ISE - Integrated Systems Europe

Pagina: 1
Acties:

• Chris van der G
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 12:07
Tweakers!

Morgen en overmorgen zit ik op het ISE, enkele booths waar ik zeker langs zou moeten gaan?
Momentele planning:

AKG
B&W
Sennheiser
LG
BenQ (?)
Philips
Panasonic
Space3D
Sony
Harman

En uiteraard nog een paar andere die ik daar zal tegenkomen.. _/-\o_ _/-\o_
Welke bedrijven verwachtten jullie om met iets leuks aan te komen?

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 21:36
Dolby Atmos home cinema?
En D-box heeft altijd zo'n combi stand met een paar partijen met een aardige opstelling en een goede home cinema beamer.
Philips staat daar volgens mij nooit met consumenten spul, alleen digital signage enzo (het is ook niet echt een consumenten beurs)

Mijn Home Cinema in aanbouw

• Chris van der G
B&W toont Dolby Atmos toch? Zeker even langs, Dolby Atmos klonk lekker bij JT in Eindhoven! Ik weet dat het geen consumentenbeurs is. Ik kom er dan ook niet als consument (Natuurlijk deels wel, hier en daar staan er leuke dingen om eens naar te kijken!).

Pixel 8 Pro | Machine Gen 6 Hybrid Smartwatch Smoke | Kobo Aura One | Xbox Series S | PS 5 | Switch OLED

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:11
4k 3d brilloos :o best nice

Helaas geen idee meer welke stand het was :P iig zaal 8

[ Voor 52% gewijzigd door Terranova op 10-02-2015 20:33 ]

• Chris van der G
Inderdaad gezien! Weet zo 1, 2, 3 niet meer welk bedrijf het was. Brits in iedergeval.. Werkt goed, je kan tot 200% instellen, werken met twee lagen net als de 3d kaartjes van vroeger!

50 inch kostte 3000 euro dacht ik, leuke prijs voor 4k 3d.
Morgen ga ik nog een keer en dan ga ik even alles goed bijhouden en kaartjes vragen, vooral voor AV gegaan gisteren. Realtime output met 3D naar projectie.

B&W had wat leuk spul staan, DAS audio helemaal prachtig pa spul! Zal morgen eigenlijk even alles goed bij moeten houden op me tablet alleen ben ik helaas teveel tijd kwijt aan praten :P

EDIT: StreamTV was het bedrijf met een kleine stand! Die verkopen de software/hardware/middleware aan bedrijven als Panasonic vooral momenteel.

[ Voor 11% gewijzigd door Chris van der G op 10-02-2015 23:04 ]

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 25-01 21:36
Procella (hal 5) had een redelijke Atmos demo, zij het met iets van 18 kanalen (meer dan home cinema) middels een Trinnov processor. Voor zo'n demo staan de surrounds veel te hard waardoor de link met het beeld helemaal zoek is maar het gaf wat leuke mogelijkheden weer. Atmos voor muziek werd ook getoond maar slaat helemaal nergens op als je het mij vraagt. De server voor filmfragmenten was helaas plat.
In hal 6 was nog een demo ruimte, maar de Quested speakers waren zo dof dat ik daar ook niet echt wijs van werd (center ook veel te zacht). De rij bij JBL was te lang en voor B&W was ik te laat. Tot een uur na sluiting nog doorgepraat met een engineer dus dat was het dan wel weer waard :)

Mijn Home Cinema in aanbouw

Pagina: 1