Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben van plan zelf een projectiescherm te maken, voor een zo klein mogelijk budget.
Nu ben ik op zoek naar de stof die ze gebruiken voor de projectieschermen, in een rol.
Of zijn er nog alternatieven voor deze stof, zoals gewoon een stuk canvas of iets dergelijks?
Ik zat eraan te denken van die speciale verf te gebruiken, maar deze is ook knetter duur.
Ik hoop dat iemand mij hiermee verder kan helpen!

(De schermgrootte wil ik graag op 2.3 meter diagonaal hebben, dus 2 meter breed en 1.1 meter hoog.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

talin

ES-MA

kijk eens op marktplaats naar projector schermen, en dan naar de oude dia projector schermen.

kan je daar wat mee?
zie er hier een voor 7,50 http://link.marktplaats.nl/m896431227

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie, echter is dit niet groot genoeg denk ik. Maar ik zal nog even verder kijken!
Ik ben eigenlijk opzoek naar een rol van deze stof die groot genoeg is voor een scherm van 2 meter bij 1.1. (16:9)
Om dat uiteindelijk zelf een frame te maken en dan dit doek daarover heen te spannen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-02-2015 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• talin
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

talin

ES-MA

in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggert
  • Registratie: September 2009
  • Nu online

Fraggert

Whiskey Tango Foxtrot

informeer eens, of gebruik de zoekfunctie, op het htforum.nl

“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeffrey
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13:18
"Afhankelijk van de hoeveel die je wilt investeren in jouw home theater, zou je kunnen overwegen om een eigen scherm frame te bouwen. Je kan een grote variëteit aan scherm materiaal kopen voor jouw frame.

Zorg ervoor dat je de gain ratings checkt(hoe lager hoe beter) en de kijkhoek van het materiaal dat je koopt.

Dit kan een dure optie zijn wanneer je al deze materialen zelf koopt. Als je het goedkoop probeert te doen, overweeg dan een frame die al in elkaar zit als je hem koopt.

Beamer Scherm Verf

Als je het niet erg vind om een deel van je muur op te offeren voor jouw entertainment plannen, dan kan je een deel van een muur met reflecterende matte verf verven.

Het grootste voordeel van deze methode is dat je je geen zorgen hoeft te maken over een gescheurd of gerafeld scherm.

De type schermen die gekocht of gemaakt kunnen worden voor jouw beamer zijn zo gevarieerd dat er hele artikels geschreven kunnen worden over dit onderwerp alleen.

Dus zorg er voor dat je je onderzoek doet zodat je de beste oplossing vind voor bij jou thuis."

Bron:*SPAM*

:P

[ Voor 1% gewijzigd door FeaR op 14-12-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

Beetje loos om een topic van bijna 2 jaar oud omhoog te kicken.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.