Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Ik zou graag advies willen voor een hp laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Wat ga je met je laptop doen?
Welke programma's of welk OS wil je gaan gebruiken? Wil je gamen? Video's of foto's bewerken? Of gewoon een beetje surfen en mailen?

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Het antwoord op deze vraag is belangrijk. Dat heeft invloed op gewicht, op accuduur, op grootte etc. etc.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Vertel waar je aan zit te denken. Wil je specifiek een merk, of sta je open voor alternatieven. Hoe meer je ons kan vertellen, des te beter wordt ons advies.

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Edit post please?

Hier kunnen we niets mee.
We willen je best wel helpen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Verwijderd

Topicstarter
Sorry! Er ging iets fout bij het posten ik drukte per ongeluk met mijn vinger op versturen(via mijn telefoon) en ik zag zo 1 2 3 niet hoe ik het moest verwijderen ik heb wel een nieuw bericht geplaatst ik zal.even de link daar opzoeken en plaatsten

Verwijderd

Topicstarter
aankoopadvies laptop HP Pavilion 17-f231nd

Dat is de link naar mijn goede bericht

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Ik mag niet beslissen, maar het is niet de bedoeling dat je een nieuwe post maakt als je hem ook kan wijzingen.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Verwijderd

Topicstarter
Oh oke. Ja moet ik eerlijk zijn heb ik niet echt verstand van dit forum en zit ik ook nooit op een forum. Ik heb vandaag dit account aangemaakt omdat ik dit forum tegen kwam via google toen ik reviews zocht voor het hp type laptop waarvan ik Dacht dat het wel.een goede was. Dus ik heb eigenlijk ook nog niet gekeken hoe alles hier precies werkt. Ik wist ook.eigenlijk pas dat dit was gepost(dat ik per ongeluk op plaatsen had gedrukt toen ik hem tussen de andere gemaakt berichten zag staan en toen had ik het andere bericht/post al gemaakt. Maar bedankt dan weet ik het nu voor de volgende keer.
Pagina: 1