Gaming headset gezocht PC/ps3/ps4

Pagina: 1
Acties:

• Lockonstratos
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-01-2023
Beste Allen,

Ik hoop dat ik dit in het juiste forumdeel post, zo niet excuseer mij, aangezien ik nieuw ben op dit forum.

Ik zoek een?
Gaming headset zoals de titel al zegt. Ik wil als het kan in mijn budget surround sound hebben (5.1 of 7.1 als het kan, zo niet, geen groot probleem)

Wat is je budget?
Budget is ongeveer 100 euro, als ik voor een tientje of 2 meer een betere product heb, waarom ook niet.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb niet echt een voorkeur qua merk, wel veel reviews gelezen maar teveel om een keuze te maken. De Kingston HyperX Cloud zag er wel nice uit voor die prijs/kwaliteit combo. (Ook een uitgebreid review gehad van Linustechtips op youtube).

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik speel op dit moment meer MMORPG spellen, voornamelijk Final Fantasy XIV online. Op z'n tijd houd ik ook wel van een potje battlefield op de playstation 3, dus de headset moet wel overweg kunnen met de ps3 (ook de ps4 als ik die ergens dit jaar nog koop).

Opsomming:
+ Multiplatform PC/PS3/PS4
+ Geluidskwaliteit (maar dat spreekt voor zich denk ik, iedereen wil een goede headset hebben)
+ Budget 100 euro, iets meer mag ook.
+/- Draagcomfort mooi meegenomen, maar niet een al te grote probleem aangezien ik nooit uren achter elkaar speel.

Bij voorbaat dank!

Lockonstratos :)

• Lockonstratos
Bump

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het grote Headphones topic zal vast ook veel informatie hebben waar ook jij iets aan hebt. Wellicht staan er in een van de best buy guides ook de nodige informatie: reviews: Desktop Best Buy Guide: januari 2015.

Hou er rekening mee, dat we géén helpdesk zijn. Ik zie dat al jouw posts momenteel in dit topic zitten, waarbij je met de TS aardig goed van start gaat en eigenlijk alleen mist wat je zelf al hebt gezocht, wat je zelf al bekeken hebt en juist wel of niet wilt e.d. zodat anderen geen adviezen aandragen waar je niets mee kan.

[ Voor 34% gewijzigd door CH4OS op 03-02-2015 17:32 ]

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:59
headsets zijn erg persoonlijk vind ik zelf qua draagcomfort en geluid. Dus ga naar een media markt oid en ga eens wat uitproberen.

• Lockonstratos
Oke is goed dank! Ik heb een berichtje daar gepost, overigens tsjah. Ik kan twijfelen en vergelijken, maar dan ben ik nog wel een tijdje bezig. Volgens mij moet ik de knoop gewoon doorhakken en gaan voor één ding, ipv te twijfelen tussen normaal geluid en visual surround dus ja.

thanks!

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
Steelseries Siberia v3

• Dr.Root
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-12-2025
Steelseries Siberia v2. V3 ligt boven je budget. Deze headset is geoptimaliseerd om mee te gamen. Draagcomfort is subliem, erg lichte headset en automatisch instellende hoofdband. Beste headset die ik ooit heb gehad.

• legendareN
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 14-02 20:59
pricewatch: Steelseries Siberia V3 Zwart

hoezo boven zn budget? je kijkt denk ik naar de usb versie
Pagina: 1