Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik wilde even polsen of er meer tweakers zijn met het volgende probleem. Sinds de 5.0 update van HTC heeft de telefoon last van spontane reboots. Ik vermoed dat het te maken heeft met de WIFI drivers, want elke keer na zo'n reboot moet ik alle WIFI netwerken opnieuw instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:17
Heb er geen last van en als dit wel een bug was had je dit zeker veel gelezen in het standaard M8 topic. Het lijkt eerder op een probleem met je toestel.

Beste kun je het toestel een keer gaan resetten naar de fabrieksinstellingen en dan nogmaals testen zonder dat je apps of iets installeert. Als het dan nog gebeurt kans groot dat het probleem in het toestel zelf zit.

Gebeurt het dan niet meer dan is een App de boosdoener geweest of er is iets niet helemaal goed gegaan tijdens het upgraden naar Lolipop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste dopert3,

Probeer de cust rom te installeren.
http://forum.xda-developers.com/htc-one-m8/development
Hopelijk is je probleem hiermee verholpen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Verwijderd schreef op maandag 09 maart 2015 @ 17:45:
Beste dopert3,

Probeer de cust rom te installeren.
http://forum.xda-developers.com/htc-one-m8/development
Hopelijk is je probleem hiermee verholpen. :)
Niet echt wat hij wil. Iemand heeft problemen en om dan direct een custom rom te adviseren is niet de oplossing. Toestel moet met de standaard ROM prima werken. Als dit niet goed werkt na een factory reset is er meer aan de hand en dat los je niet op met een custom rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op mijn m8 met android 5.0 geen problemen ook...hopelijk kan je het oplossen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Allen,

Ik dacht dat ik wel een melding zou krijgen bij nieuwe berichten, vandaar mijn late reactie. Voor mijzelf heb ik het "opgelost" door er een GPE toestel van te maken. Een collega van mij vroeg vandaag of ik ook zoveel last had van de uitvallende telefoon. Daarmee ben/was ik blijkbaar niet de enige met dit probleem.

Overigens heb ik voor het installeren van de GPE stock ook de telefoon gereset, maar dat hielp niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
Voor een mogelijk volgende keer check ook of Snel starten uitstaat bij Energiebeheer. Dit geeft ook nog wel eens problemen als dit aanstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plopeye
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-08 07:00
HTC One M8 Lollipop update raar wifi probleem

Probleem gevonden!

Na update kan toestel niet meer met 40Mhz kanalen overweg...

Unix is user friendly, it's only selective about his friends.....

Pagina: 1