Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Casual gebruik,af en toe een serie/film en wil nog soms geneigd zijn een Pc-game te spelen.
Denk aan Arma 3 (nu niet mogelijk op huidige systeem), Fm 2015, en zou graag in staat zijn om de nieuwste games te spelen (hoeft dus niet op ultra settings , ben snel tevreden)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 500/600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis,boxen reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Betrouwbaarheid, op high setting een pc spel kunnen spelen...Niet al te bijzonder dus
Ga je overklokken?
Nee
Dit is wat ik tot nu toe heb uitgezocht , maar ben totaal niet meer in de game-pc wereld thuis, laat staan alle hardware mogelijkheden die er zijn (zal wel met me leeftijd te maken hebben)
AANGEPASTE VERSIE NA SUGGESTIES
Mijn grootste vraag is voldoet dit systeem, of kan ik ergens beter een downgrade pakken of upgrade
Alvast bedankt..
...Hoopt dat de template er goed uitkomt, ''drukt op plaats topic ''
Casual gebruik,af en toe een serie/film en wil nog soms geneigd zijn een Pc-game te spelen.
Denk aan Arma 3 (nu niet mogelijk op huidige systeem), Fm 2015, en zou graag in staat zijn om de nieuwste games te spelen (hoeft dus niet op ultra settings , ben snel tevreden)
Wat mag het systeem gaan kosten?
+/- 500/600,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Beeldscherm, toetsenbord, muis,boxen reeds aanwezig
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie lijst
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Betrouwbaarheid, op high setting een pc spel kunnen spelen...Niet al te bijzonder dus
Ga je overklokken?
Nee
Dit is wat ik tot nu toe heb uitgezocht , maar ben totaal niet meer in de game-pc wereld thuis, laat staan alle hardware mogelijkheden die er zijn (zal wel met me leeftijd te maken hebben)
AANGEPASTE VERSIE NA SUGGESTIES
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G3420 Boxed | € 54,- | € 54,- |
| 1 | ASRock B85M Pro4 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | Club3D Radeon R9 270 '14 Series | € 154,95 | € 154,95 |
| 1 | Cooler Master N300 (KKN1, closed) | € 30,95 | € 30,95 |
| 1 | Microsoft Windows 8.1 NL OEM 64-bit | € 92,- | € 92,- |
| 1 | Crucial Ballistix BLS2CP4G3D1609DS1S00CEU | € 62,95 | € 62,95 |
| 1 | Cooler Master GM G450M | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Kingston SSDNow V300 120GB | € 55,- | € 55,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 551,75 | |
Mijn grootste vraag is voldoet dit systeem, of kan ik ergens beter een downgrade pakken of upgrade
Alvast bedankt..
...Hoopt dat de template er goed uitkomt, ''drukt op plaats topic ''
[ Voor 69% gewijzigd door gizmo135 op 04-02-2015 19:30 ]