het zou (voor mij) hoogstens +1 waard zijn. Is dit raar van me of zijn hier meer mensen het mee eens?

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-09 18:10

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Klopt dat is inderdaad geen +3, hij staat ondertussen op +1, privacy is nogal een gevoelig onderwerp waarop veel wordt gemismodereerd.

Nog een tip: je kan door op de datum en tijd onder de username van een reactie te klikken direct linken naar een reactie, zo dus: FiRePaTH in 'nieuws: Tweede Kamer steunt ongericht aftappen door geheime dienst'

En we hebben ook een apart topic waarin je foute moderaties kan melden: Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII

[ Voor 40% gewijzigd door _David_ op 09-02-2015 22:58 ]

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Deze staat alweer goed en de volgende mag dus in Het kleine-mismoderatietopic deel XXVII. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Dit topic is gesloten.