Hallo tweakers, ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb pc onderdelen gekocht en iemand anders heeft deze voor mij in elkaar gezet. De pc bestaat uit de volgende onderdelen:
Intel Core i7-4790K Boxed
Processor
Nvidia GeForce GTX770
MSI GeForce GTX 770 4GB Gaming
Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3
Moederbord
WD Red SATA 6 Gb/s WD10EFRX, 1TB
HDD
Cooler Master CM 690 III Window
Behuizingen
windows7
Besturingssystemen
Cooler Master Hyper 212 EVO
Processorkoeling
Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU (16gb)
Geheugen intern
Cooler Master
100W Voeding
Crucial MX100 256GB
Solid state drives
Nu heb ik het volgende probleem: Na een nieuwe installtie van windows 7 (8 ook al geprobeerd) Loopt de pc vast op het moment dat hij de intel driver wilt installeren. Na het vast lopen krijg ik geen beeld meer via mijn videokaart, alleen nog maar via het moederbord.
De grafische kaart drivers zijn wel goed gegaan. (wat in windows 8 wel nog fout ging) En ik heb op dit moment wel beeld, alleen als ik een programma oid open kan de computer elk moment vastlopen.
De pc is niet overhit, alles voelt nog cool aan.
Intel Core i7-4790K Boxed
Processor
Nvidia GeForce GTX770
MSI GeForce GTX 770 4GB Gaming
Gigabyte GA-Z97X-Gaming 3
Moederbord
WD Red SATA 6 Gb/s WD10EFRX, 1TB
HDD
Cooler Master CM 690 III Window
Behuizingen
windows7
Besturingssystemen
Cooler Master Hyper 212 EVO
Processorkoeling
Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU (16gb)
Geheugen intern
Cooler Master
100W Voeding
Crucial MX100 256GB
Solid state drives
Nu heb ik het volgende probleem: Na een nieuwe installtie van windows 7 (8 ook al geprobeerd) Loopt de pc vast op het moment dat hij de intel driver wilt installeren. Na het vast lopen krijg ik geen beeld meer via mijn videokaart, alleen nog maar via het moederbord.
De grafische kaart drivers zijn wel goed gegaan. (wat in windows 8 wel nog fout ging) En ik heb op dit moment wel beeld, alleen als ik een programma oid open kan de computer elk moment vastlopen.
De pc is niet overhit, alles voelt nog cool aan.