Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen, met betere graphics dan een ps4.

Wat mag het systeem gaan kosten? rond de 500,- met windows erbij, maar je kan windows ook tweedehands voor 50,- krijgen.
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik wil beslist niet meer dan 600,- betalen

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen? Ik wil eigenlijk gewoon een console killer voor een redelijke prijs.

Ga je overklokken? Nee.
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Nee, ik ben al tevreden met medium settings, 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:39
Bijna goed, lees nog even punt 4 van het DAA beleid door en dan Handleiding Pricewatch. :)

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry