Beste Tweakers,
Ik ben bezig aan een project waarvoor ik jullie hulp hard nodig heb. Ik heb ik mijn tuin een zelfgemaakte nestkast met een ip-camera erin gehangen waarmee ik een stel pimpelmezen wil volgen (zie www.hannesadriaens.be/nestkast). Hiervoor wil ik met FFMPEG de rtsp stream van mijn ip camera naar youtube live (RTMP) krijgen, de upload van mijn internetverbinding trekt de aanvragen van de bezoekers anders niet. Ik wil later hetzelfde project gaan doen met een kerkuil in de plaatselijke kerk.
Ik gebruik hiervoor volgende code:
Hierbij krijg ik volgende error te zien van FFMPEG.

Youtube heeft volgende eisen aan de inkomende stream:
Protocol: RTMP Flash Streaming
Videocodec: H.264, 4.1
Framesnelheid: Maximaal 60 fps
Frequentie hoofdframes: Niet meer dan 4 seconden
Audiocodec: AAC of MP3
Bitsnelheidcodering: CBR
Mijn stream heeft volgende kenmerken:
Stream #0:0: Video: h264 (Main), yuv420p, 1280x720, 25.08 tbr, 90k tbn, 180k tbc
Stream #0:1: Audio: pcm_alaw, 8000 Hz, 1 channels, s16, 64 kb/s
Wie zou me kunnen helpen de stream op youtube live te krijgen? Ik probeer zoveel mogelijk zelf op te zoeken maar ben helaas niet erg handig met ffmpeg. Alvast heel erg bedankt.
Snorrebot
Ik ben bezig aan een project waarvoor ik jullie hulp hard nodig heb. Ik heb ik mijn tuin een zelfgemaakte nestkast met een ip-camera erin gehangen waarmee ik een stel pimpelmezen wil volgen (zie www.hannesadriaens.be/nestkast). Hiervoor wil ik met FFMPEG de rtsp stream van mijn ip camera naar youtube live (RTMP) krijgen, de upload van mijn internetverbinding trekt de aanvragen van de bezoekers anders niet. Ik wil later hetzelfde project gaan doen met een kerkuil in de plaatselijke kerk.
Ik gebruik hiervoor volgende code:
| ffmpeg -rtsp_transport tcp -i "rtsp://192.168.1.111:554/11" -acodec libfaac -vcodec copy -f flv -r -s 1280x720 -i "rtmp://a.rtmp.youtube.com/live2/hannes.adriaens.fdm6-ub7j-d8gq-92tk" |
Hierbij krijg ik volgende error te zien van FFMPEG.

Youtube heeft volgende eisen aan de inkomende stream:
Protocol: RTMP Flash Streaming
Videocodec: H.264, 4.1
Framesnelheid: Maximaal 60 fps
Frequentie hoofdframes: Niet meer dan 4 seconden
Audiocodec: AAC of MP3
Bitsnelheidcodering: CBR
Mijn stream heeft volgende kenmerken:
Stream #0:0: Video: h264 (Main), yuv420p, 1280x720, 25.08 tbr, 90k tbn, 180k tbc
Stream #0:1: Audio: pcm_alaw, 8000 Hz, 1 channels, s16, 64 kb/s
Wie zou me kunnen helpen de stream op youtube live te krijgen? Ik probeer zoveel mogelijk zelf op te zoeken maar ben helaas niet erg handig met ffmpeg. Alvast heel erg bedankt.
Snorrebot